1. Przedmiotem zamówienia jest na dostawa 60 szt. komputerów przenośnych w ramach Projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Projekt pokrywa całość wydatków w ramach postępowania. 2. Wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego w Opisie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz pochodził z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
3) Wykonawca składając ofertę oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oferowanego sprzętu i oprogramowania.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z zamówionym sprzętem oryginalny komplet nośników z oprogramowaniem i sterownikami oraz karty gwarancyjne zawierające: typ i numer seryjny urządzenia oraz terminy gwarancji, jeśli producent wystawia takie karty. W przeciwnym przypadku gwarancję stanowi faktura końcowa i umowa zawarta w ramach niniejszego postępowania.
5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących działania dostarczonego sprzętu i funkcjonowania oprogramowania, tak aby administratorzy Zamawiającego byli w stanie administrować dostarczonym sprzętem i oprogramowaniem.
6) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu sprawnej i terminowej realizacji zamówienia oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich trudnościach w realizacji przedmiotu zamówienia
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy dobór licencji i oprogramowania zgodny z wymaganiami Zamawiającego i Opisem przedmiotu zamówienia.
3. Komputer przenośny - 60 szt. o parametrach nie gorszych niż:
Nazwa podzespołu/ parametry Opis minimalnych wymagań
KOMPUTER PRZENOŚNY – 60 szt. Typ Komputer przenośny
Procesor Osiągający średnią wydajność na poziomie minimum 6000 punktów w teście Passmark CPU Mark. Procesor musi obsługiwać 64-bitowe systemy operacyjne na dzień 12.08.2020 r.- załącznik nr 7 do SIWZ
Płyta główna Chipset zaprojektowany do pracy z procesorami mobilnymi
Przekątna ekranu LCD Minimum 14” maksymalnie 15,6”
Typ matrycy Matowa, LED
Nominalna rozdzielczość LCD Minimum 1920 x 1080 pikseli
Pamięć RAM Minimum 8 GB
Dysk twardy Minimum 256 GB
Karta grafiki Zintegrowana, osiągająca średnią wydajność na poziomie minimum 900 punktów w teście Passmark G3D Mark na dzień 12.08.2020 r. – załącznik nr 7 do SIWZ
Czytnik kart pamięci Wbudowany
Karta dźwiękowa Stereo
Komunikacja Minimum: Bluetooth 4.2,
Wi-Fi – standard: 802.11 a/b/g/n/ac
Kamera internetowa Wbudowana
Urządzenie wskazujące TouchPad
Klawiatura Polska klawiatura programisty (układ QWERTY), podświetlana
Porty - Minimum 1 x HDMI,
- Minimum 2 x USB, w tym minimum 2 x USB 3.0 LUB 3.1 oraz minimum 1 x USB Typu C.
Wymagana ilość portów USB oraz gniazd rozszerzeń nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Waga Maksymalnie 2,40 kg
Dołączone wyposażenie - Bateria, zasilacz + przewód
- Płyta ze sterownikami
- Przejściówka HDMI -> VGA (adapter umożliwiający podłączenie projektora ze złączem VGA do dowolnego urządzenia wyposażonego w złącze HDMI) lub port VGA w laptopie
- Dedykowane etui lub torba na komputer przenośny
- Mysz optyczna
Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Home 64-bit PL lub równoważny. System równoważny musi umożliwiać współpracę z posiadanym przez Zamawiającego systemem SAP.
Gwarancja Minimum 24 miesiące od daty dostawy
Serwis Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji realizowany u Wykonawcy lub w autoryzowanym serwisie producenta. Koszty transportu sprzętu w związku z usługą serwisową pokrywa Wykonawca.
Oprogramowanie Office professional PL lub równoważne
System operacyjny.
1. Dostarczane przez Wykonawcę komputery muszą posiadać zainstalowane 64 bitowe systemy operacyjne Microsoft Windows 10 Home w polskiej wersji językowej.
2. Wykonawca może dostarczyć rozwiązanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne, poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji, opisane poniżej:
1) Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek;
2) Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu;
3) Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW;
4) Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim;
5) Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
6) Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe;
7) Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi)
8) Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer
9) Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
10) Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
11) Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
12) Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
13) Wbudowany system pomocy w języku polskim;
14) Wsparcie dla Java i .NET Framework 2.0 i 3.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach;
15) Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń;
16) Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji;
17) Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej;
18) Możliwość przywracania plików systemowych;
19) Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu
20) Posiadać certyfikat producenta systemu operacyjnego na zgodność z dostarczanym sprzętem.
Oprogramowanie biurowe
1. Dostarczane przez Wykonawcę komputery muszą posiadać zainstalowany pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office 2019 (np. Home & Student, wykonawca odpowiada za prawidłowy dobór licencji); licencja nieograniczona czasowo (z oprogramowaniem Word, Excel, PowerPoint) w języku polskim, lub inne równoważne, charakteryzujące się następującymi parametrami:
2. Wykonawca może dostarczyć rozwiązanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne, poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji opisane poniżej:
1) Oprogramowanie musi zawierać:
edytor tekstów,
arkusz kalkulacyjny,
program do tworzenia i prowadzenia prezentacji multimedialnych,
2) Dokumenty utworzone w programach pakietu MS Office (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny oraz program do tworzenia prezentacji) otwarte na zaoferowanym przez wykonawcę programie musi poprawnie się uruchamiać, wydruk musi wyglądać identycznie bez jakiejkolwiek konieczności dodatkowej jego edycji oraz wszystkie funkcje muszą działać poprawnie a ich wynik musi być identyczny jak w przypadku programu z pakietu MS Office, bez konieczności reedycji otwartego dokumentu,
3) Prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach:.doc, .docx, xls,.xlsx, ppt, .pptx, .pps, .ppsx, w tym obsługa formatowania, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application w plikach xls, xlsx, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2003, MS Office 2007, MS Office 2010, MS Office 2013 bez utraty danych oraz bez konieczności reformatowania dokumentów,
4) Prawidłowe otwieranie i zapisywanie plików o formatach doc, docx, xls, xlsx, .ppt, pptx. .pps, .ppsx bez utraty parametrów i cech użytkowych zachowane wszelkie formatowanie, umiejscowienie tekstów, liczb, obrazków, wykresów, odstępy między tymi obiektami i kolorów, działające makra,
5) Dostępna pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, systemu komunikatów i podręcznej kontekstowej pomocy technicznej
6) Wszystkie komponenty oferowanego pakietu biurowego (edytor, arkusz, oraz program do prezentacji) muszą być integralną częścią tego samego pakietu, współpracować ze sobą (osadzanie i wymiana danych), posiadać jednolity interfejs oraz ten sam jednolity sposób obsługi
7) Licencja nieograniczona czasowo.
8) Wersja instalacyjna oprogramowania udostępniona na stronie internetowej producenta lub dostarczona na nośnikach fizycznych do zamawiającego
9) Prawo instalacji udostępnianych przez producenta uaktualnień i poprawek krytycznych i opcjonalnych, w ramach zakupionej wersji, w ramach wynagrodzenia.
|
GuidZP400 |
2aee1b09-01e9-4b5b-9700-0b769e47313e
|
Biuletyn |
576531-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Płoński
|
Regon |
13037771200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płocka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płońsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
023 6627764(66)
|
Zamawiajacy fax |
236 623 816
|
Zamawiajacy email |
urzad@powiat-plonski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-plonski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach Projektu " Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID - 19" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę nalezy złożyć w oryginale za pomoca operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Plocka 39, 09-100 Płońsk, II piętro, pokój 316
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę 60 szt. komputerów przenośnych w ramach Projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.21.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest na dostawa 60 szt. komputerów przenośnych w ramach Projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Projekt pokrywa całość wydatków w ramach postępowania. 2. Wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego w Opisie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz pochodził z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
3) Wykonawca składając ofertę oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oferowanego sprzętu i oprogramowania.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z zamówionym sprzętem oryginalny komplet nośników z oprogramowaniem i sterownikami oraz karty gwarancyjne zawierające: typ i numer seryjny urządzenia oraz terminy gwarancji, jeśli producent wystawia takie karty. W przeciwnym przypadku gwarancję stanowi faktura końcowa i umowa zawarta w ramach niniejszego postępowania.
5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących działania dostarczonego sprzętu i funkcjonowania oprogramowania, tak aby administratorzy Zamawiającego byli w stanie administrować dostarczonym sprzętem i oprogramowaniem.
6) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu sprawnej i terminowej realizacji zamówienia oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich trudnościach w realizacji przedmiotu zamówienia
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy dobór licencji i oprogramowania zgodny z wymaganiami Zamawiającego i Opisem przedmiotu zamówienia.
3. Komputer przenośny - 60 szt. o parametrach nie gorszych niż:
Nazwa podzespołu/ parametry Opis minimalnych wymagań
KOMPUTER PRZENOŚNY – 60 szt. Typ Komputer przenośny
Procesor Osiągający średnią wydajność na poziomie minimum 6000 punktów w teście Passmark CPU Mark. Procesor musi obsługiwać 64-bitowe systemy operacyjne na dzień 12.08.2020 r.- załącznik nr 7 do SIWZ
Płyta główna Chipset zaprojektowany do pracy z procesorami mobilnymi
Przekątna ekranu LCD Minimum 14” maksymalnie 15,6”
Typ matrycy Matowa, LED
Nominalna rozdzielczość LCD Minimum 1920 x 1080 pikseli
Pamięć RAM Minimum 8 GB
Dysk twardy Minimum 256 GB
Karta grafiki Zintegrowana, osiągająca średnią wydajność na poziomie minimum 900 punktów w teście Passmark G3D Mark na dzień 12.08.2020 r. – załącznik nr 7 do SIWZ
Czytnik kart pamięci Wbudowany
Karta dźwiękowa Stereo
Komunikacja Minimum: Bluetooth 4.2,
Wi-Fi – standard: 802.11 a/b/g/n/ac
Kamera internetowa Wbudowana
Urządzenie wskazujące TouchPad
Klawiatura Polska klawiatura programisty (układ QWERTY), podświetlana
Porty - Minimum 1 x HDMI,
- Minimum 2 x USB, w tym minimum 2 x USB 3.0 LUB 3.1 oraz minimum 1 x USB Typu C.
Wymagana ilość portów USB oraz gniazd rozszerzeń nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Waga Maksymalnie 2,40 kg
Dołączone wyposażenie - Bateria, zasilacz + przewód
- Płyta ze sterownikami
- Przejściówka HDMI -> VGA (adapter umożliwiający podłączenie projektora ze złączem VGA do dowolnego urządzenia wyposażonego w złącze HDMI) lub port VGA w laptopie
- Dedykowane etui lub torba na komputer przenośny
- Mysz optyczna
Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Home 64-bit PL lub równoważny. System równoważny musi umożliwiać współpracę z posiadanym przez Zamawiającego systemem SAP.
Gwarancja Minimum 24 miesiące od daty dostawy
Serwis Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji realizowany u Wykonawcy lub w autoryzowanym serwisie producenta. Koszty transportu sprzętu w związku z usługą serwisową pokrywa Wykonawca.
Oprogramowanie Office professional PL lub równoważne
System operacyjny.
1. Dostarczane przez Wykonawcę komputery muszą posiadać zainstalowane 64 bitowe systemy operacyjne Microsoft Windows 10 Home w polskiej wersji językowej.
2. Wykonawca może dostarczyć rozwiązanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne, poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji, opisane poniżej:
1) Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek;
2) Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu;
3) Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW;
4) Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim;
5) Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
6) Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe;
7) Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi)
8) Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer
9) Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
10) Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
11) Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
12) Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
13) Wbudowany system pomocy w języku polskim;
14) Wsparcie dla Java i .NET Framework 2.0 i 3.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach;
15) Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń;
16) Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji;
17) Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej;
18) Możliwość przywracania plików systemowych;
19) Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu
20) Posiadać certyfikat producenta systemu operacyjnego na zgodność z dostarczanym sprzętem.
Oprogramowanie biurowe
1. Dostarczane przez Wykonawcę komputery muszą posiadać zainstalowany pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office 2019 (np. Home & Student, wykonawca odpowiada za prawidłowy dobór licencji); licencja nieograniczona czasowo (z oprogramowaniem Word, Excel, PowerPoint) w języku polskim, lub inne równoważne, charakteryzujące się następującymi parametrami:
2. Wykonawca może dostarczyć rozwiązanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne, poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji opisane poniżej:
1) Oprogramowanie musi zawierać:
edytor tekstów,
arkusz kalkulacyjny,
program do tworzenia i prowadzenia prezentacji multimedialnych,
2) Dokumenty utworzone w programach pakietu MS Office (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny oraz program do tworzenia prezentacji) otwarte na zaoferowanym przez wykonawcę programie musi poprawnie się uruchamiać, wydruk musi wyglądać identycznie bez jakiejkolwiek konieczności dodatkowej jego edycji oraz wszystkie funkcje muszą działać poprawnie a ich wynik musi być identyczny jak w przypadku programu z pakietu MS Office, bez konieczności reedycji otwartego dokumentu,
3) Prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach:.doc, .docx, xls,.xlsx, ppt, .pptx, .pps, .ppsx, w tym obsługa formatowania, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application w plikach xls, xlsx, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2003, MS Office 2007, MS Office 2010, MS Office 2013 bez utraty danych oraz bez konieczności reformatowania dokumentów,
4) Prawidłowe otwieranie i zapisywanie plików o formatach doc, docx, xls, xlsx, .ppt, pptx. .pps, .ppsx bez utraty parametrów i cech użytkowych zachowane wszelkie formatowanie, umiejscowienie tekstów, liczb, obrazków, wykresów, odstępy między tymi obiektami i kolorów, działające makra,
5) Dostępna pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, systemu komunikatów i podręcznej kontekstowej pomocy technicznej
6) Wszystkie komponenty oferowanego pakietu biurowego (edytor, arkusz, oraz program do prezentacji) muszą być integralną częścią tego samego pakietu, współpracować ze sobą (osadzanie i wymiana danych), posiadać jednolity interfejs oraz ten sam jednolity sposób obsługi
7) Licencja nieograniczona czasowo.
8) Wersja instalacyjna oprogramowania udostępniona na stronie internetowej producenta lub dostarczona na nośnikach fizycznych do zamawiającego
9) Prawo instalacji udostępnianych przez producenta uaktualnień i poprawek krytycznych i opcjonalnych, w ramach zakupionej wersji, w ramach wynagrodzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy na podstawie wzoru – wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) niniejszej SIWZ wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania określone w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ;
4) dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
5) w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja/spółki cywilne): Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli – winno być dołączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy (wg wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ) , którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz w następujących przypadkach:
1) zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w Umowie, za które nie odpowiada Wykonawca. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do wyjaśnienia okoliczności natury obiektywnej.
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia lub ciągu zdarzeń nieprzewidywalnych, zdarzenia lub ciągu zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron Umowy, których nie można było przewidzieć, będącego poza kontrolą strony umowy. Dla określenia czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania tego zdarzenia lub ciągu zdarzeń.
c) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia ( np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej). W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego.
d) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wstrzymania realizacji zamówienia;
e) w przypadku niemożności realizacji umowy zgodnie z założeniami w związku z sytuacją epidemiologiczną i związaną z zagrożeniem zarażeniem wirusem SARS-CoV-2, a także wprowadzanymi w tym zakresie wytycznymi dopuszcza się zmianę sposobu i terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
2) pozostałe zmiany:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana danych teleadresowych, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy itp.);
b) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
c) gdy zmiana umowy jest nieistotna, a ponadto w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiającego i na dokonanie tej zmiany wyraża zgodę Wykonawca. Nieistotność rozumiana jest w ten sposób, że wiedza o wprowadzeniu zmian na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
d) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność:
- niż produkt będący przedmiotem umowy oraz
- niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy.
2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany.
3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|