GuidZP400 |
7688af7c-5e51-430a-a894-5c88695caf86
|
Biuletyn |
573435-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka
|
Regon |
32571300213000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kórnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-035
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 817 00 81
|
Zamawiajacy fax |
61 817 00 81
|
Zamawiajacy email |
k.wozniak@bkpan.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://www.bkpan.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Biblioteka Polskiej Akademii Nauk
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bkpan.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik (Sekretariat – Zamek Kórnicki)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do magazynu książek w Pałacu Działyńskich w Poznaniu (Stary Rynek 78-79) oraz do magazynu książek w Kórniku (ul. Zamkowa 8)”
|
Numer referencyjny |
436/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn.: Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do magazynu książek w Pałacu Działyńskich w Poznaniu (Stary Rynek 78-79) oraz do magazynu książek w Kórniku (ul. Zamkowa 8).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2 do SIWZ.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ (wzór umowy).
4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV:
• 39131100-0 Regały archiwalne,
5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: opisy oferowanych regałów w postaci zdjęć, katalogów, opisów techniczny regałów - dokumentacji technicznej (w języku polskim), z których będzie wynikało, że oferowane regały posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia) oraz załączyć certyfikaty zgodności na wyrób i atesty higieniczne oraz atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności:
• Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności;
• atest higieniczny na wyrób tj. regały przejezdne i stacjonarne;
• certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa według normy PN-88/M-78321 lub równoważnej;
6. Uwaga – Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji jest możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 za uprzednim uzgodnieniem telefonicznym z pracownikiem odpowiednio dla danej lokalizacji wskazanym w SIWZ.
7. W okresie obowiązywania niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związaną
z przedmiotem umowy, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na archiwizacyjne przejezdne moduły regałowe i regały stacjonarne, ich montaż oraz sprawne działanie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia: od zawarcia umowy:
a) Pałac Działyńskich w Poznaniu – do dnia 30.11.2020 r.,
b) Magazyn książek w Kórniku – do dnia 30.11.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał / wykonuje należycie: co najmniej 1 zamówienie na dostawę archiwizacyjnych przejezdnych i stacjonarnych modułów regałowych o sumie długości półek użytkowych równej co najmniej ilości 2.000 metrów bieżących;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp;
d) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (odpowiednio z pkt 10.3. a), b) i c) SIWZ IDW) – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) Wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających, iż dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
e) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (odpowiednio z pkt 10.3. a), b) i c) SIWZ IDW) – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: opisy oferowanych regałów w postaci zdjęć, katalogów, opisów techniczny regałów - dokumentacji technicznej (w języku polskim), z których będzie wynikało, że oferowane regały posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia) oraz załączyć certyfikaty zgodności na wyrób i atesty higieniczne oraz atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności:
• Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności;
• atest higieniczny na wyrób tj. regały przejezdne i stacjonarne;
• certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa według normy PN-88/M-78321 lub równoważnej;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
2) Opisy oferowanych regałów w postaci zdjęć, katalogów, opisów techniczny regałów - dokumentacji technicznej (w języku polskim), z których będzie wynikało, że oferowane regały posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia) oraz załączyć certyfikaty zgodności na wyrób i atesty higieniczne oraz atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności:
• Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności;
• atest higieniczny na wyrób tj. regały przejezdne i stacjonarne;
• certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa według normy PN-88/M-78321 lub równoważnej;
3) Aranżację rozmieszczenia regałów w poszczególnych pomieszczeniach – w formie papierowej formatu A3 - w sposób maksymalnie wykorzystujący powierzchnię pomieszczenia, z uwzględnieniem przepisów BHP oraz dostępu do okien i grzejników wraz z kalkulacją metrów bieżących dla każdego z pomieszczeń,
4) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ,
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg załącznika nr 8 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z wzorem umowy
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy Pzp, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy Pzp
|