GuidZP400 |
3e3d3590-0739-42c5-aea7-e02c29d38eb1
|
Biuletyn |
576337-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
|
Regon |
14103240400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowogrodzka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-695
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(+48 22) 39 07 401
|
Zamawiajacy fax |
(+48 22) 20 13 408
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ncbir.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej na adres NCBR wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NARODOWE CENTRUM BADAŃ I ROZWOJU w WARSZAWIE ul. Nowogrodzka 47a; 00-695 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji, konfiguracja i wdrożenie systemu do zarządzania projektami i portfelami projektów oraz ich wpływem na Strategię Organizacji
|
Numer referencyjny |
36/20/PN/N
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji, konfiguracja i wdrożenie systemu do zarządzania projektami i portfelami projektów oraz ich wpływem na Strategię Organizacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
48331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) Wykonawca winien wykazać, iż w ciągu 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przed terminem otwarcia ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej 2 wdrożenia systemu do zarządzania projektami, programami i portfelem projektów, każde w odrębnej instytucji, obejmujące co najmniej 80 użytkowników każde, w tym jedno o wartości co najmniej 100 000 zł brutto,
b) dysponuje, lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia, osobą pełniącą rolę kierownika wdrożenia, która, w roli kierownika wdrożenia, uczestniczyła w co najmniej 3 wdrożeniach oferowanego systemu w dowolnej wersji.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione w terminie analogicznym jak wskazany powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert oraz załączenie dowodów czy te dostawy zostały należycie wykonane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, w celu dokonania oceny ofert oraz w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą składa wypełniony wykaz osób.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonywania Przedmiotu Umowy
o okres trwania przyczyn, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy,
w następujących sytuacjach:
1) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
2) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) wystąpienia zdarzeń natury siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, nie dotyczy to sytuacji w której prace będą prowadzone zdalnie.
2. Strony są uprawnione do zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części Przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie Przedmiotu Umowy, a wynikających ze stwierdzonych wad opisu Przedmiotu Umowy, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
2) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy wystąpią zmiany, które będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę w postaci:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu bądź wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|