Dostawa pochewek z haftowanymi oznakami stopni do umundurowania polowego

Data publikacji 2020-08-12
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Dodatki odzieżowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574010-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki ubrania ochronnego, beretu koloru zielonego i szkarłatnego.
2. Przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2020r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej, zgodny ze wzorami 828A/MON, 833/MON i 820/MON obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej.
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem
w miejsca wskazane przez Zamawiającego tj.:
a) Magazyn służby mundurowej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 80
b) Magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5,
c) Magazyn służby mundurowej w Nisku, ul. Sandomierska 20,
d) Magazyn służby mundurowej w Przemyślu ul. Okrzei 3.
5. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia podlegającego dostawie do poszczególnych magazynów zostanie Wykonawcy przekazane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia, nie może być po naprawie, regeneracji, renowacji itp., powinien zostać dostarczony i zapakowany w oryginalne opakowanie.
7. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy
z produkcji w 2020 r. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z dostawą dowodu dostawy tj. dokument WZ z gwarancją.
8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki, ubrania ochronnego, oznaki stopni do beretu zielonego i beretu koloru szkarłatnego Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 13.00 i w piątek w godz. 8.00 – 11.00 zgodnie z terminem realizacji umowy z 3 dniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej do służby mundurowej 34WOG
o terminie dostawy (tel. 261 155 341, tel. 261 155 340 lub 697 72 25 34).
10. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również załączniku 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji ceny ofertowej (integralna część oferty) oraz załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d162880-1c8d-4dde-94b3-ac4b2cc28832
Biuletyn 574010-N-2020
Zamawiajacy nazwa 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Regon 18069037300000
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 11 B
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 15 56 59,
Zamawiajacy fax 261 15 63 85
Zamawiajacy email zamowienia34wog@ron.mil.pl,
Adres strony url https://34wog.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny MON - Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://34wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pochewek z haftowanymi oznakami stopni do umundurowania polowego
Numer referencyjny ZP/72/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki ubrania ochronnego, beretu koloru zielonego i szkarłatnego. 2. Przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2020r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej, zgodny ze wzorami 828A/MON, 833/MON i 820/MON obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem w miejsca wskazane przez Zamawiającego tj.: a) Magazyn służby mundurowej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 80 b) Magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5, c) Magazyn służby mundurowej w Nisku, ul. Sandomierska 20, d) Magazyn służby mundurowej w Przemyślu ul. Okrzei 3. 5. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia podlegającego dostawie do poszczególnych magazynów zostanie Wykonawcy przekazane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 6. Dostarczony przedmiot zamówienia, nie może być po naprawie, regeneracji, renowacji itp., powinien zostać dostarczony i zapakowany w oryginalne opakowanie. 7. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy z produkcji w 2020 r. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z dostawą dowodu dostawy tj. dokument WZ z gwarancją. 8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki, ubrania ochronnego, oznaki stopni do beretu zielonego i beretu koloru szkarłatnego Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 13.00 i w piątek w godz. 8.00 – 11.00 zgodnie z terminem realizacji umowy z 3 dniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej do służby mundurowej 34WOG o terminie dostawy (tel. 261 155 341, tel. 261 155 340 lub 697 72 25 34). 10. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również załączniku 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji ceny ofertowej (integralna część oferty) oraz załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.
Cpv glowny przedmiot 18420000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający akceptował będzie ustrukturyzowane faktury elektroniczne przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie patrz Załącznik nr 3) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow „[…]Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.” UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 6. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie po 1 sztuce z każdego rodzaju oznaki potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; Formularz kalkulacji ceny ofertowej – Załącznik nr 1A do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)