Dostawa produktów żywnościowych

Data publikacji 2020-08-21
Data zakończenia 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe w Proszowicach nr 1
Miejscowość Proszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577047-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153311709, 158110006, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych.

Szczegółowy opis i zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: SIWZ wraz
z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej zamawiającego oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik.
Zamówienie będzie realizowane w częściach.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez pracownika w jego magazynach. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicz-nie, e-mailem, faxem lub osobiście w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uza-sadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego również w soboty. Przedmiotem zamó-wienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiają-cego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywa-nie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są ofero-wane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia za-mawianych dostaw ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia po-przez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydat-ności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrze-żenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowa-nej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowią-zującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia stanowi przykładowe odniesienie do specyfiki przedmiotu zamówienia a wska-zaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powoła się na roz-wiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowa-ne przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktual-nych terminach przydatności do spożycia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zama-wiającego własnym transportem przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wyma-ganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednost-kowe produktów, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu kosztów transportu.

Cechy dyskwalifikujące produkty to: a)porażenie mokrą i suchą zgnilizną, b)zapleśnienie, c)zgnicie, d)zaparzenie, e)zwiędnięcie, f)sfermentowanie, g)porażenie chorobami, h)obcy za-pach, i)uszkodzenia mechaniczne (w tym powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego -zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania warzyw i owoców w nieodpowiednich warunkach). j)uszkodzenia wywołane przez szkodniki, k)obecność szkodników i ich pozostałości, l)łykowatość, ł)miękkie i sparciałe korzenie.
Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wy-konawcy.
Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego.
Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi.
Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie zamówieniami przez Zamawiającego.
Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e36f6cce-88c0-418c-8765-b86656592a0b
Biuletyn 577047-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Samorządowe w Proszowicach nr 1
Regon 35711231400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Proszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 123861468,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przedszkole1@proszowice.pl,
Adres strony url www.proszowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Kancelaria Zamówień Publicznych
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja j.w.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą poczty polskiej zgodnie z siwz
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole Samorządowe nr 1 ks. Józefa Pawłowskiego Tel: 12 386 14 68 Fax: 12 386 14 68 Adres: Krakowska 35 32-100 Proszowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych
Numer referencyjny 02/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych. Szczegółowy opis i zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: SIWZ wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej zamawiającego oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik. Zamówienie będzie realizowane w częściach. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez pracownika w jego magazynach. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicz-nie, e-mailem, faxem lub osobiście w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uza-sadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego również w soboty. Przedmiotem zamó-wienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiają-cego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywa-nie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są ofero-wane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia za-mawianych dostaw ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia po-przez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydat-ności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrze-żenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowa-nej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowią-zującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia stanowi przykładowe odniesienie do specyfiki przedmiotu zamówienia a wska-zaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powoła się na roz-wiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowa-ne przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktual-nych terminach przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zama-wiającego własnym transportem przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wyma-ganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednost-kowe produktów, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu kosztów transportu. Cechy dyskwalifikujące produkty to: a)porażenie mokrą i suchą zgnilizną, b)zapleśnienie, c)zgnicie, d)zaparzenie, e)zwiędnięcie, f)sfermentowanie, g)porażenie chorobami, h)obcy za-pach, i)uszkodzenia mechaniczne (w tym powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego -zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania warzyw i owoców w nieodpowiednich warunkach). j)uszkodzenia wywołane przez szkodniki, k)obecność szkodników i ich pozostałości, l)łykowatość, ł)miękkie i sparciałe korzenie. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wy-konawcy. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie zamówieniami przez Zamawiającego. Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 11
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że Wykonawca posiada na cały okres obowiązywania umowy: * decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, ** dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Mrożonki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Pieczywo
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis RYBY
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zdrowa żywność
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Zdrowa żywność
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Woda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Woda
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przyprawy i sosy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Przyprawy i sosy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pozostałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Pozostałe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)