GuidZP400 |
84e0a19e-b29b-4ff6-a04a-6c9d7efed479
|
Biuletyn |
577382-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Składnic Lasów Państwowych
|
Regon |
33004436400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
48943113272,
|
Zamawiajacy fax |
48943113283
|
Zamawiajacy email |
krzysztof.chmura@szczecinek.lasy.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zarząd Mienia Skarbu Państwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą,kurierem,osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZSLP w Białogardzie ,78-200 Białogard ,ul.Wojska Polskiego 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obuwia dla pracowników Administracji Lasów Państwowych
|
Numer referencyjny |
Z.270.05.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy obuwia dla pracowników Administracji Lasów Państwowych w okresie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
9
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek:
Posiadanie przez Wykonawcę polisy Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
Część 1 - nie niższą niż 140 000 PLN
Część 2 - nie niższą niż 280 000 PLN
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Posiadanie przez Wykonawcę polisy Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
Część 1
- 140 000 PLN lub wyższą spełnia warunek udziału w postępowaniu
- niższą niż 140 000 PLN lub jej brak nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
Część 2
- 280 000 PLN lub wyższą spełnia warunek udziału w postępowaniu
- niższą niż 280 000 PLN lub jej brak nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek : wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,dostaw obuwia o parametrach i charakterystyce odpowiadającej opisowi przedmiotu zamówienia na kwotę:
Część 1
- 120 000 PLN
Część 2
- 240 000 PLN
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,dostaw obuwia o parametrach i charakterystyce odpowiadającej opisowi przedmiotu zamówienia na kwotę:
Część 1
- 120 000 PLN lub wyższą spełnia warunek udziału w postępowaniu
- niższą niż 120 000 PLN lub brak wykazu nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
Cześć 2
- 240 000 PLN lub wyższą spełnia warunek udziału w postępowaniu
- niższą niż 240 000 PLN lub brak wykazu nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Polisa Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dostaw.
Dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego asortymentu.
Wzory oferowanego obuwia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy oraz przesłanki jej zmiany zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. „Projekt umowy”.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Państwowych regulujących wymogi lub zasady nabywania lub zbywania albo stosowania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez dopuszczalność zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego związany z realizacją umowy.
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa obuwia dla pracowników Lasów Państwowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa w okresie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy obuwia mundurowego: pólbuty: damskie męskie,czółenka damskie,kozaki .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa obuwia ogólnego przeznaczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa w okresie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy obuwia ogólnego przeznaczenia: botki ,półbuty,trzewiki.
|
| |