Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku nr 35 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, z wpięciem systemów do istniejącej centrali w budynku nr 34.

Data publikacji 2020-08-20
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
Miejscowość Słupia Wielka
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575889-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji pożarowej w budynku nr 35 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, z wpięciem systemów do istniejącej centrali POLON 6000 w budynku nr 34. Zadanie jest niepodzielne i stanowi całość. Szczegółowy zakres prac opisany został poprzez:
• Projekt wykonawczy
• Przedmiar robót
• Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
• Rys. pomieszczeń : parter, piętro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70588488-8328-4c26-b33b-34f71c3a0783
Biuletyn 575889-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
Regon 30163140800000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Słupia Wielka
Zamawiajacy kod pocztowy 63-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 852 341,
Zamawiajacy fax 612 853 558
Zamawiajacy email j.kaminski@coboru.pl,
Adres strony url https://coboru.gov.pl
Adres strony internetowej https://coboru.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://coboru.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba zamawiającego, Słupia Wielka 34, 63-022 Słupia Wielka, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku nr 35 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, z wpięciem systemów do istniejącej centrali w budynku nr 34.
Numer referencyjny ZP/TCZ/10/2020
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji pożarowej w budynku nr 35 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, z wpięciem systemów do istniejącej centrali POLON 6000 w budynku nr 34. Zadanie jest niepodzielne i stanowi całość. Szczegółowy zakres prac opisany został poprzez: • Projekt wykonawczy • Przedmiar robót • Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót • Rys. pomieszczeń : parter, piętro
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow Zamawiający zobowiązuje się przekazać plac budowy do 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca wykona roboty budowlane w terminie od 14 dni do maksymalnie 50 dni kalendarzowych, od dnia przekazania placu budowy.Zaleca się, aby przed złożeniem oferty przetargowej Wykonawca dokonał wizji lokalnej w Centralnym Ośrodku Badania Odmian Roślin Uprawnych, Słupia Wielka 34, 63-022 Słupia Wielka. Pozwoli to zapoznać się ze specyfiką pomieszczeń biurowych i dokonać ewentualnych pomiarów. W tym celu należy skontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego. Osoba do kontaktu: Pan Tomasz Zielątkiewicz - Kierownik Działu Administracji Centrali COBORU nr tel. 61 287 82 99 Uwaga: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania instalacji systemu sygnalizacji pożaru w zakresie budynku nr 35 z wpięciem systemu do istniejącej centrali POLON 6000 w budynku nr 34. Wykonawca musi posiadać niezbędne kody dostępowe, a wykonanie dalszego etapu musi zapewnić kompatybilność oraz współpracę bez zakłóceń z istniejącym systemem. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w projekcie wykonawczym. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych materiałów, urządzeń i systemów technicznych. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych, technologicznych lub estetycznych niż wskazane w dokumentacji wykonawczej. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Ich wartość należy doliczyć do ceny oferty. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Wynagrodzenie Wykonawcy określone będzie w formie wynagrodzenia ryczałtowego. Szczegółowe warunki w tym zakresie wskazane są w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda z podaniem jego rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, podmiotu na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane, a także z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót budowlanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień na roboty - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót (załącznik do SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że roboty zostały lub są wykonane w sposób należyty. W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową wykonawca złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w złożonym oświadczeniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi złącznik do SIWZ. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art.29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ). Dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać robotę budowlaną będącą przedmiotem zamówienia wraz z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy lub złoży oświadczenie o samodzielnym wykonaniu czynności będących przedmiotem zamówienia. W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową wykonawca złoży wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWIZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie 24 ust 5 pkt. 1 Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia: • Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia powyższego dokumentu , jeżeli Zamawiający posiada dokument dotyczący tego wykonawcy lub może go samodzielnie uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 oraz z 2019 r. poz. 1446). W tym celu wykonawca w formularzu ofertowym wskaże niezbędne dane dotyczące wymaganego dokumentu rejestrowego, które umożliwią Zamawiającemu samodzielną weryfikację (KRS/ CEiDG).
Zakresie kryteriow selekcji zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem do SIWZ 2) Kosztorys ofertowy 3) Oświadczenie własne wykonawcy zgodne z załącznikiem do SIWZ 4) Wykaz doświadczenia zawodowego 5) Oświadczenie w sprawie RODO zgodne z załącznikiem do SIWZ 6) Oświadczenie o osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę 7) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym 8) Zobowiązanie podmiotu trzeciego dotyczące oddania niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków wymienionych w ust. 3. 3. Zmianie mogą ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: 1) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, 2) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy, 3) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania umowy, 4) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 5) konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy. 6) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, 7) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy, 8) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 9) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 10) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, 11) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 12) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego . 4. Termin zakończenia prac może ulec skróceniu za zgodą Stron. 5. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@coboru.gov.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane będą przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych określonych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)