GuidZP400 |
6e566c5e-4058-474b-85bc-c83cffe22741
|
Biuletyn |
573660-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Regon |
59846300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gdansk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 129 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i instalacja kamer w celu modernizacji istniejących punktów kamerowych Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
BZP.271.54.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie kamer w celu modernizacji istniejących punktów kamerowych Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie miasta Gdańska. Zadaniem Wykonawcy będzie dostawa pełnych zestawów kamerowych w liczbie 25 kamer obrotowych PTZ oraz 25 kamer dookólnych – panoramicznych 360o oraz 2 kamer stałopozycyjnych. Wszystkie dostarczone kamery oraz dodatkowo 13 kamer obrotowych PTZ i 4 kamery dookólne – panoramiczne 360o z magazynu Zamawiającego (kamery zakupione w 2019 r., współpracują z istniejącym systemem monitoringu) należy zainstalować w punktach wskazanych w SIWZ (Lista lokalizacji kamer ) oraz uruchomić.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewiduje się, że przedmiotem zamówienia będzie dodatkowa dostawa 10 kamer obrotowych PTZ, o wartości 160.000,00 zł brutto . Czas trwania umowy w wyniku udzielenia zamówienia nie może przekraczać 3 lat.
|
Okres w dniach |
90
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną :
a) instalację i podłączenie do systemu zarządzania sygnałem wizyjnym zwanym BVMS, co najmniej 20 kamer HD,
b) konfigurację systemu wizyjnego z istniejącym cyfrowym systemem zarządzania sygnałem wizyjnym zwanym w skrócie BVMS.
2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jedną:
a) osobą posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego i wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2020 r., poz. 838).
b) osobą, która jest przeszkolona w zakresie cyfrowego zarządzania sygnałem wizyjnym (BVMS)
LUB
osobą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie, w wykonaniu dwóch prac polegających na konfiguracji systemu zarządzania sygnałem w monitoringach wizyjnych, która ukończyła minimum jedno szkolenie specjalistyczne z konfiguracji systemu zarządzania sygnałem w monitoringach wizyjnych – dotyczy to przypadku, gdy dostarczany system będzie innego producenta niż aktualnie pracujący w Systemie Miejskiego Monitoringu Wizyjnego Gdańska tj. system Bosch Video Management System (BVMS).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 1 do SIWZ - wzór wykazu.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.1 ppkt 2) lit. a) i b) SIWZ, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia techniczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) opis oferowanego sprzętu, wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ (w formie oryginału).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział nr 14- Wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2.Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - p. Wioleta Maj-Stopczyńska, pok.128, tel. (58) 32-36-128,e-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw.- w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt.- w godzinach od 8.00 do 15.00.
|