GuidZP400 |
defda480-2632-4f36-9ff5-5e3ed96aea15
|
Biuletyn |
577558-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
|
Regon |
32098789500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 48 38,
|
Zamawiajacy fax |
261 45 23 98
|
Zamawiajacy email |
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.15wog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Prace remontowe w kompleksach wojskowych w Szczecinie.
|
Numer referencyjny |
39-ZP-08-RB-20-185
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem prac remontowych w kompleksach wojskowych w Szczecinie zostały określone:
1. dla części 1 zamówienia p.n. Remont wjazdu na teren kompleksu od Al. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie, w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
2. dla części 2 zamówienia p.n. Remont ogrodzenia wzdłuż pasa taktycznego na terenie kompleksu wojskowego przy Al. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie, w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
3. dla części 3 zamówienia p.n. Wprowadzenie stałej organizacji ruchu w kompleksach administrowanych przez 15 WOG w rejonie działania SOI Szczecin. Szczecinie, w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
4. dla części 4 zamówienia p.n. W Remont instalacji zasilania awaryjnego w kompleksie wojskowym przy ul. Metalowej 39 w Szczecinie Podjuchach w załączniku nr 11 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
W zakresie, w którym w załącznikach do SIWZ wskazano nazwy własne lub inne oznaczenia bezpośrednio lub pośrednio wskazujące na konkretnego producenta, Zamawiający informuje, że nazwy zostały podane wyłącznie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja techniczną.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla 1 części zamówienia:
Kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba)
posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
(na załączniku nr 5 do SIWZ). W celu uniknięcia wątpliwości, zaleca się dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia, a nie jedynie ich numeru.
dla 2 części zamówienia:
Kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba)
posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
(na załączniku nr 5 do SIWZ). W celu uniknięcia wątpliwości, zaleca się dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia, a nie jedynie ich numeru.
dla 3 części zamówienia:
Kierownik branży drogowej (1 osoba)
posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno drogowej.
(na załączniku nr 5 do SIWZ). W celu uniknięcia wątpliwości, zaleca się dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia, a nie jedynie ich numeru.
dla 4 części zamówienia:
Kierownik branży elektrycznej (1 osoba)
posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
(na załączniku nr 5 do SIWZ). W celu uniknięcia wątpliwości, zaleca się dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia, a nie jedynie ich numeru.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na wszystkie części zamówienia, może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji kierownika w/w.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3.6. Wymagania zatrudnienia osób realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę – art. 29 ust. 3a Ustawy pzp.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: dla 1 części: roboty rozbiórkowe, roboty związane ze wznoszeniem ogrodzeń, dla 2 części: roboty sanitarne, dla części 3 – roboty rozbiórkowe, roboty związane z montażem oznakowania, dla części 4 – roboty ziemne, roboty elektryczne, były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy zarówno robót wykonywanych przez Wykonawcę jak i zatrudnionych przez niego podwykonawców (dalszych podwykonawców). Wymóg ten nie obejmuje natomiast osób prowadzących działalność gospodarczą wykonujących osobiście czynności wskazane wyżej. Szczegółowe wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia (na wezwanie Zamawiającego) następujące dokumenty
i oświadczenia:
a) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 12
do SIWZ);
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji;
c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się
o zamówienia publiczne (załącznik nr 13 do SIWZ);
d) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ).
7.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ) , o której mowa w pkt 7.4 lit. d). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz osób (dla wszystkich części) według załącznika nr 5, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego
w pkt 5.1 li. c tiret pierwszy SIWZ (odpowiednio dla części 1, 2, 3,4 ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.7. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane wraz z ofertą:
a) formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ.
b) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika
z innych załączonych dokumentów. Forma dokumentu - pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
c) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wykonawca przedkłada wraz z ofertą).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium:
Dla części 1 zamówienia w wysokości 3 000 zł
Dla części 2 zamówienia w wysokości 3 500 zł
Dla części 3 zamówienia w wysokości 1 200 zł
Dla części 4 zamówienia nie dotyczy
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2019 poz. 310 z póżn. zm.).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000
- z dopiskiem „wadium w postępowaniu 39-ZP-RB-08-20-185
(ze wskazaniem części na którą wniesiono wadium).
9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza
nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone.
9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit.
od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne
na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy Wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie wykonawcy,
d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu w formie pisemnej złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”.
9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, o których mowa w art.144 ust.1 pkt 1 Ustawy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu:
a) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, które nie będzie wynikiem działania lub zaniechania Wykonawcy;
b) wstrzymania robót, o których mowa w §3 ust.6 Umowy;
c) wystąpienie nadzwyczajnych niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych;
2) zmiana wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;
b) konieczności wykonania robót zamiennych;
c) zaniechania wykonania części robót przez Zamawiającego.
3) Wykonanie robót zamiennych w przypadku, gdy na skutek okoliczności wcześniej nieznanych stronom dla prawidłowego wykonania zamówienia konieczne jest wykonanie robót przy zastosowaniu odmiennego rozwiązania.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Remont wjazdu na teren kompleksu od Al. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem prac remontowych w kompleksach wojskowych w Szczecinie zostały określone:
1. dla części 1 zamówienia p.n. Remont wjazdu na teren kompleksu od Al. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie, w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Remont ogrodzenia wzdłuż pasa taktycznego na terenie kompleksu wojskowego przy Al. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem prac remontowych w kompleksach wojskowych w Szczecinie zostały określone:
2. dla części 2 zamówienia p.n. Remont ogrodzenia wzdłuż pasa taktycznego na terenie kompleksu wojskowego przy Al. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie, w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu w kompleksach administrowanych przez 15 WOG w rejonie działania SOI Szczecin.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34922100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem prac remontowych w kompleksach wojskowych w Szczecinie zostały określone:Wprowadzenie stałej organizacji ruchu w kompleksach administrowanych przez 15 WOG w rejonie działania SOI Szczecin, w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Remont instalacji zasilania awaryjnego w kompleksie wojskowym przy ul. Metalowej 39 w Szczecinie Podjuchach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem prac remontowych w kompleksach wojskowych w Szczecinie zostały określone:
Remont instalacji zasilania awaryjnego w kompleksie wojskowym przy ul. Metalowej 39 w Szczecinie Podjuchach w załączniku nr 11 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.
|
| |