Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie

Data publikacji 2020-08-11
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Garwolin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573073-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331117307, 331412002, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stentów ,balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50, w okresie 12 miesięcy.
3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć, jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części.
3.3 Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów):

Zadanie nr 1 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 2 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 3 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 4 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 5 Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień
Zadanie nr 6 Cewniki balonowe do doprężęń
Zadanie nr 7 Prowadniki do udrożnień I
Zadanie nr 8 Prowadniki do udrożnień II
3.4 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania (pakiety), a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję, oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje (jeśli dotyczy).
3.5 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
3.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych.
3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:
1) formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ),
3) wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ),
3.8 Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3.9 Zamawiający wymaga właściwie opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim.
3.10 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych.
W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego).
3.11 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3.12 W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
3.13 Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień :po minimum 25 szt. w zakresie zadań nr 1-3 , zadanie 4 -20 szt. oraz po 50 szt. w zakresie zadania nr 5-6, zadanie 7 i 8 po 2 sztuki (rozmiary do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie min. 24 godzin do max. 72 godzin (parametr oceniany) od chwili powiadomienia – przesłania drogą elektroniczną (e-mail) stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić.
3.15 Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy.
3.16 Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego – zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę.
3.17 Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia.
3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20% bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
3.19 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
3.20 W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6824db9-a2d4-4b34-b58d-e1e6e4953a7a
Biuletyn 573073-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 71235395400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Garwolin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 6844700 w.619; 684 37 08
Zamawiajacy fax 25 6844700 w.619; 684 37 08
Zamawiajacy email ozp@spzozgarwolin.pl
Adres strony url www.spzozgarwolin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozgarwolin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art 10c ust 2 ustawy prawo Zamówień Publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie
Numer referencyjny OZP/19/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stentów ,balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50, w okresie 12 miesięcy. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć, jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części. 3.3 Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów): Zadanie nr 1 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 2 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 3 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 4 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 5 Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień Zadanie nr 6 Cewniki balonowe do doprężęń Zadanie nr 7 Prowadniki do udrożnień I Zadanie nr 8 Prowadniki do udrożnień II 3.4 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania (pakiety), a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję, oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje (jeśli dotyczy). 3.5 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 3.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: 1) formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), 3.8 Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.9 Zamawiający wymaga właściwie opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego). 3.11 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.12 W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 3.13 Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień :po minimum 25 szt. w zakresie zadań nr 1-3 , zadanie 4 -20 szt. oraz po 50 szt. w zakresie zadania nr 5-6, zadanie 7 i 8 po 2 sztuki (rozmiary do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie min. 24 godzin do max. 72 godzin (parametr oceniany) od chwili powiadomienia – przesłania drogą elektroniczną (e-mail) stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy. 3.16 Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego – zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę. 3.17 Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20% bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 3.19 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 3.20 W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie
Cpv glowny przedmiot 33111730-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 5) oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 6) materiały informacyjne – pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, ulotki reklamowe, itp. potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania (spec. techn.) dotyczy dokument.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 – formularz „OFERTA”;1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) – oryginał, 2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ) – oryginał, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (załącznik nr 4 do SIWZ) – oryginał, 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej – oryginał, 5) pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 10.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy w poniższym zakresie: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy, w tym zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby, Regon, NIP, zmiana osób reprezentujących strony – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę; 2) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie; 3) strony dopuszczają możliwość zmiany sposobu konfekcjonowania – wielkość opakowania, wtedy nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu – przy niezmienionym produkcie i cenie nie wyższej niż w ofercie; 4) niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w formularzu asortymentowo – cenowym. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony; 5) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 6) zmiana podwykonawcy, o której mowa w § 9 umowy. 22.2 Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takich zmian. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33111730-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień :po minimum 25 szt
Zalacznik krotki opis Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne – szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem – rapamycyna lub pochodne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33111730-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień :po minimum 25 szt
Zalacznik krotki opis Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem – rapamycyna lub pochodne szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem – rapamycyna lub pochodne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33111730-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień :po minimum 25 szt
Zalacznik krotki opis Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne szt 100
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa : Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33111730-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe po minimum 20 szt w depozycie
Zalacznik krotki opis : Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne szt 50
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe w depozycie minimum 50 szt
Zalacznik krotki opis Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień szt 500
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Cewniki balonowe do doprężeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe w depozycie minimum 50 szt
Zalacznik krotki opis Cewniki balonowe do doprężeń szt. 300
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Prowadniki do udrożnień I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe w depozycie minimum po 2 szt
Zalacznik krotki opis Prowadniki do udrożnień I szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa : Prowadniki do udrożnień II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe w depozycie minimum 2 szt
Zalacznik krotki opis : Prowadniki do udrożnień II szt 10
  

Criterion

Kryteria Termin do uzupełnienia depozytu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)