Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu „Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Część 1 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, w tym: zasilacz stabilizowany symetryczny, generator arbitralny, rezystancja dekadowa, indukcyjność dekadowa, pojemność dekadowa, oscyloskop cyfrowy, przewód pomiarowy banan - banan, przewód pomiarowy banan – banan silikonowy, przewód BNC-2 x wtyk banan.
Część 2 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, w tym: kulki bezołowiowe do regeneracji wyprowadzeń BGA, taśma absorbująca spoiwo o różnicy szerokości z tolerancją +/-8%, stacja lutownicza-lutownica grotowa i Hot Air, stół elektrotechniczny z wykończeniem ESD, konsolą zasilającą i oświetleniem z tolerancją +/-6% – stół nauczycielski i stół uczniowski, system lutowniczy BGA na podczerwień, wytrawiarka, gilotyna do płytek drukowanych, ploter frezujący CNC, wiertarka stołowa z kompletem wierteł, laminat światłoczuły dwustronny, laminat światłoczuły jednostronny, środek do wywoływania obwodów drukowanych, środek do trawienia obwodów drukowanych, naświetlarka UV dwustronna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ. |
GuidZP400 |
00ddae8b-9400-461a-ba54-d2c1a0e2ccd1
|
Biuletyn |
567966-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Radomia
|
Regon |
67022345100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48)3620283
|
Zamawiajacy fax |
(48)3620289
|
Zamawiajacy email |
bzp@umradom.pl
|
Adres strony url |
http://bip.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Radomiu ul. Żeromskiego 53 – Biuro Zamówień Publicznych, do pojemnika podawczego usytuowanego w wejściu do Urzędu przy ul. Żeromskiego 53 (POJEMNIK Z OZNACZENIEM BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH). Złożenie oferty w miejscu innym, niż wyżej podane może skutkować nie dotarciem oferty do komisji przetargowej w terminie wyznaczonym na składanie ofert z winy wykonawcy. Oferta taka, jako złożona po terminie nie będzie brała udziału w postępowaniu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu elektrycznego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu „Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.1.329.2020.AP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu „Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Część 1 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, w tym: zasilacz stabilizowany symetryczny, generator arbitralny, rezystancja dekadowa, indukcyjność dekadowa, pojemność dekadowa, oscyloskop cyfrowy, przewód pomiarowy banan - banan, przewód pomiarowy banan – banan silikonowy, przewód BNC-2 x wtyk banan.
Część 2 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, w tym: kulki bezołowiowe do regeneracji wyprowadzeń BGA, taśma absorbująca spoiwo o różnicy szerokości z tolerancją +/-8%, stacja lutownicza-lutownica grotowa i Hot Air, stół elektrotechniczny z wykończeniem ESD, konsolą zasilającą i oświetleniem z tolerancją +/-6% – stół nauczycielski i stół uczniowski, system lutowniczy BGA na podczerwień, wytrawiarka, gilotyna do płytek drukowanych, ploter frezujący CNC, wiertarka stołowa z kompletem wierteł, laminat światłoczuły dwustronny, laminat światłoczuły jednostronny, środek do wywoływania obwodów drukowanych, środek do trawienia obwodów drukowanych, naświetlarka UV dwustronna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w
sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku
podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w
art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
pkt. III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. • składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku
obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w
ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta,
dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i
cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest
uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o
niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru
zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody
Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu
Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701;
e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl 2) W
przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku
z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy
korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b)
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana
dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją
kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na
podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych) h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO. Wyjaśniania: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, w tym: zasilacz stabilizowany symetryczny, generator arbitralny, rezystancja dekadowa, indukcyjność dekadowa, pojemność dekadowa, oscyloskop cyfrowy, przewód pomiarowy banan - banan, przewód pomiarowy banan – banan silikonowy, przewód BNC-2 x wtyk banan. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączniku Nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, w tym: kulki bezołowiowe do regeneracji wyprowadzeń BGA, taśma absorbująca spoiwo o różnicy szerokości z tolerancją +/-8%, stacja lutownicza-lutownica grotowa i Hot Air, stół elektrotechniczny z wykończeniem ESD, konsolą zasilającą i oświetleniem z tolerancją +/-6% – stół nauczycielski i stół uczniowski, system lutowniczy BGA na podczerwień, wytrawiarka, gilotyna do płytek drukowanych, ploter frezujący CNC, wiertarka stołowa z kompletem wierteł, laminat światłoczuły dwustronny, laminat światłoczuły jednostronny, środek do wywoływania obwodów drukowanych, środek do trawienia obwodów drukowanych, naświetlarka UV dwustronna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączniku Nr 1b do SIWZ.
|
| |