GuidZP400 |
19aa09bf-5e76-4fc3-9ac4-e5c3a1af4f18
|
Biuletyn |
573432-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Regon |
89031444000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Adres strony url |
https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
ZP/47/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym :
załącznik nr 1/1 dla Pakietu nr 01 – Dostawa jednorazowych maseczek chirurgicznych,
załącznik nr 1/2 dla Pakietu nr 02 – Dostawa fartuchów fliselinowych,
załącznik nr 1/3 dla Pakietu nr 03 – Dostawa fartuchów chirurgicznych,
załącznik nr 1/4 dla Pakietu nr 04 – Dostawa przyłbic,
załącznik nr 1/5 dla Pakietu nr 05- Dostawa czepków,
załącznik nr 1/6 dla Pakietu nr 06- Dostawa ubrań chirurgicznych jednorazowych,
załącznik nr 1/7 dla Pakietu nr 07- Dostawa rękawiczek.
załączonych do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (CEiDG), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – w formie oryginału.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 1 pkt do formularza ofertowego Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w formie oryginału oraz powinno być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału 1ub kopii poświadczonej notarialnie.
3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1).
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
6) Wykaz parametrów zawierający dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia dla danego Pakietu – załącznik nr 1, na które składana jest oferta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt Umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 01 – Dostawa jednorazowych maseczek chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/1 dla Pakietu nr 01 – Dostawa jednorazowych maseczek chirurgicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 02 – Dostawa fartuchów fliselinowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/2 dla Pakietu nr 02 – Dostawa fartuchów fliselinowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 03 – Dostawa fartuchów chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/3 dla Pakietu nr 03 – Dostawa fartuchów chirurgicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 04 – Dostawa przyłbic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/4 dla Pakietu nr 04 – Dostawa przyłbic
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 05- Dostawa czepków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/5 dla Pakietu nr 05- Dostawa czepków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 06- Dostawa ubrań chirurgicznych jednorazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/6 dla Pakietu nr 06- Dostawa ubrań chirurgicznych jednorazowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 07- Dostawa rękawiczek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym załącznik nr 1/7 dla Pakietu nr 07- Dostawa rękawiczek.
|
| |