32/z/2020 Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Data publikacji 2020-08-21
Data zakończenia 2020-09-03 00:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576577-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi dla pracowników Sekcji Obsługi Infrastruktury Poznań, Biedrusko oraz Piła w celu usprawnienia bieżącej działalności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym. Zakres zamówienia obejmuje: zakup, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w trzech lokalizacjach zgodnie z Formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. w miejscowości Poznań, Biedrusko oraz Piła.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fbe2133-e6df-40e7-9016-5b6a81b3b501
Biuletyn 576577-N-2020
Zamawiajacy nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 30206765400000
Zamawiajacy adres ulica Bukowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 57 48 02
Zamawiajacy fax 261 57 72 04
Zamawiajacy email 14wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.14wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.14wog.wp.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.14wog.wp.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34 60-811 Poznań, budynek nr 28- kancelaria WOG- czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:30, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00
Nazwa nadana zamowieniu 32/z/2020 Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer referencyjny Nr sprawy: 32/z/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi dla pracowników Sekcji Obsługi Infrastruktury Poznań, Biedrusko oraz Piła w celu usprawnienia bieżącej działalności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym. Zakres zamówienia obejmuje: zakup, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w trzech lokalizacjach zgodnie z Formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. w miejscowości Poznań, Biedrusko oraz Piła. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania dostawy: do 30 dni od daty podpisania umowy. Termin wykonania opcji: do 7 dni od daty wysłania pisemnego zamówienia na adres e-mail/fax Wykonawcy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi nie później niż do dnia 15.12.2020 r. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia wartości w ramach prawa opcji umowy o maksymalnie 24 600,00 zł brutto, (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset złotych 00/100 ) na zakup dodatkowych ilości wyrobów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone wyroby niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2020 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2020. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ , c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SIWZ), f) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba wyznaczona przez Komendanta 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tel. 261-577-445. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ” 32/z/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. * * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.660,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000 z dopiskiem wadium na "Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ” 32/z/2020 UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:30, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a. oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączonym do niniejszej SIWZ wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np.: zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych.
IV 6 1 sposob udostepniania 10) Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa poprzez udowodnienie (zgodnie z art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz.U. z 2019 r., poz. 1010) że: - nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; - stanowią informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą; - Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 11) Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 12) Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej nazwą postępowania, z dodaniem słów „Tajemnica przedsiębiorstwa.”
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub w formie elektronicznej poprzez platformazakupowa.pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)