GuidZP400 |
1a1f72af-86a5-4bf9-8f4b-148d9ace7b2e
|
Biuletyn |
574511-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Rządowe Centrum Legislacji
|
Regon |
016179067
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krucza 36/Wspólna 6
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-522
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 947 521,
|
Zamawiajacy fax |
226 947 015
|
Zamawiajacy email |
traszczepkin@rcl.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.rcl.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.rcl.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.rcl.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rządowe Centrum Legislacji, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
|
Numer referencyjny |
RCL-27-80/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126 wraz z zakupem pakietu subskrypcji Enterprise Based Protection - NGTP 4 sztuki, po jednej sztuce dla każdego z
kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB, 3EF34F3A6AC9 6D3019610E58, 24A3D0F66411. Wsparcie systemu świadczone będzie przez Wykonawcę w oparciu o wsparcie producenta systemu. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-27T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 27 września 2020 r. do dnia 26 września 2021 r.
2. Zamawiający przewiduje, że w przypadku gdy procedura wyboru wykonawcy niniejszego zamówienia publicznego zostanie zakończona po upływie 27 września 2020 r., wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia w danym miesiącu zostanie zapłacone w wysokości proporcjonalnej do okresu świadczenia usługi w tym miesiącu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania spełni minimalny poziom zdolności jeśli:
1. Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na zapewnieniu wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point, która:
a) była/jest świadczona nieprzerwanie w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy;
b) obejmowała swym zakresem dostęp online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania;
c) wartość wykonanej/wykonywanej usługi wynosiła/wynosi co najmniej 200 000,00 zł brutto.
2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, z których:
a) jedna posiada
- co najmniej 36-miesięczne doświadczenie związane z administrowaniem, konfiguracją i instalacją systemu Check Point,
- aktualny certyfikat CCSE (Check Point Certified Security Expert).
b) druga posiada, co najmniej 10-miesięczne doświadczenie związane z administrowaniem, konfiguracją i instalacją systemu Check Point.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj.: spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca dostarczy:
a) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór dokumentu – wykaz usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ);
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania osobami (wzór dokumentu – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: III.4 ust. 1 Ogłoszenia – składa informację
z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Szczegółowe warunki na podstawie których Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Szczegółowy zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy został szczegółowo określony w załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|