Przedmiotem zamówienia jest dostawa obudowy bazowej dla minimum 5 modułów – 2 szt., modułów komunikacyjnych – 2 szt., modułów wzmacniacza napięciowego – 4 szt., modułów wzmacniacza dla przetworników tensometrycznych i indukcyjnych – 4 szt. , trójosiowych czujników akcelerometrycznych - 4szt., jednoosiowych czujników akcelerometrycznych – 8szt., wzmacniacza tensometrycznego – 1 szt., zasilacza do wzmacniacza - 1 szt., kabla do synchronizacji wzmacniaczy – 1 szt., kabla pomiarowego ekranowego – 16 szt., kabla pośredniczącego z wtyczką - 16 szt., kalibratora – symulatora tensometrycznego – 1 szt., switcha 5 portów – 1 szt., łączówka lutownicza do tensometrów – 200 szt., przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz wsparcie techniczne na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: Część A – System akwizycji danych pomiarowych,
Cześć B – Przetworniki akcelerometryczne, Część C – Wzmacniacz tensometryczny wraz z akcesoriami, Cześć D – Akcesoria do wzmacniacza. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Część A i B - Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 06. Część C i D - Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 113. Część A i B przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Rozbudowa możliwości pomiarowych akredytowanego Laboratorium Badań Terenowych Politechniki Gdańskiej (AB 1614) o system monitoringu i diagnostyki konstrukcji z użyciem pomiarów dynamicznych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034352. Część C i D przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Zakup aparatury pomiarowej do pomiarów odkształceń lub przemieszczeń konstrukcji metalowych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034353. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
097835c0-f776-4cf2-8587-66ed83dd52f5
|
Biuletyn |
574222-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
|
Regon |
00000162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
G. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48583472419
|
Zamawiajacy fax |
+48583472413
|
Zamawiajacy email |
szp@wilis.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
https://www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.010
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki konstrukcji w ramach projektu LabNet realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i środowiska Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
ZP 15/WILIŚ/2020, CRZP 169/002/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obudowy bazowej dla minimum 5 modułów – 2 szt., modułów komunikacyjnych – 2 szt., modułów wzmacniacza napięciowego – 4 szt., modułów wzmacniacza dla przetworników tensometrycznych i indukcyjnych – 4 szt. , trójosiowych czujników akcelerometrycznych - 4szt., jednoosiowych czujników akcelerometrycznych – 8szt., wzmacniacza tensometrycznego – 1 szt., zasilacza do wzmacniacza - 1 szt., kabla do synchronizacji wzmacniaczy – 1 szt., kabla pomiarowego ekranowego – 16 szt., kabla pośredniczącego z wtyczką - 16 szt., kalibratora – symulatora tensometrycznego – 1 szt., switcha 5 portów – 1 szt., łączówka lutownicza do tensometrów – 200 szt., przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz wsparcie techniczne na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: Część A – System akwizycji danych pomiarowych,
Cześć B – Przetworniki akcelerometryczne, Część C – Wzmacniacz tensometryczny wraz z akcesoriami, Cześć D – Akcesoria do wzmacniacza. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Część A i B - Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 06. Część C i D - Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 113. Część A i B przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Rozbudowa możliwości pomiarowych akredytowanego Laboratorium Badań Terenowych Politechniki Gdańskiej (AB 1614) o system monitoringu i diagnostyki konstrukcji z użyciem pomiarów dynamicznych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034352. Część C i D przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Zakup aparatury pomiarowej do pomiarów odkształceń lub przemieszczeń konstrukcji metalowych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034353. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33120000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
124977,45
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
98
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: Część A – 6 tygodni, Część B – 14 tygodni, Część C - 5 tygodni, Część D - 6 tygodni od dnia zawarcia umowy od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. Części A, B, C, D). Krótszy termin wykonania zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Wykonawca określa termin realizacji w formularzu oferty.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. a) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez który Zamawiający rozumie dokumentację techniczną, karty charakterystyki, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni edytowalną wersję załącznika w formacie .doc i w formacie .pdf wraz z informacją z otwarcia ofert. Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca nienależący do żadnej grupy kapitałowej złożył wraz z ofertą oświadczenie, iż w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2019 poz. 369 ze zm.), co będzie oznaczało brak powiązania z innymi Wykonawcami skutkującego zakłóceniem konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajki, pandemia koronawirusa i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy), w przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o co najmniej 14 dni i pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. b) W zakresie przedmiotu umowy: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowane elementy systemu akwizycji danych pomiarowych, przetworniki akcelerometryczne, wzmacniacz tensometryczny, akcesoria do wzmacniacza nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamiennika, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane, innej firmy. Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy. W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika innej firmy ze względu na to, że zamienniki nie są dostępne na rynku lub wszystkie zamienniki będą znacznie droższe, za zgodą Zamawiającego zostanie on wyłączony z zakresu ilościowego przedmiotu umowy bez konieczności naliczania kar umownych. W powyższych przypadkach obowiązkiem Wykonawcy jest pisemne poinformowanie Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku albo o braku zamiennika skutkującego wyłączeniem z zakresu ilościowego przedmiotu umowy i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zmianę.
|
IV 4 4 data |
2020-08-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 6 6 |
1) Termin otwarcia ofert: w dniu 26.08.2020r. o godz. 12:15. 2) Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B, parter, pok.03. 3) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 15/WILiŚ/2020, CRZP 139/002/D/20 na dostawę systemu pomiarowego do diagnostyki konstrukcji w ramach projektu LabNet realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i środowiska Politechniki Gdańskiej; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) dodatkowo, stosownie do art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 8a ust. 2 i 4 oraz 97 ust. 1 a ustawy Pzp: w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia); w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A - System akwizycji danych pomiarowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33120000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
43223,64
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część A przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Rozbudowa możliwości pomiarowych akredytowanego Laboratorium Badań Terenowych Politechniki Gdańskiej (AB 1614) o system monitoringu i diagnostyki konstrukcji z użyciem pomiarów dynamicznych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034352.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części A jest system akwizycji danych pomiarowych, wyszczególniony w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: cz. A Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 06.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B - Przetworniki akcelerometryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38411000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
45099,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
98
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część B przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Rozbudowa możliwości pomiarowych akredytowanego Laboratorium Badań Terenowych Politechniki Gdańskiej (AB 1614) o system monitoringu i diagnostyki konstrukcji z użyciem pomiarów dynamicznych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034352.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części B są przetworniki akcelerometryczne, wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: cz. B Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 06.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C - Wzmacniacz tensometryczny wraz z akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32343000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32743,81
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część C przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Zakup aparatury pomiarowej do pomiarów odkształceń lub przemieszczeń konstrukcji metalowych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034353.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części C jest wzmacniacz wraz z akcesoriami, wyszczególniony w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: cz. C Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 113.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D - Akcesoria do wzmacniacza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32572000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3900,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część D przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby realizacji grantu pn. „Zakup aparatury pomiarowej do pomiarów odkształceń lub przemieszczeń konstrukcji metalowych” realizowanego w ramach projektu LabNet na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania 034353.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części D są akcesoria do wzmacniacza, wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz wsparcie techniczne, a także dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: cz. D Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Żelbet (nr 21), p. 113.
|
| |