GuidZP400 |
e24789a7-9a50-4f4d-90f0-ae39667e6255
|
Biuletyn |
573411-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
|
Regon |
51133293300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wincentego Pstrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-602
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 537 38 11,
|
Zamawiajacy fax |
89 537 38 10
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wspr.olsztyn.pl,
|
Adres strony url |
bipwspr.warmia.mazury.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bipwspr.warmia.mazury.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bipwspr.warmia.mazury.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
SZP.221-8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
NIE
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku w podziale na 6 części:
Część 1 – rękawice,
Część 2 – kombinezon,
Część 3 – półmaski,
Część 4 – maski chirurgiczne,
Część 5 – przyłbice i gogle ochronne,
Część 6 – filtr cząsteczek.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane do maksymalnie 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. (Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert w zakresie każdej Części.)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentu (aktualnego na dzień jego złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni.
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do IDW).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda przedłożenia dodatkowych dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Folder z katalogu producenta lub sprzedawcy oferowanego asortymentu (dla Części 1-6)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz cenowy (oferta wykonawcy) - załącznik 1 do IDW;
2) Opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia - załącznik 4 do IDW (odrębnie dla każdej części);
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale VII pkt. 7.2. ppkt. 1) Pełnomocnictwo jest składane
w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2. Uzasadnienie zmiany Umowy musi odnosić się również do przesłanek z ustawy Pzp.
3. Możliwość zmian Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp istnieje w razie:
1) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego,
2) zaistnienia siły wyższej,
3) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
4) zaistnienia omyłek pisarskich lub rachunkowych,
5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4. W okolicznościach określonych w ust. 3 powyżej, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia umowy dotyczące terminu wykonania zamówienia.
5. Zamawiający wskazuje, iż zakres dopuszczalnych zmian będzie odpowiadał zakresowi, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 3 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo - skutkowym z terminem wykonania umowy Wykonawcy.
6. W razie zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki i odpowiednio do okresu, w którym zastosowanie ma zmieniona stawka.
7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu Umowy nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany Umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany Umowy. Każda zmiana Umowy wymaga zgody drugiej Strony
8. Zakazuje się dokonywania zmian stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku:
Część 1 – rękawice,
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
kombinezony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18114000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku:
Część 2 – kombinezony,
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
półmaski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku:
Część 3 – półmaski,
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
maski chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku:
Część 4 – maski chirurgiczne,
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
przyłbice i gogle ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku:
Część 5 – przyłbice i gogle ochronne,
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
filtry cząsteczek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej jedno i wielorazowego użytku:
Część 6 – filtry cząsteczek.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych, przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2, nr RPWM.09.01-01-28-0028/20 w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.1. - „Infrastruktura ochrona zdrowia”, Poddziałanie 9.1.1. – „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dla którego Beneficjentem jest Województwo Warmińsko-Mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| |