GuidZP400 |
0d162880-1c8d-4dde-94b3-ac4b2cc28832
|
Biuletyn |
574010-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
|
Regon |
18069037300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 15 56 59,
|
Zamawiajacy fax |
261 15 63 85
|
Zamawiajacy email |
zamowienia34wog@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
https://34wog.wp.mil.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
MON - Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://34wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pochewek z haftowanymi oznakami stopni do umundurowania polowego
|
Numer referencyjny |
ZP/72/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki ubrania ochronnego, beretu koloru zielonego i szkarłatnego.
2. Przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2020r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej, zgodny ze wzorami 828A/MON, 833/MON i 820/MON obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej.
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem
w miejsca wskazane przez Zamawiającego tj.:
a) Magazyn służby mundurowej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 80
b) Magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5,
c) Magazyn służby mundurowej w Nisku, ul. Sandomierska 20,
d) Magazyn służby mundurowej w Przemyślu ul. Okrzei 3.
5. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia podlegającego dostawie do poszczególnych magazynów zostanie Wykonawcy przekazane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia, nie może być po naprawie, regeneracji, renowacji itp., powinien zostać dostarczony i zapakowany w oryginalne opakowanie.
7. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy
z produkcji w 2020 r. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z dostawą dowodu dostawy tj. dokument WZ z gwarancją.
8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki, ubrania ochronnego, oznaki stopni do beretu zielonego i beretu koloru szkarłatnego Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 13.00 i w piątek w godz. 8.00 – 11.00 zgodnie z terminem realizacji umowy z 3 dniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej do służby mundurowej 34WOG
o terminie dostawy (tel. 261 155 341, tel. 261 155 340 lub 697 72 25 34).
10. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również załączniku 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji ceny ofertowej (integralna część oferty) oraz załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18420000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający akceptował będzie ustrukturyzowane faktury elektroniczne przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie patrz Załącznik nr 3) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow „[…]Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.” UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 6. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie po 1 sztuce z każdego rodzaju oznaki potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; Formularz kalkulacji ceny ofertowej – Załącznik nr 1A do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|