Dostawa bezpiecznej nawierzchni do realizacji zajęć w ramach projektu „Inni ale tacy sami”

Data publikacji 2020-08-20
Data zakończenia 2020-08-28 00:00:00
Instytucja Przedszkole Miejskie nr 137 - Integracyjne
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576247-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa bezpiecznej nawierzchni do realizacji zajęć w ramach projektu „Inni ale tacy sami”, (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”) oraz w Załączniku nr 1B - Parametry techniczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86adce48-2caf-4493-a984-b21744e2eee9
Biuletyn 576247-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Miejskie nr 137 - Integracyjne
Regon 43411000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 529 100
Zamawiajacy fax 422 529 100
Zamawiajacy email pm137@op.pl
Adres strony url https://pm137lodz.bip.wikom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPLD.11.01.03-10-0008/19, pn. „Inni ale tacy sami”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://pm137lodz.bip.wikom.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pm137lodz.bip.wikom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole Miejskie Nr 137 - Integracyjne, ul. G. Roweckiego 6, 93-217 Łódź,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bezpiecznej nawierzchni do realizacji zajęć w ramach projektu „Inni ale tacy sami”
Numer referencyjny 2/PM137/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa bezpiecznej nawierzchni do realizacji zajęć w ramach projektu „Inni ale tacy sami”, (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”) oraz w Załączniku nr 1B - Parametry techniczne.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje, co najmniej jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości minimum: Pakiet 1 – 20 000,00 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego: 8.1. Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. opisy, fotografie, katalogi, prospekty, dane techniczne lub inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego) zawierające: nazwę Towaru, nazwę producenta, opis parametrów technicznych potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych Załącznikach: 1B (Parametry techniczne) do SIWZ Jeżeli załączone do oferty ilustrowane foldery/prospekty/instrukcja obsługi nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne.
Inne dokumenty niewymienione 5. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VIII) 5.2 Podpisany załącznik nr 1B do Formularza Oferty „Parametry techniczne” – należy przedstawić w formie oryginału. 5.3 „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1A – należy przedstawić w formie oryginału. 5.4 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.5 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.6 Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). - należy przedstawić w formie oryginału 5.7 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.8 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 -NAWIERZCHNIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa bezpiecznej nawierzchni do realizacji zajęć w ramach projektu „Inni ale tacy sami”, (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”) oraz w Załączniku nr 1B - Parametry techniczne.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)