Dostawa druków dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Data publikacji 2020-08-13
Data zakończenia 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574600-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zgodnie .
2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie w podziale na następujące części zamówienia (zadania):
a) „Druk folderów edukacyjnych adresowanych do maturzystów” – Zadanie nr 1;
b) „Druk teczek do suplementów” – Zadania nr 2;
c) „Druki dla potrzeb Domów Studenckich” – Zadanie nr 3;
d) „Druk regulaminu Studiów w ZUT” – Zadanie nr 4;
3. Opis oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych druków zawiera Załącznik nr 2 specyfikacji.
4. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego określenia używany będzie termin: „druki” – należy rozumieć przez to wszystkie pozycje wymienione w Załączniku nr 2 specyfikacji jako wymagane do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu w ramach poszczególnych zadań.
5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności druków oraz dostarczenie ich Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3bb5d116-e30d-421e-930f-086fb639eeac
Biuletyn 574600-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Regon 32058816100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piastów
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 449 4916,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@zut.edu.pl,
Adres strony url www.zut.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zut.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zut.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa druków dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Numer referencyjny ZP/Druki I/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zgodnie . 2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie w podziale na następujące części zamówienia (zadania): a) „Druk folderów edukacyjnych adresowanych do maturzystów” – Zadanie nr 1; b) „Druk teczek do suplementów” – Zadania nr 2; c) „Druki dla potrzeb Domów Studenckich” – Zadanie nr 3; d) „Druk regulaminu Studiów w ZUT” – Zadanie nr 4; 3. Opis oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych druków zawiera Załącznik nr 2 specyfikacji. 4. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego określenia używany będzie termin: „druki” – należy rozumieć przez to wszystkie pozycje wymienione w Załączniku nr 2 specyfikacji jako wymagane do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu w ramach poszczególnych zadań. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności druków oraz dostarczenie ich Zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126 z póz. zm.). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) zmiany terminu dostaw w przypadkach nie wynikających z winy zamawiającego lub wykonawcy b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy – w tym zakresie; c) zmiana w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowana przez zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; 2. Zmiana zawartej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W sprawach nieuregulowanych w zawartej umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem przepisów art. 139 - 151 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)