Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2021-2022, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575839-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa do Zamawiającego zaprenumerowanych czasopism naukowych zagranicznych (zwanych dalej „czasopismami”) w latach 2021 - 2022, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism (Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcę czasopism w postaci plików pdf.). W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewni kompleksową obsługę celną dostaw czasopism objętych prenumeratą. Obsługa celna będzie wliczona w ostateczną cenę oferty, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu.
2) Alfabetyczny wykaz czasopism, które będą podlegały prenumeracie i dostawie stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z poszczególnych tytułów przed rozpoczęciem realizacji dostawy rocznego zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z tego uprawnienia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.
4) Wymagany termin realizacji zamówienia: umowa realizowana będzie przez lata 2021 - 2022, ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism - 9 miesięcy od daty 31.12.2022 r.
5) Termin dostarczenia czasopism:
a) z krajów europejskich – 4 tygodnie
b) z pozostałych krajów świata – 8 tygodni
6) Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji przedmiotu umowy w zakresie prenumeraty na rok 2022. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z tego uprawnienia.
7) Adres dostawy: Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka. Biblioteka Uniwersytetu Śląskiego – ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice. Czasopisma o numerach pozycji: 11,12,31 dostarczane będą na adres: Oddział Biblioteki UŚ, ul. Niemcewicza 8, 43-400 Cieszyn.
8) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone w SIWZ i wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0cdf5131-8383-4bd7-a3ee-fbe8c16b0eea
Biuletyn 575839-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Regon 000001347
Zamawiajacy adres ulica Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 359 13 34,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@us.edu.pl ,
Adres strony url www.us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w jezyku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria Ogólna, pok.17, parter budynku
Nazwa nadana zamowieniu Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2021-2022, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism
Numer referencyjny DZP.381.083.2020.DW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa do Zamawiającego zaprenumerowanych czasopism naukowych zagranicznych (zwanych dalej „czasopismami”) w latach 2021 - 2022, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism (Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcę czasopism w postaci plików pdf.). W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewni kompleksową obsługę celną dostaw czasopism objętych prenumeratą. Obsługa celna będzie wliczona w ostateczną cenę oferty, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. 2) Alfabetyczny wykaz czasopism, które będą podlegały prenumeracie i dostawie stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z poszczególnych tytułów przed rozpoczęciem realizacji dostawy rocznego zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z tego uprawnienia. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ. 4) Wymagany termin realizacji zamówienia: umowa realizowana będzie przez lata 2021 - 2022, ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism - 9 miesięcy od daty 31.12.2022 r. 5) Termin dostarczenia czasopism: a) z krajów europejskich – 4 tygodnie b) z pozostałych krajów świata – 8 tygodni 6) Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji przedmiotu umowy w zakresie prenumeraty na rok 2022. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z tego uprawnienia. 7) Adres dostawy: Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka. Biblioteka Uniwersytetu Śląskiego – ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice. Czasopisma o numerach pozycji: 11,12,31 dostarczane będą na adres: Oddział Biblioteki UŚ, ul. Niemcewicza 8, 43-400 Cieszyn. 8) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone w SIWZ i wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: umowa realizowana będzie przez lata 2021 - 2022, ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism - 9 miesięcy od daty 31.12.2022 r. Termin dostarczenia czasopism: a) z krajów europejskich – 4 tygodnie b) z pozostałych krajów świata – 8 tygodni
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 2) ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie posiada doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej dwóch (2) dostaw czasopism zagranicznych o wartości każdej z dostaw (zrealizowanej w całości lub w części do dnia składania ofert w wymaganym 3 letnim okresie) wynoszącej nie mniej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 brutto). Uwagi: W sytuacji, kiedy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza wykazanie się nie tylko zamówieniami wykonanymi (zakończonymi), ale również wykonywanymi. W przypadku dostaw wykonywanych – doświadczeniem Wykonawcy są dostawy zrealizowane w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wartością, o której mowa powyżej, w przypadku zamówień wykonywanych nadal jest wartość brutto zrealizowanej części zamówienia, nie zaś całego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. a SIWZ, oraz - dokument, o którym mowa w rozdziale IV ust. 4 SIWZ (Wykonawca składa dokument, w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, dopiero na wezwanie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym, nie krótszym jednak niż 5 dni). Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej wykaże się realizacją dostaw, których wartości wyrażone zostaną w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanych wartości według średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit.b SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) powyżej stosuje się odpowiednio
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 1E do SIWZ. Forma dokumentów: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3) W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł, 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy); d) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Pzp albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Pzp (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej należy: 1) w przypadku wadium w formie pisemnej (oryginał) - złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przesłać na adres e-mail Zamawiającego: dzp@us.edu.pl, przed upływem terminu składania ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób (dotyczy wadium w formie pisemnej (oryginał) : Nazwa i adres Wykonawcy Przetarg nieograniczony - DZP.381.083.2020.DW „Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2021-2022, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism Wadium w formie niepieniężnej 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa przepis art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Szczegóły załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy)
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 8 umowy , 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 4) rezygnacji przez Zamawiającego z poszczególnych tytułów przed rozpoczęciem realizacji rocznego zamówienia, 5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji przedmiotu umowy w zakresie prenumeraty na rok 2020, 6) zmiany adresu dostawy oraz zmiany numerów IP Zamawiającego, 7) zaprzestania wydawania wersji online czasopisma, umowa obejmować będzie tylko wersję print, 8) zaprzestania wydawania print czasopisma, umowa obejmować będzie tylko wersję online, 9) w przypadku tytułów z zaznaczonymi numerami wolumenów Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia korekty numeru wolumenu rozpoczynającego prenumeratę (z zachowaniem ilości wolumenów odpowiadających prenumeracie dla danego roku). 3. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - na zasadach i w sposób określonych we wzorze umopwy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych. 1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad. a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:  pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,  elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl; b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:  pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,  elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl; c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.083.2020.DW, o nazwie Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2021-2022, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.  posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 3) Umowa powierzenia. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą przetwarzane dane osobowe pracowników, Uniwersytet Śląski jako Administrator tych danych osobowych będzie powierzał ich przetwarzanie Wykonawcy, zgodnie z przepisem art. 28 ust. 3 RODO w drodze pisemnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dostęp do czasopism online (O)
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji (R)
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)