"Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych - na rok 2020"

Data publikacji 2020-08-11
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Gmina Bełchatów
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572845-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 156000004, 151120006, 151100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części/pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części:
1) Pakiet nr 1 ( zał. nr 2a) – Pakiet spożywczy. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
2) Pakiet nr 2 ( zał. nr 2b) - Drób i podroby.
3) Pakiet nr 3 ( zał. nr 2c) - Mięso, wędliny.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP.
4. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby:
1) Produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych;
2) Produkty były świeże i pierwszej jakości;
3) Produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
4) Dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
5. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
6. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy.
7. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego.
8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6afe52e-7b63-4357-9a07-e248cfc05ecc
Biuletyn 572845-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Bełchatów
Regon 59064821500000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 6325211 w. 34
Zamawiajacy fax 446 326 854
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl
Adres strony url www.ugbelchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugbelchatow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugbelchatow.pl
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych - na rok 2020"
Numer referencyjny IZ.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części/pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części: 1) Pakiet nr 1 ( zał. nr 2a) – Pakiet spożywczy. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. 2) Pakiet nr 2 ( zał. nr 2b) - Drób i podroby. 3) Pakiet nr 3 ( zał. nr 2c) - Mięso, wędliny. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. 4. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby: 1) Produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2) Produkty były świeże i pierwszej jakości; 3) Produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; 4) Dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 5. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. 6. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy. 7. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: Pakiet nr 1 ( zał. nr 2a) – Pakiet spożywczy. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych- min. 50000 złotych brutto. Pakiet nr 2 ( zał. nr 2b) - Drób i podroby – min. 20000 złotych brutto Pakiet nr 3 ( zał. nr 2c) - Mięso, wędliny – min 60000 złotych brutto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 5, pkt 2, ppkt 2 SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art.144 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U z 2019r. poz. 1843) 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpią: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) Działania siły wyższej. 3) Okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mające wpływ na należyte wykonanie umowy
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet spożywczy. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części/pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części 2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. 3. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby: 1) Produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2) Produkty były świeże i pierwszej jakości; 3) Produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; 4) Dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 4. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. 5. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy. 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób i podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. 2. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby: 1) Produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2) Produkty były świeże i pierwszej jakości; 3) Produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; 4) Dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 3. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. 4. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy. 5. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części/pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części 2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. 3. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby: 1) Produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2) Produkty były świeże i pierwszej jakości; 3) Produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; 4) Dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 4. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. 5. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy. 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne.
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji zamówienia dodatkowego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)