Dostawa platform mobilnych do inferencji na potrzeby projektu „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowej dla wsparcia cyfrowej transformacji przedsiębiorstw” realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Data publikacji 2020-08-12
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573592-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386516009, 333735001, 347112006, 337350001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa platform mobilnych do inferencji na potrzeby projektu „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowej dla wsparcia cyfrowej transformacji przedsiębiorstw”, projekt w konsorcjum Politechnika Gdańska i VoiceLab. Projekt wspierany przez Ministerstwo Rozwoju w ramach programu Przemysł 4.0., realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz poniższym podziałem na 5 części:
Część 1 Dostawa autonomicznych systemów wirtualnej rzeczywistości.
Część 2 Dostawa latających systemów do zobrazowań w zakresie promieniowania widzialnego i w zakresie podczerwieni.
Część 3 Dostawa programowalnych kamer głębokości.
Część 4 Dostawa inteligentnych programowalnych okularów do wizualizacji przestrzennej.
Część 5 Dostawa kamer 3600.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ce948bc-725a-4ee5-8a84-a8a1c346d235
Biuletyn 573592-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url https://pg.edu.pl/
Adres strony internetowej https://pg.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dzp.pg.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.pg.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa platform mobilnych do inferencji na potrzeby projektu „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowej dla wsparcia cyfrowej transformacji przedsiębiorstw” realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny CRZP/184/009/D/20, ZP/58/WETI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa platform mobilnych do inferencji na potrzeby projektu „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowej dla wsparcia cyfrowej transformacji przedsiębiorstw”, projekt w konsorcjum Politechnika Gdańska i VoiceLab. Projekt wspierany przez Ministerstwo Rozwoju w ramach programu Przemysł 4.0., realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz poniższym podziałem na 5 części: Część 1 Dostawa autonomicznych systemów wirtualnej rzeczywistości. Część 2 Dostawa latających systemów do zobrazowań w zakresie promieniowania widzialnego i w zakresie podczerwieni. Część 3 Dostawa programowalnych kamer głębokości. Część 4 Dostawa inteligentnych programowalnych okularów do wizualizacji przestrzennej. Część 5 Dostawa kamer 3600.
Cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 53875,49
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej: - żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony. - strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas występowania siły wyższej i jej skutków. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementów umowy. c) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Strony dopuszczają wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa autonomicznych systemów wirtualnej rzeczywistości.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33373500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10204,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa autonomicznych systemów wirtualnej rzeczywistości. Liczba sztuk 5.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa latających systemów do zobrazowań w zakresie promieniowania widzialnego i w zakresie podczerwieni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34711200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20660,86
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest latających systemów do zobrazowań w zakresie promieniowania widzialnego i w zakresie podczerwieni: Dron typu sextacopter (z sześcioma śmigłami) z systemem zobrazowania w zakresie światła widzialnego i w zakresie podczerwieni – 1 sztuka; Dron typu quadrocopter z systemem zobrazowania w zakresie światła widzialnego i w zakresie podczerwieni – 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa programowalnych kamer głębokości.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7116,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa programowalnych kamer głębokości: Kamera głębokości wersja 1– 4 sztuki Kamera głębokości wersja 2– 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa inteligentnych programowalnych okularów do wizualizacji przestrzennej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33735000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13087,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest inteligentnych programowalnych okularów do wizualizacji przestrzennej: Holograficzne okulary rozszerzonej/mieszanej rzeczywistości ze wsparciem deweloperskim – 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa kamer 360 stopni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2805,97
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer 360 stopni: Kamera 3600 – 2 sztuki
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)