GuidZP400 |
c91e6932-c96b-42ce-95f3-ff6de8943880
|
Biuletyn |
574604-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
http://www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty : 1. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca w takim wypadku ofertę należy dostarczyć na adres Narodowy Instytut Onkologii Im. Marii Skłodowskiej Curie - Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice Kancelaria, pok. 134 (Budynek Główny- Parter) 2. elektroniczną z wykorzystaniem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Ofertę należy wysłać wyłącznie za promocją jednej z dwóch możliwości. Wybór należy do Wykonawcy.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup stacji oraz monitorów diagnostycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO / DZ – 381 – 1 – 114/ 20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup stacji oraz monitorów diagnostycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:
1) Wymagane/oferowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2 do SIWZ
2) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Wykonawca spełni przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwa odrębne zamówienia polegające na dostawie stacji diagnostycznych do placówek medycznych. Każde z zamówień musi obejmować swoim zakresem dostawę min. dwóch stacji diagnostycznych. Poprzez stację diagnostyczną Zamawiający rozumie stacje komputerową wraz z monitorem.
Zamawiający poprzez zrealizowane zamówienie rozumie zamówienie, którego część została już zrealizowana do dnia składania ofert w zakresie określonym powyżej .
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa
w pkt 1 powyżej zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że wykonał oba zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1 powyżej.
Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia między konsorcjantami.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Wykonawca może wykazać tylko jeden podmiot który zrealizował zamówienie w zakresie określonym w pkt.1 powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt. 6 oraz 8 poniżej.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się.
5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
9. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla zaoferowanych produktów
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody,
wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
( t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 369 ze zm. ). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami umowy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w tre¬ści umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu,
3) zmiany nazewnictwa , modelu sprzętu spełniającego warunki określone w SIWZ nie gorsze od zaoferowanych w ofercie przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
4) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
5) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami stosownych władz.
3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) oraz pkt 5) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) oraz pkt 5) Umowy obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów.
4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron,
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron,
3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
5. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 6 6 |
13. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką imienną- jeżeli podpis nie jest czytelny) lub w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) Oferta przetargowa – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wymagane/oferowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2 do SIWZ
3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ
5) Pełnomocnictwo / pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników – jeżeli dokumenty zostaną podpisane przez Pełnomocnika, a nie osobę/y, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji lub jeżeli odpis aktualny z KRS lub ewidencji, który Zamawiający może samodzielnie pobrać ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości lub innej odpowiedniej strony internetowej, nie potwierdza umocowania osoby, która podpisała pełnomocnictwo w imieniu Wykonawcy do reprezentowania w tym zakresie Wykonawcy - w takim przypadku Wykonawca wraz z pełnomocnictwem zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis
z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający uprawnienie osoby lub osób, które podpisały pełnomocnictwo, do reprezentacji Wykonawcy, na dzień jego wystawienia, a tym samym umocowania pełnomocnika.
6) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – załącznik nr 7 do SIWZ
|