Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania

Data publikacji 2020-08-25
Data zakończenia 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577782-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/15/20
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 2 zadania:

L.P. Zadanie
1 Zadanie nr 1 – Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dla obszaru administracyjnego „część szara”
2 Zadanie nr 2 – Dostawa, instalacja i wdrożenie modułu EDM dla systemu medycznego Eskulap

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2-1, 2-2 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2-1, 2-2 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2-1, 2-2 - o spełnieniu cech wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82cbf782-e4b3-40eb-913b-762cafabd682
Biuletyn 577782-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url https://zozolawa.wroc.pl/
Adres strony internetowej https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, pok nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/15/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/15/20 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 2 zadania: L.P. Zadanie 1 Zadanie nr 1 – Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dla obszaru administracyjnego „część szara” 2 Zadanie nr 2 – Dostawa, instalacja i wdrożenie modułu EDM dla systemu medycznego Eskulap 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2-1, 2-2 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2-1, 2-2 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2-1, 2-2 - o spełnieniu cech wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W tym celu Wykonawca winien wykazać zrealizowanie/realizację min. 3 dostawy, każda odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: - dla Zadania nr 1 – • obejmujące min. 3 dostawy, instalacei i wdrożenia oprogramowania dla obszaru administracyjnego tzw. „część szara” w podmiotach funkcjonujących w publicznym sektorze opieki zdrowotnej. Minimalna wartość każdej dostawy nie mnie niż 150 tys. zł brutto. oraz • obejmujące min. 3 dostawy, instalacji i wdrożenia oprogramowania dla obszaru administracyjnego tzw. „część szara” wartość każdej dostawy nie mnie niż 350 tys. zł brutto. - dla Zadania nr 2 – min 3 dostaw obejmujących swoim zakresem min. dostawy dostawę, instalację i wdrożenie oprogramowania W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, należy wykazać odpowiednio: zgodnie z powyższymi wymogami dla każdego zadania; bądź łącznie, jeżeli jej zakres odpowiada łącznie wymaganiom dla poszczególnych opisanych powyżej zadań. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – zgodnie ze wzorem Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W tym celu Wykonawca winien wykazać zrealizowanie/realizację min. 3 dostawy, każda odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: - dla Zadania nr 1 – • obejmujące min. 3 dostawy, instalacei i wdrożenia oprogramowania dla obszaru administracyjnego tzw. „część szara” w podmiotach funkcjonujących w publicznym sektorze opieki zdrowotnej. Minimalna wartość każdej dostawy nie mnie niż 150 tys. zł brutto. oraz • obejmujące min. 3 dostawy, instalacji i wdrożenia oprogramowania dla obszaru administracyjnego tzw. „część szara” wartość każdej dostawy nie mnie niż 350 tys. zł brutto. - dla Zadania nr 2 – min 3 dostaw obejmujących swoim zakresem min. dostawy dostawę, instalację i wdrożenie oprogramowania W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, należy wykazać odpowiednio: zgodnie z powyższymi wymogami dla każdego zadania; bądź łącznie, jeżeli jej zakres odpowiada łącznie wymaganiom dla poszczególnych opisanych powyżej zadań. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – zgodnie ze wzorem Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2-1 lub/i 2-2 do SIWZ. W przypadku wątpliwości co do spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2-1 lub/i 2-2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia folderów/ulotek informacyjnych/ katalogów wydanych przez producenta oferowanych produktów lub jego autoryzowanego przedstawiciela, potwierdzających ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 2-1 lub/i 2-2 do SIWZ. Wymagane jest dostarczenie tego dokumentu – załącznik nr 2-1 lub/i 2-2. 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8; Wymagane jest dostarczenie tego dokumentu – załącznika nr 8.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dla obszaru administracyjnego „część szara”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania dla obszaru administracyjnego „część szara” - zgodnie z Załącznikiem nr 2-1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa, instalacja i wdrożenie modułu EDM dla systemu medycznego Eskulap
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Dostawa, instalacja i wdrożenie modułu EDM dla systemu medycznego Eskulap - zgodnie z Załącznikiem nr 2-2 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)