GuidZP400 |
4de8a0f4-6580-4605-992e-3892a386b3fe
|
Biuletyn |
573208-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
|
Regon |
29046900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-149
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3261325 w. 128
|
Zamawiajacy fax |
71 3260622
|
Zamawiajacy email |
elzbietajanicka@interia.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, Dział Zamówień Publicznych, Budynek J, piętro I, pokój nr 15.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN 32/20 dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów operacyinych oraz bielizny i pościeli jednorazowej - dogrywka
|
Numer referencyjny |
PN 32/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna materiałów opatrunkowych, zestawów operacyjnych oraz bielizny i pościeli jednorazowej - DOGRYWKA, zgodnie z podziałem na 32 ZADANIA zamieszczonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. SZCZEGÓŁOWY OPIS I WYMAGANE PARAMETRY ORAZ ROZMIAR, JEDNOSTKA MIARY, ZAPOTRZEBOWANIE przedmiotu zamówienia określa FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo WARUNKI UMOWNE będące Załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”.
4. Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i do używania na terenie RP zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz.211 ze zm.) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo. Zaoferowane wyroby chirurgiczne inwazyjne muszą posiadać klasę sterylności II A reguła 7.
5.Termin ważności zaoferowanych produktów do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze (lub dokumencie WZ).
7. Termin dostawy - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z art. 36b, ust. 1 ustawy PZP.
9. Zgodnie z art. 36b, ust. 2 ustawy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
251809,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Miejsce realizacji zamówienia: APTEKA SZPITALA - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 5, 51 - 149 Wrocław.
|
Okreslenie warunkow |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
5. Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej – zezwolenia/decyzji/pozwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia. 6. Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej – zezwolenia/decyzji/pozwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP: a) deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla wyrobu medycznego (o ile dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli dla danego wyrobu medycznego istnieje obowiązek dokonania oceny zgodności przy współudziale jednostki notyfikowanej. b) wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub dokonano powiadomienia o wyrobie medycznym w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej/katalogowej oferowanego wyrobu). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem, dlaczego wpisowi nie podlega. c) odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych do oferty należy załączyć świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów klasy IIa reguła 7
2) W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów:
a) Odpowiednie katalogi producenta(zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączy karty techniczne lub wyniki badań producenta. Brak potwierdzenia wszystkich wymaganych parametrów zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany wyrób tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Uwaga: Każdy dokument powinien być opisany, jakiego zadania (w tym pozycji) z załącznika nr 1 do SIWZ dotyczy.
b) w przypadku, gdy z opisu oferowanego produktu i/lub dostarczonych dokumentów nie wynika jednoznacznie, że oferowany produkt spełnia wszystkie wymagane parametry opisu niniejszej SIWZ, Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę próbek, w celu potwierdzenia że oferowany produkt odpowiada SIWZ zarówno pod względem opisu i/lub opakowania jeżeli jest wymagane. - próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. - w przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Wymagania: każda próbka opatrzona będzie etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji, nr katalogowy, seria, data ważności, REF. - próbka ma być taka jak oferowany asortyment w niniejszym postępowaniu przetargowym. - uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą. Należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane określone przez Zamawiającego wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy składają następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy FORMULARZ OFERTY (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (TJ Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawców braku przesłanek wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu - pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że spełnia on wymagania Zamawiającego i uzyskania jego akceptacji.
2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie,
3) zmiany numerów katalogowych, zmiany konfekcjonowania towaru przy czym cena jednostkowa nie może ulec zmianie,
4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zastanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
5) zmiany cen jednostkowych opakowań towaru objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 6) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, wydłużenie jej terminu realizacji do momentu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące,
7) zmiany cen w umowie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie niezmieniona.
8) Zmiany cen urzędowych (jeżeli dotyczy),
9) w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zaoferowanych w ofercie Wykonawca będzie mógł dostarczać zamienniki o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie – pod warunkiem każdorazowo uzyskania wcześniejszej zgody kierownika Apteki Szpitala lub osoby go zastępującej.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. ustawy PZP, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
2. Za tajemnicę przedsiębiorstwa uznaje się tylko takie informacje, które łącznie spełniają trzy przesłanki: a) są nieujawnione do wiadomości publicznej, b) posiadają wartość gospodarczą (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa) c) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. W związku z przytoczoną powyżej definicją, Wykonawca musi wykazać na etapie składania oferty (jeśli zastrzegł jakieś informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa), że zastrzeżone informacje rzeczywiście stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający będzie miał prawo do odtajnienia tych informacji.
4. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Zgodnie z SIWZ - Oferta sporządzona zostanie czytelnie w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35544,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Samoprzylepny trójwarstwowy opatrunek z pianki poliuretanowej o dużej wchłanialności (min. 22g/100cm2 /24h), dla ran o umiarkowanym lub obfitym wysięku. Klej – akrylowy naniesiony na całą powierzchnię opatrunku metodą krateczkową) – sterylny.
Rozmiar: 12,5cmx12,5cm (wkład chłonny 10cmx10cm) j.m. op a 10szt zapotrzebowanie: 150
Rozmiar: 22,5cmx22,5cm (wkład chłonny 20cmx20cm) j.m. op a 10szt zapotrzebowanie: 60
Rozmiar: 17,5cmx17,5cm (wkład chłonny 15cmx15cm) j.m. op a 10szt zapotrzebowanie: 90.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
325,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Miękki opatrunek włókninowy, łatwo dostosowujący się do kształtu rany o dużych właściwościach chłonnych. W kontakcie z wysiękiem tworzy delikatny opatrunek żelowy, może pozostać w ranie do 7 dni. Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie - zgodnie z zał. nr 1 do siwz.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
10cmx10cm op a 10szt 1
15cmx15cm op a 10szt 1
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8172,24
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
10cmx10cm kwadratowy op a 5 szt 60
10cmx12cm owalny op a 5 szt 30
12cmx14cm (+/- 0,2cm) op a 4 szt 12.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10856,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Cienki absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, owalny, wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
7cmx9cm owalny op a 10 szt 85
10cmx12cm owalny op a 10 szt 80.
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny. Dla opatrunków poliuretanowych wymagane potwierdzenie bariery folii dla wirusów od 28nm.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1937,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką radiacyjną 12w 17nit. 10X10cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES. Pakowane po: 2 x 10szt lub odpowiednio 4 x 10szt -gdzie każde 10 sztuk kompresów przewiązane banderolą papierową lub nitką; opakowanie folia-papier. Opakowanie pośrednie - dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu zbiorczego pozwalające na bezpieczny transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie jednostkowe zawierające dodatkowe 2 etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na zewnętrznej powierzchni opakowania jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość sztuk, numer serii, datę ważności oraz pełną nazwę wytwórcy. Etykieta pośrednia i zbiorcza zawierająca informacje identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy, numer serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
10x10cm a 20szt op 500
10x10cm a 40szt op 150
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lignina bielona bez użycia związków chloru, płaty 40x60 cm (+/-1,5 cm) a 5 kg pakowane w folię a następnie w karton max. (3x5kg), gramatura pojedynczej warstwy minimum 36 g/m2 , zdolność absorpcji wody min. 12 g/g; czas tonięcia min. 2 s; struktura
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
46X60CM (+/-1,5CM) kg 3 200
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
121,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wata opatrunkowa a'500g (70%bawełna,30%wiskoza).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 20
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4235,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DODATKOWE KRYTERIA DLA:
ZADANIA 8 (A,B)
MASA POWIERZCHNIOWA >=27 G/M2 = 10 PKT
MASA POWIERZCHNIOWA < 27 G/M2 = 0 PKT
CHŁONNOŚĆ WODY >=12,5 G/G = 10 PKT
CHŁONNOŚĆ WODY < 12,5 G/G = 0 PKT
CZAS TONIĘCIA / chłonność w sekundach/ < 1 S = 10 PKT
CZAS TONIĘCIA / chłonność w sekundach/ >=1 S = 0 PKT
|
Zalacznik krotki opis |
poz. 8A Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu(lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a '5szt. z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym systemem etykiet kontrolnych.
poz. 8B Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4Warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu (lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a'2szt. z wszytym elementem radiacyjnym i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym systemem etykiet kontrolnych.
J.m., zapotrzebowanie rocznie - zgodnie z zał. nr 1 do siwz.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
84,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chusta trójkątna x 1 szt.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 35
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maska chirurgiczna jednorazowa, trójwarstwowa z gumką – wykonana z hypoalergicznych materiałów, niepyląca, wysoki współczynnik filtracji, zgodna z normą PN-EN 14683. Pakowane po 50szt.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 50000
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1628,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czepek chirurgiczny z taśmą pochłaniającą pot wokół głowy. Czepek posiada wydłużoną część tylną ze ściągaczem, brak ściągacza na czole. Opakowanie a'60szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy max 150szt.). LUB - Włókninowy czepek chirurgiczny ze wstawką pochłaniającą pot, na całym obwodzie głowy. Tylna część wydłużona, ściągnięta delikatną, nie uciskającą, bezlateksową gumką. Pakowany w kartonik w formie podajnika. Opakowanie a'60szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy max 150 szt.).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 40
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
761,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czepek w kształcie furażerki,wiązany z tyłu na troki. Część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia . Pakowany w kartonik a'100szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy max. po 200szt.).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 20
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
poz. 13a Czepek operacyjny męski, wiązany – furażerka j.m. szt zapotrzebowanie 2000
poz. 13b Czepek operacyjny okrągły z gumką – naleśnik j.m. szt zapotrzebowanie 20000
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5158,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Plaster jałowy; hypoalergiczny z centralnym opatrunkiem pokryty syntetycznym klejem kauczukowym lub akrylowym, wykonany z elastycznej, porowatej włókniny (100% poliester); centralny wkład chłonny zabezpieczony przed przytwierdzeniem do ran - pokryty mikroperforowaną folią polietylenową (mikrosiateczką), wykonany z włókniny wiskozowo -propylenowej (90% + 10%). Zaokrąglone brzegi; szeroka zakładka papieru ochronnego umożliwiająca łatwą aplikację w rękawicach ochronnych. Opakowanie a '25szt /lub 50szt/ - wykonawca przeliczy.
Rozmiary, j.m., zapotrzebowanie - zgodnie z zał. nr 1 do siwz.
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
47,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przylepiec włókninowy z hypoalergicznym, syntetycznym klejem kauczukowym lub akrylowym, struktura umożliwiająca przerwanie go w ręku.
ROZMIAR
2,5cmx9,14 (lub 9,2) m
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 20
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4850,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny wykonany z miękkiej, przewiewnej włókniny - gramatura 68 g/m2 + właściwości hydrofobowe, z zakładanymi połami złożony w sposób zapewniający aseptyczną aplikację. Wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne; w okolicach szyi zapięcie na rzep, podwójnie pakowany ze sterylnym opakowaniem wewnętrznym - papier krepowy – dodatkowo w opakowaniu dwa ręczniki 30x40 cm. Na zewnętrznym opakowaniu etykiety typu TAG - zawierające nr: serii, katalogowy, datę ważności oraz dane producenta. Zgodny z normą EN 13795. Rozmiary : S-XL
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 500
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5650,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795 o gramaturze min. 35g/m2, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego – zachowanie pełnej sterylności tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Rozmiar M-XXL
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 1 000
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795, gramatura minimum 40g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, zapinany przy szyi na rzep. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego – zachowujemy pełną sterylność tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Rozmiar M-XXL.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 5 000
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Komplet chirurgiczny jednorazowego użytku (bluza i spodnie), gramatura minimum 40g/m2. Nogawki bez ściągaczy. W spodniach wciągnięty trok z tej samej włókniny co cały komplet, bluza z kieszonkami na dole bluzy, przy szyi, wykończenie typu V, materiał na całej powierzchni włóknina SMMS 100% polipropylen. Rozmiary min. od S- XXL dostępny różnych kolorach. Zgodny z normą EN 13795.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 8 000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ubranie chirurgiczne – bluza + spodnie – wykonane z włókniny bawełnopodobnej typu spunbonded 50g/m2 (+/-5g/m2), 100% polipropylenu, antystatycznej, niepalącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego.
Bluza – krótki rękaw, kieszeń na piersi, dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Spodnie – ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawce z klapką wyposażoną w nap. Sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru – oddzielnie pakowane bluzy i spodnie. Rozmiary: min. od S – XXL, dostępne w różnych kolorach. Zgodny z normą EN 13795.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 2 000
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
633,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serweta jałowa z włókniny dwuwarstwowej o gramaturze min. 55g/m², nieprzylepna, rozmiar min. 90x100cm
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 350
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serweta z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70 g/m2, nieprzylepna 45cmx75cm.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 10
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30,80
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serweta jałowa z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70g/m², nieprzylepna, rozmiar 45x45cm (lub 50x50cm).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 20
Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
380,62
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do znieczulenia przewodowego o składzie: 1 serweta samoprzylepna dwuwartwowa 50 x 50 cm; 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne 12 cm); 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warst., 17 nit.); 5 sztuk tupfery nr 4 , 24 x 24 cm 20 nit. Pakowane w papier krepowy. Opakowanie a'34szt.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 1
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2802,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw jałowy do cewnikowania pęcherza moczowego o minimalnym składzie : 1x serweta włókninowa nieprzylepna 45x75cm; 1x serweta włókninowa nieprzylepna 75x90cm z otworem o średnicy 10cm; 1x kleszczyki Kocher plastikowe 14cm; 1x pęseta anatomiczna plastikowa 12,5cm; 5x kompresy z gazy bawełnianej 7,5x7,5cm; 4x tupfer z gazy bawełnianej wielkości śliwki; 1x strzykawka Luer 20ml; 1xżel poślizgowy min.2,5 g w saszetce; 1x woda sterylna w ampułce 20ml; 1 x para rękawiczek diagnostycznych-rozmiar M; 1x igła 1,2mmx40mm 18G
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 250
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7740,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład z materiału nawiniętego na rolkę z perforacją. Kolor zielony , niebieski lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego. SKŁAD: dwie warstwy bibuły i jedna warstwa folii stanowiącej skuteczną barierę mechaniczną zabezpieczającej przed przemakaniem .
ROZMIAR
160 cm x 50 cm( +/- 1 cm ), długość rolki 40 metrów bieżących
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 600
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prześcieradło z flizeliny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego – min. 30 g/m2, wym.: 210cm x160 cm LUB prześcieradło z flizeliny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego w rozmiarze 240cm x 160 cm wykonane z włókniny polipropylenowej o gramaturze min 40g/m2 .
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op = 10 sztuk 800
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 28
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prześcieradło celulozowe wykonane w 100% z czystej celulozy, dwuwarstwowe z perforacją, rolka – białe lub w innym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego.
ROZMIAR
50cm x 50 cm (+/- 5%)
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt. 2000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 29
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
26100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch z flizeliny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego; ze ściągaczem przy mankietach, rozmiar „L” lub z rękawem zakończonym elastyczną gumką, rozmiar uniwersalny (do wyboru przez Zamawiającego)
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op = 10 sztuk 3000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 30
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3780,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch z urologiczny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego; ze ściągaczem przy mankietach, rozmiar „L” lub z rękawem zakończonym elastyczną gumką, rozmiar uniwersalny (do wyboru przez Zamawiającego).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt. 2000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 31
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1150,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch foliowy.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
Op = 100 sztuk 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 32
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ochraniacze na obuwie foliowe
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 30000
|
| |