Dostawa artykułów spożywczych, podziału zamówienia na następujące części: 1) Pakiet nr 1 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRZYPRAWY, 2) Pakiet nr 2 - WARZYWA I OWOCE, 3) Pakiet nr 3 - RYBY
4) Pakiet nr 4 - MROŻONKI, 5) Pakiet nr 5 - ARTYKUŁY NABIAŁOWE, 6) Pakiet nr 6 - PIECZYWO, 7) Pakiet nr 7 - MIĘSA 8) Pakiet nr 8 - WĘDLINY 9) Pakiet nr 9 - DRÓB I JEGO PRZETWORY. 2. Szczegółowy asortyment poszczególnych części zamówienia oraz ilość znajduje się w formularzy cenowym stanowiący załącznik nr1a do SIWZ. 3. Wskazane ilości stanowią zapotrzebowanie w okresie jednego roku i są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym.
4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r., poz. 29 z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1935/2004 z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i żywienia oraz uchylającym Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015r. poz. 594 z późn. zm.), a w szczególności:
1) nazwa żywności,
2) wykaz składników,
3) wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
4) ilość określonych składników,
5) ilość netto żywności,
6) data minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
7) specjalne warunki przechowywania lub warunki użycia,
8) instrukcja użycia,
9) dane identyfikujące podmiot odpowiedzialny za przekazywanie informacji na temat żywności (firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta),
10) informacja o wartości odżywczej.
11) Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu
5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa
6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zawarte w przepisach:
1) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2178 z późn. zm.),
2) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252),
3) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 824),
4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29 z późn.zm.),
5) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 września 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie składowania i transportu głęboko mrożonych artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2003 poz. 1733 z późn.zm.)
6) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 3 października 2003 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej miodu (Dz. U. z 2003r. Nr 181, poz. 1773 z późn. zm.),
7) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 września 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej soków i nektarów owocowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 494, z późn. zm.)
8) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej dżemów, konfitur, galaretek, marmolad, powideł śliwkowych oraz słodzonego przecieru z kasztanów jadalnych (Dz. U. z 2003r. Nr 143, poz. 1398, z późn. zm.).
9) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1151/2012 z dnia 21 listopada 2012 r. w sprawie systemów jakości produktów rolnych i środków spożywczych,
10) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 z późn. zm.),
11) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 853/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 31, poz. 1 z dnia 1 lutego 2002 r. z późn. zm.),
7. Dostawa będzie dostarczana partiami, stosownie do zamówień składanych przez Zamawiającego.
8. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły, łącznie z rozładunkiem do magazynu Żywnościowego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, swoim transportem, w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego (pisemne zgłoszenie faxem lub e mailem), dostawa nabiału w dniu dostawy do godz. 7:00 a pozostały towar w dni robocze, do siedziby zamawiającego, w godz. 7:00 – 14:00 poniedziałek - piątek.
9. Dostawy będą się odbywać z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, ale z minimalną częstotliwością jak poniżej:
1) Pakiet nr 1 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRZYPRAWY – minimum 1 raz w tygodniu,
2) Pakiet nr 2 - WARZYWA I OWOCE – minimum 2 razy w tygodniu,
3) Pakiet nr 3 - RYBY– minimum 1 raz na 2 tygodnie,
4) Pakiet nr 4 - MROŻONKI– minimum 1 raz na 2 tygodnie,
5) Pakiet nr 5 - ARTYKUŁY NABIAŁOWE– minimum 3 razy w tygodniu do godz. 7:00,
6) Pakiet nr 6 - PIECZYWO– codziennie w dni robocze do godz. 8:00,
7) Pakiet nr 7 - MIĘSA– minimum 1 raz w tygodniu,
8) Pakiet nr 8 - WĘDLINY– minimum 1 raz w tygodniu,
9) Pakiet nr 9 - DRÓB I JEGO PRZETWORY– minimum 1 raz w tygodniu.
10. Produkty spożywcze dostarczane będą do zamawiającego środkami transportu wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności. Produkty będą dostarczone w opakowaniach hermetycznie zamkniętych z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz przewożone środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne m.in. stosownie do wymogów określonych w przepisach Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. – W sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252). Wykonawca zobowiązany jest przy dostawie na każde żądanie Zamawiającego okazać aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, zatwierdzającą transport drogowy artykułów spożywczych. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz posiadać aktualne, wyżej wymienione decyzje organów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
b224cfb2-a181-4dca-9e80-e0d9c2d44db4
|
Biuletyn |
573415-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
|
Regon |
33008694800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kańsko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Złocieniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 36 71 222, 36 71 233,
|
Zamawiajacy fax |
94 37 21 453
|
Zamawiajacy email |
szpitalkansk@pro.onet.pl,
|
Adres strony url |
http://www.szpitalkansk.4bip.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalkansk.4bip.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
1/ZAM/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów spożywczych, podziału zamówienia na następujące części: 1) Pakiet nr 1 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRZYPRAWY, 2) Pakiet nr 2 - WARZYWA I OWOCE, 3) Pakiet nr 3 - RYBY
4) Pakiet nr 4 - MROŻONKI, 5) Pakiet nr 5 - ARTYKUŁY NABIAŁOWE, 6) Pakiet nr 6 - PIECZYWO, 7) Pakiet nr 7 - MIĘSA 8) Pakiet nr 8 - WĘDLINY 9) Pakiet nr 9 - DRÓB I JEGO PRZETWORY. 2. Szczegółowy asortyment poszczególnych części zamówienia oraz ilość znajduje się w formularzy cenowym stanowiący załącznik nr1a do SIWZ. 3. Wskazane ilości stanowią zapotrzebowanie w okresie jednego roku i są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym.
4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r., poz. 29 z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1935/2004 z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i żywienia oraz uchylającym Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015r. poz. 594 z późn. zm.), a w szczególności:
1) nazwa żywności,
2) wykaz składników,
3) wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
4) ilość określonych składników,
5) ilość netto żywności,
6) data minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
7) specjalne warunki przechowywania lub warunki użycia,
8) instrukcja użycia,
9) dane identyfikujące podmiot odpowiedzialny za przekazywanie informacji na temat żywności (firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta),
10) informacja o wartości odżywczej.
11) Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu
5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa
6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zawarte w przepisach:
1) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2178 z późn. zm.),
2) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252),
3) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 824),
4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29 z późn.zm.),
5) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 września 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie składowania i transportu głęboko mrożonych artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2003 poz. 1733 z późn.zm.)
6) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 3 października 2003 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej miodu (Dz. U. z 2003r. Nr 181, poz. 1773 z późn. zm.),
7) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 września 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej soków i nektarów owocowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 494, z późn. zm.)
8) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej dżemów, konfitur, galaretek, marmolad, powideł śliwkowych oraz słodzonego przecieru z kasztanów jadalnych (Dz. U. z 2003r. Nr 143, poz. 1398, z późn. zm.).
9) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1151/2012 z dnia 21 listopada 2012 r. w sprawie systemów jakości produktów rolnych i środków spożywczych,
10) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 z późn. zm.),
11) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 853/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 31, poz. 1 z dnia 1 lutego 2002 r. z późn. zm.),
7. Dostawa będzie dostarczana partiami, stosownie do zamówień składanych przez Zamawiającego.
8. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły, łącznie z rozładunkiem do magazynu Żywnościowego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, swoim transportem, w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego (pisemne zgłoszenie faxem lub e mailem), dostawa nabiału w dniu dostawy do godz. 7:00 a pozostały towar w dni robocze, do siedziby zamawiającego, w godz. 7:00 – 14:00 poniedziałek - piątek.
9. Dostawy będą się odbywać z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, ale z minimalną częstotliwością jak poniżej:
1) Pakiet nr 1 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRZYPRAWY – minimum 1 raz w tygodniu,
2) Pakiet nr 2 - WARZYWA I OWOCE – minimum 2 razy w tygodniu,
3) Pakiet nr 3 - RYBY– minimum 1 raz na 2 tygodnie,
4) Pakiet nr 4 - MROŻONKI– minimum 1 raz na 2 tygodnie,
5) Pakiet nr 5 - ARTYKUŁY NABIAŁOWE– minimum 3 razy w tygodniu do godz. 7:00,
6) Pakiet nr 6 - PIECZYWO– codziennie w dni robocze do godz. 8:00,
7) Pakiet nr 7 - MIĘSA– minimum 1 raz w tygodniu,
8) Pakiet nr 8 - WĘDLINY– minimum 1 raz w tygodniu,
9) Pakiet nr 9 - DRÓB I JEGO PRZETWORY– minimum 1 raz w tygodniu.
10. Produkty spożywcze dostarczane będą do zamawiającego środkami transportu wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności. Produkty będą dostarczone w opakowaniach hermetycznie zamkniętych z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz przewożone środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne m.in. stosownie do wymogów określonych w przepisach Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. – W sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252). Wykonawca zobowiązany jest przy dostawie na każde żądanie Zamawiającego okazać aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, zatwierdzającą transport drogowy artykułów spożywczych. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz posiadać aktualne, wyżej wymienione decyzje organów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zezwolenie właściwej miejscowo stacji SANEPiD i/lub Powiatowej Inspekcji Weterynaryjnej (jeśli dotyczy)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają doświadczenie w realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia i zakresu wybranych części zamówienia,
2) dysponują środkami transportu zapewniającego wykonanie dostawy,
3) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia na dostawę oferowanych artykułów (pakietów) o wartości nie mniejszej niż 80 % wartości brutto złożonej oferty
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia do oferty : odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczenia – wg załącznika Nr 2, 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem;
2) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca przestawi oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;
3) zmiany zakresu podwykonawstwa;
4) zmiany wysokości cen, cena może być waloryzowana raz na kwartał w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dla poszczególnych grup produktów, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji „Biuletyn Statystyczny”, jeżeli w stosunku do cen umowy lub poprzedniej zmiany cen, wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dla poszczególnych grup produktów ulegnie zmianie co najmniej o 5%;
|
IV 4 4 data |
2020-08-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRZYPRAWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRZYPRAWY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
WARZYWA I OWOCE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
RYBY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY NABIAŁOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
ARTYKUŁY NABIAŁOWE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
PIECZYWO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
MIĘSA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
WĘDLINY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
DRÓB I JEGO PRZETWORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
DRÓB I JEGO PRZETWORY
|
| |