GuidZP400 |
592c96a5-2e06-46c3-ac80-b4418dc7be54
|
Biuletyn |
573919-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
|
Regon |
89004744600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 489 742
|
Zamawiajacy fax |
746 489 746
|
Zamawiajacy email |
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy ręczników papierowych jednorazowych, materacy na łóżka szpitalne
|
Numer referencyjny |
Zp/43/PN-40/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy ręczników papierowych jednorazowych, materacy na łóżka szpitalne
Liczba pakietów – 2
Pakiet nr 1 – Ręczniki papierowe
Pakiet nr 2 – Materac na łóżko szpitalne
|
Cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Główny kod CPV : 33763000-6 – ręczniki papierowe do rąk (dotyczy pakietu nr 1)
Dodatkowe kody CPV : 39143112-4 - materace (dotyczy pakietu nr 2)
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: ręczniki papierowe do rąk (dotyczy pakietu nr 1), materace (dotyczy pakietu nr 2) na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 – 126 000,00zł;
dla pakietu nr 2 – 5 000,00zł;
każda z dostaw;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2.
Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: ręczniki papierowe do rąk (dotyczy pakietu nr 1), materace (dotyczy pakietu nr 2) na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 – 126 000,00zł;
dla pakietu nr 2 – 5 000,00zł;
każda z dostaw;
3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie
z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186).
4. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696;
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy ręczników papierowych jednorazowych, materacy na łóżka szpitalne nr Zp/43/PN-40/20.
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
• Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 33763000-6 – ręczniki papierowe do rąk (dotyczy pakietu nr 1)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Ręcznik do roli centralnego dozowania szt. 9500
2. Ręcznik papierowy w roli szt. 4500
PARAMETRY:
Ad 1
Ręcznik perforowany w roli do centralnego dozowania posiadające wyjmowaną glizę Smart Core –system łatwego usuwania glizy, o wewnętrznej średnicy rolki 19,5 cm (+,-0,5 cm). Ręczniki jednowarstwowe, w kolorze białym (nasycenie bieli min. 82%), chłonne, wykonane z makulatury i celulozy (mix) o wymiarach odcinka min 35 x min 20cm (+/- 2%), długości rolki min 300 metrów +/-2%) o gramaturze min.24,5g/m2, ilość odcinka min. 857szt. Ostatnie metry odcinka (3-5m) ma mieć pasek w kolorze niebieskim umożliwiający kontrolę zużycia wkładu. Ręcznik powinien posiadać ekologiczny certyfikat EU Ecolabel oraz dopuszczony do kontaktu z żywnością. Ręcznik dozowany jest przez dozownik typu Reflex, który posiada Zamawiający.
Ad 2.
Ręcznik w roli o średnicy 19 cm (-0,5 cm), 2 -warstwowy z celulozy (w technologii zwiększającej chłonność i wytrzymałość ręcznika), warstwy sklejone za pomocą wzoru w postaci listka po jednej stronie rolki znajduje się plastikowy uchwyt będący integralną częścią każdej rolki. Rolka o długości min. 120 metrów, wysokość 21 cm (+/-0,5cm), gramatura jednej warstwy min. 20,5 g/m2, nasycenie bieli min. 86%. Każda rolka ręcznika zapakowana w banderolę zabezpieczającą ręcznik wraz z instrukcją obsługi wkładu, pakowane po 6 rolek. Ręcznik powinien posiadać ekologiczny certyfikat EU Ecolabel oraz dopuszczony do kontaktu z żywnością. Ręcznik dozowany jest przez dozownik typu Matik, w systemie H1 dozującym odcinki ręcznika o długości 25cm, który posiada Zamawiający.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materac na łóżko szpitalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe kody CPV : 39143112-4 - materace (dotyczy pakietu nr 2)
|
Zalacznik krotki opis |
Materac na łóżko szpitalne
szt. 27
PARAMETRY:
Materac na łóżko szpitalne, jednolity ze sprężystej pianki poliuretanowej, zapewniającej podczas leżenia i zmiany pozycji równomierne rozmieszczenie ciężaru ciała. Materac musi być wyposażony w nieprzemakalny , paroprzepuszczalny pokrowiec, z powierzchnią zmywalną, odporną na działanie środków dezynfekcyjnych. Wymagane wymiary materaca - 200cm x 90cm x 12cm.
|
| |