GuidZP400 |
07931863-6aaf-4e2b-a87c-cc5f0d002b34
|
Biuletyn |
576869-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Niemce
|
Regon |
43101952000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
121
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Niemce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-025
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 561 521
|
Zamawiajacy fax |
817 561 790
|
Zamawiajacy email |
info@niemce.pl
|
Adres strony url |
https://www.niemce.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dotyczy zadania planowanego do realizacji w ramach zidentyfikowanego projektu pozakonkursowego realizowanego w formule ZIT i umieszczonego w Wykazie Zidentyfikowanych Projektów Pozakonkursowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 p.n: Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Niemce, ul Lubelska 121, 21-025 Niemce, biuro podawcze - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI NA CELE KULTURALNE BIBLIOTEKI GMINNEJ ZLOKALIZOWANEJ W BUDYNKU CENTRUM KULTURY – NIEMCE, UL. PARKOWA 6.
|
Numer referencyjny |
IZP: 271.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do budynku w m. Niemce ul Parkowa 6.
3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli na wskazane punkty, zgodnie z wizualizacją.
3.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia jego zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne, graniczne oraz użytkowe, zawiera Załączniki nr 2 do SIWZ.
3.3.3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji.
3.4.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3.5. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji:
3.5.1. Wymagany minimalny okres gwarancji, nie krótszy niż 24 miesiące od podpisania protokołu, potwierdzającego należyte wykonanie umowy przez Wykonawcę.
3.5.2. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11 oraz pkt. 18.2.8. niniejszej SIWZ.
3.5.3. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne na okres odpowiadający okresowi gwarancji, licząc od dnia zakończenia realizacji umowy, po protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Wymagany termin realizacji (całości) zamówienia, tj. dostawa i montaż mebli, zgodnie z wizualizacją, maksymalnie 6 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy. 4.1.2. Planowany termin zawarcia umowy to 5 sierpnia br. 4.1.3. Oferowany termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11 oraz pkt. 18.2.7. niniejszej SIWZ. 4.2. Warunki realizacji: 4.2.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, w terminie uzgodnionym telefonicznie pod nr tel. 81 756 15 74 Wykonawca nie może powoływać się na okoliczności, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej wizji. 4.2.2. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4.2.3. Zamawiający ma prawo do wprowadzenia drobnych uwag i korekt do wizualizacji w uzgodnieniu z Wykonawcą, jeżeli potrzeba taka wyniknie w trakcie realizacji zamówienia. 4.2.3. Kolorystyka mebli do uzgodnienia z Zamawiającym według próbnika. 4.2.4. Po udzieleniu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zweryfikować wymiary pomieszczeń oraz wspólnie z Zamawiającym uszczegółowić dokładne rozmiary poszczególnych mebli. Podane wymiary należy traktować jako orientacyjne, które w trakcie realizacji mogą ulec minimalnej zmianie, o ile nie wpłynie to na funkcjonalność mebli.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i w art. 24 ust. 5 pkt. 1, w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentu, tj.: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku nie dołączenia dokumentu Zamawiający dokona sprawdzenia w oparciu o dostępne rejestry; 8.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Dot. § 7, ust. 1-4. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993). 8.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.2.2. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 8.2.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. . 8.2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.2.5. Podmioty występujące wspólnie składają dokument określony w pkt. 8.1. na każdy z podmiotów z osobna.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ppkt. 9.2. SIWZ, tj.: 9.2. dla mebli, które są wykonane z płyty wiórowej: - Zaświadczenie o klasie higieniczności E1 dla użytej płyty meblowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, 10.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 10.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 10.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 10.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|