Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID - 19 w domach pomocy społecznej.

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-09-01 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Bończy
Miejscowość Kraśniczyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577303-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia"Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii CIVID - 19 w domach pomocy społecznej" jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Bończa.Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy 22 -310 Kraśniczyn.CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne,farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.Przedmiotem Części2. Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID w domach pomocy społecznej" jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS w Bonczy, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID -19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy, 22 -310 Kraśniczyn. CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df7de849-6731-474b-9d7b-db4442bc4399
Biuletyn 577303-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Bończy
Regon 29436100000000
Zamawiajacy adres ulica Bończa
Zamawiajacy miejscowosc Kraśniczyn
Zamawiajacy kod pocztowy 22-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 774 136
Zamawiajacy fax 825 774 136
Zamawiajacy email boncza@dps.pl
Adres strony url www.boncza.dps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestraeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja dpsboncza.e-biuletyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, w wersji papierowej, za pośrednictwem operatowa pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Bończy , 22-310 Kraśniczyn, pow. Krasnystaw
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID - 19 w domach pomocy społecznej.
Numer referencyjny DPS.3822.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia"Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii CIVID - 19 w domach pomocy społecznej" jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Bończa.Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy 22 -310 Kraśniczyn.CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne,farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.Przedmiotem Części2. Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID w domach pomocy społecznej" jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS w Bonczy, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID -19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy, 22 -310 Kraśniczyn. CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp,na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz art.24 ust.5pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą.Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO - Załącznik nr 7.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a)zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie,przy czym cena netto pozostanie niezmienna i obowiązuje do końca realizacji umowy; b)zmniejszenia cen jednostkowych w każdym przypadku, c) zmiany danych Wykonawcy (zmiana adresu,nazwy) lub zmian związanych z przekształceniem podmiotowym po stronie wykonawcy; d) zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mająwpływ na treść umowy.
IV 4 4 data 2020-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzetu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemi COVID- 19 w domach pomocy społecznej"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części2. Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID w domach pomocy społecznej" jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS w Bończy, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID -19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy, 22 -310 Kraśniczyn. CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)