GuidZP400 |
7a0548b6-9d09-466e-ab76-d603e22a5e58
|
Biuletyn |
573125-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
02154505100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
4871 718 6246,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę misek, mopów dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP- 75/WZŻ/2020.
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP- 75/WZŻ/2020.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Gąbka/ zmywak/ do mycia naczyń. Wymiary 9 x 12 x 3 cm. Z jednej strony z twardą warstwą szorującą. Pakowane po 5 sztuk OP. 5
2 Miska plastikowa okrągła śr. 30 cm SZT. 1
3 Miska plastikowa śr. 50cm SZT. 1
4 Szczotka do zamiatania podłogi z miękkim włosiem o dł. części roboczej 30-40 cm do zastosowania wewnątrz pomieszczeń SZT. 8
5 Ściągacz do szyb wym 20 do 25 cm dwustronny SZT. 4
6 Ścierka do wszystkich powierzchni z przeznaczeniem HACAP w kuchni ( 4 w komplecie) Wymiary: 36-38x30-31 cm, grubość 0,14-0,15 KPL 50
7 Ścierka z mikrofibry, uniwersalna. Doskonale zbierająca kurz i brud. Mająca specjalną budowę mikrowłókien. Nie pozostawiająca smug i śladów po wytarciu. Skład 80% polyesterenu i 20% polyamidynu. Wymiary min 30x40 cm SZT. 50
8 Ścierka z silikonowymi punkcikami. Wym. 35x38 cm. W czterech kolorach. SZT. 25
9 Wiaderko małe z tworzywa sztucznego, z mocnym uchwytem wytrzymałe , jednokomorowe. Pojemność 5 l. SZT. 16
10 Zapas do mopa płaski zapinany na zatrzaski wym. 35x14 cm. Typu Vileda Ultramax lub produkt kompatybilny SZT. 18
11 Zmiotka plastikowa + szufelka z zakończeniem gumowym SZT. 8
|
Cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ;
3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|