GuidZP400 |
b6f605ee-ad3f-4018-86c2-802d3e59ee84
|
Biuletyn |
577768-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego – monochromatora oraz wzmacniacza fazoczułego dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych Politechniki Wrocławskiej – 2 Zadania.
|
Numer referencyjny |
AC/BZP/242-197/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego – monochromatora oraz wzmacniacza fazoczułego dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych Politechniki Wrocławskiej – 2 Zadania.
|
Cpv glowny przedmiot |
32561000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy w danym zadaniu wynosi do:
Zadanie 1 i Zadania nr 2– do 8 tygodni od dnia podpisania umowy,
Skrócenie terminu dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (wg rozdz. XIII SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych).
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt .1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZAWARTOŚĆ OFERTY - Oferta musi się składać z:
oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ;
formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
(jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ);
(jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ);
opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 3 i 3 a do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 i 3 a odpowiednio dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy- zał. nr 2 do SIWZ oraz poniżej:
- Aneks przedmiotowy - dodanie do Oferty elementu/asortymentu, który nie został wyspecyfikowany w Ofercie na wykonanie przedmiotu zamówienia, a który w trakcie prac (realizacji zamówienia) okazał się niezbędny do zrealizowania zamówienia Zamawiającego. W powyższym przypadku Wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. Zmiana następuje na wniosek jednej ze Stron Umowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Dostawa monochromatora - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32561000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy w danym zadaniu wynosi do:
Zadanie 1 - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy,
Skrócenie terminu dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (wg rozdz. XIII SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1: Dostawa monochromatora - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Dostawa wzmacniacza fazoczułego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 a do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32343000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy w danym zadaniu wynosi do:
Zadanie 2 – do 8 tygodni od dnia podpisania umowy,
Skrócenie terminu dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (wg rozdz. XIII SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2: Dostawa wzmacniacza fazoczułego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 a do SIWZ.
|
| |