GuidZP400 |
26d5d22e-71ab-4f2b-a074-53fbad6f531e
|
Biuletyn |
577066-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
|
Regon |
65459800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasnystaw
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 576 32 15,
|
Zamawiajacy fax |
82 576 10 84
|
Zamawiajacy email |
przetargi@dpskrasnystaw.pl ,
|
Adres strony url |
www.dpskrasnystaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpskrasnystaw.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, w wersji papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej
|
Numer referencyjny |
DPS.II.261.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Krasnystaw wraz z filiami. Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1.
CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS Krasnystaw wraz z filiami, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID-19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1.
CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe
42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia
o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, przy czym cena netto pozostanie niezmienna i obowiązuje do końca realizacji umowy;
b) zmniejszenia cen jednostkowych w każdym przypadku.
c) zmiany danych Wykonawcy (zmiany adresu, nazwy) lub zmian związanych z przekształceniem podmiotowym po stronie wykonawcy;
d) zmian przepisów ogólnie obowiązujących które maja wpływ na treść umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Krasnystaw wraz z filiami. Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1.
CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Części 2 – Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem „Części 2 – Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS Krasnystaw wraz z filiami, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID-19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1.
CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe
42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
|
| |