„Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego”

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578296-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SIWZ (w zakresie Części I zamówienia), 1b do SIWZ (w zakresie Części II zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5401e43d-69cc-4513-8212-7eff1ec4c6f8
Biuletyn 578296-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Regon 14031558300000
Zamawiajacy adres ulica Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 2/4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 273 71 50,
Zamawiajacy fax 22 273 89 22
Zamawiajacy email zamowienia@mfipr.gov.pl ,
Adres strony url https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/profil-nabywcy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej (w zależności od decyzji Wykonawcy). Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu „Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego”
Numer referencyjny BDG-V.2611.39.2020.KR
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SIWZ (w zakresie Części I zamówienia), 1b do SIWZ (w zakresie Części II zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem: 1) dla Części I zamówienia – usługi serwisu i wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda, 2) dla Części II zamówienia – usługi serwisu i wsparcia technicznego dla macierzy dyskowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6a i 6b do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione (numeracja zgodna z SIWZ) 8.15 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 8.15.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 8.15.2 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 8.15.3 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 8.15.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Istotnych postanowieniach umowy dot. części I oraz II zamówienia.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SIWZ w zakresie Części I zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku 1b do SIWZ w zakresie Części II zamówienia.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)