GuidZP400 |
a2d353f8-3bc9-4bfa-8bb7-ad8186f77294
|
Biuletyn |
569298-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31466100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 24 Kwietnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 062 566
|
Zamawiajacy fax |
774 062 567
|
Zamawiajacy email |
przetargi@e-szpital.eu
|
Adres strony url |
www.e-szpital.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-szpital.eu
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-szpital.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa soczewek i materiałów okulistycznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
|
Numer referencyjny |
AZ-P.2020.17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/6 do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części/zadania:
Zadanie nr 1 - dostawa soczewek afakijnych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ,
Zadanie nr 2 - dostawa hialuronianu - wg zał. nr 2/2 do SIWZ,
Zadanie nr 3 - dostawa preparatów śródgałkowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ,
Zadanie nr 4 - dostawa materiału wiskoelastycznego - wg zał. nr 2/4 do SIWZ,
Zadanie nr 5 - dostawa soczewek bezaberracyjnych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ,
Zadanie nr 6 - dostawa soczewek torycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną w pkt sumę gwarancyjną.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:
zadanie 1 - 17.500,00 zł,
zadanie 2 - 2.800,00 zł,
zadanie 3 - 59.000,00 zł,
zadanie 4 – 10.000,00 zł,
zadanie 5 - 100.000,00 zł,
zadanie 6 – 19.300,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wskazana w pkt III.1.2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca dołączy do oferty:
a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/6 do SIWZ),
c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z
przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza,
d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
(jeżeli dotyczy),
e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia
oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa soczewek afakijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa soczewek afakijnych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa hialuronianu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa hialuronianu - wg zał. nr 2/2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa preparatów śródgałkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa preparatów śródgałkowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiału wiskoelastycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa materiału wiskoelastycznego - wg zał. nr 2/4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa soczewek bezaberracyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa soczewek bezaberracyjnych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa soczewek torycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa soczewek torycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ
|
| |