Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Przemyślu

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577977-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723140009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Obejmuje realizacje zadań określonych w projekcie „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” współfinasowany ze Środków Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e- usług. tj. zadanie Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Przemyślu
2. Cel opracowania:

3.1 Cyfryzacja materiałów PZGiK;
3.2 Zabezpieczenie zasobu, sporządzenie kopii zabezpieczających;
3.3 Rozbudowa bazy danych służącej internetowemu udostępnianiu zasobu oraz realizacji zadań starosty wynikających z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.

3. Przedmiot pracy:

3.1. Wykonanie skanowania opisowej części operatów ewidencji gruntów obejmujących obręby ewidencyjne położone w gminach: Medyka, Orły, Przemyśl, Stubno, Żurawica,- powiatu przemyskiego, sporządzonych i prowadzonych od założenia ewidencji gruntów i budynków do zastąpienia ich w systemie elektronicznym. W zakres skanowania dla tej części zadania wchodzą analogowe rejestry gruntów ,skorowidze działek, spisy alfabetyczne .
Ilościowy zakres tego zadania to:
665 - tomów rejestrów gruntów ,
263 - spisów alfabetycznych ,skorowidzów działek.
Ze skanowania wyłącza się zestawienia gruntów , co dotyczy całości obrębów, objętych zamówieniem wykonania prac.
Forma dokumentów skanowanych to określone przepisami druki akcydensowe ,obowiązujące przy wykonywaniu tych prac.
3.2 Skanowanie 15 mb akt będących dowodami zmian wpisów w danych ewidencji gruntów i budynków za okres od 1975 roku do 31 grudnia 1998 roku, co obejmuje 53 obręby ewidencyjne gmin Medyka, Orły, Przemyśl, Stubno , Żurawica.
Skanowane dowody zmian należy przyporządkować do danej jednostki rejestru gruntów ,działki czy podmiotu, której dana zmiana dotyczy. i włączyć do możliwości korzystania z jej treści w ramach opracowanego programu korzystania z rejestrów gruntów
3.3 Utworzone bazy danych włączyć do spójnej bazy oraz utworzonego programu ,celem możliwości korzystania z tej bazy.
4.4. Stan dokumentów ,ich formę można ocenić, dokonując ich oględzin w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu Starostwa Powiatowego w Przemyślu ,II piętro, pokój 92, pl. Dominikański 3.
Opracowanie oprogramowania umożliwiającego aktywne przeglądanie zeskanowanych dokumentów w tym rejestrów gruntów, dowodów zmian.
4.5.Wykonawca wykonując zadanie będzie zobowiązany do przeprowadzenia renowacji introligatorskiej dla wybranych rodzajów dokumentów /rejestry, skorowidze/, które wykazują szczególne zniszczenie. Uzgodnień w tym zakresie Wykonawca dokona z Zamawiającym w trakcie wykonywania prac. Dotyczyć to będzie nie więcej niż 5% rodzaju dokumentów przeznaczonych do skanowania, co oznacza że nie więcej niż 33 tomy rejestrów, 12 sztuk skorowidzów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd74b84c-7676-4c75-9c5d-70fd47fef37c
Biuletyn 577977-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Przemyślu
Regon 65090325600000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dominikański
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6785054 w. 14
Zamawiajacy fax 166 782 760
Zamawiajacy email starostwo@powiat.przemysl.pl
Adres strony url www.powiat.przemysl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” współfinasowany ze Środków Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e- usług
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spprzemysl.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spprzemysl.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl pok. Nr 60 I p.
Nazwa nadana zamowieniu Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Przemyślu
Numer referencyjny ZP-20-65
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Obejmuje realizacje zadań określonych w projekcie „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” współfinasowany ze Środków Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e- usług. tj. zadanie Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Przemyślu 2. Cel opracowania: 3.1 Cyfryzacja materiałów PZGiK; 3.2 Zabezpieczenie zasobu, sporządzenie kopii zabezpieczających; 3.3 Rozbudowa bazy danych służącej internetowemu udostępnianiu zasobu oraz realizacji zadań starosty wynikających z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne. 3. Przedmiot pracy: 3.1. Wykonanie skanowania opisowej części operatów ewidencji gruntów obejmujących obręby ewidencyjne położone w gminach: Medyka, Orły, Przemyśl, Stubno, Żurawica,- powiatu przemyskiego, sporządzonych i prowadzonych od założenia ewidencji gruntów i budynków do zastąpienia ich w systemie elektronicznym. W zakres skanowania dla tej części zadania wchodzą analogowe rejestry gruntów ,skorowidze działek, spisy alfabetyczne . Ilościowy zakres tego zadania to: 665 - tomów rejestrów gruntów , 263 - spisów alfabetycznych ,skorowidzów działek. Ze skanowania wyłącza się zestawienia gruntów , co dotyczy całości obrębów, objętych zamówieniem wykonania prac. Forma dokumentów skanowanych to określone przepisami druki akcydensowe ,obowiązujące przy wykonywaniu tych prac. 3.2 Skanowanie 15 mb akt będących dowodami zmian wpisów w danych ewidencji gruntów i budynków za okres od 1975 roku do 31 grudnia 1998 roku, co obejmuje 53 obręby ewidencyjne gmin Medyka, Orły, Przemyśl, Stubno , Żurawica. Skanowane dowody zmian należy przyporządkować do danej jednostki rejestru gruntów ,działki czy podmiotu, której dana zmiana dotyczy. i włączyć do możliwości korzystania z jej treści w ramach opracowanego programu korzystania z rejestrów gruntów 3.3 Utworzone bazy danych włączyć do spójnej bazy oraz utworzonego programu ,celem możliwości korzystania z tej bazy. 4.4. Stan dokumentów ,ich formę można ocenić, dokonując ich oględzin w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu Starostwa Powiatowego w Przemyślu ,II piętro, pokój 92, pl. Dominikański 3. Opracowanie oprogramowania umożliwiającego aktywne przeglądanie zeskanowanych dokumentów w tym rejestrów gruntów, dowodów zmian. 4.5.Wykonawca wykonując zadanie będzie zobowiązany do przeprowadzenia renowacji introligatorskiej dla wybranych rodzajów dokumentów /rejestry, skorowidze/, które wykazują szczególne zniszczenie. Uzgodnień w tym zakresie Wykonawca dokona z Zamawiającym w trakcie wykonywania prac. Dotyczyć to będzie nie więcej niż 5% rodzaju dokumentów przeznaczonych do skanowania, co oznacza że nie więcej niż 33 tomy rejestrów, 12 sztuk skorowidzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72314000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-03-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia liczony od dnia podpisania umowy Termin wykonania prac objętych max do 30 marca 2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuję w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuję w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują lub będą dysponować osobami (co najmniej jedną) posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 ze zm.);i która będzie pełnić funkcję kierownika prac w zakresie cyfryzacji -osobę która wykonywał pracę zgodną z przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę polegające na cyfryzacji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości usługi co najmniej 100 000,00 zł brutto;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 2.4.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w/w informacji na stronie internetowej nie przekaże zamawiającemu oświadczenia, Zamawiający wezwie (na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp) tego wykonawcę w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo jego złożenia, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania albo w postępowaniu ofertę złoży tylko ten wykonawca. Jeżeli wykonawca na wezwanie nie złoży oświadczenia, zamawiający wykluczy tego wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Jeżeli po złożeniu oświadczenia, zarówno w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Pzp lub na wezwanie na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp wykonawca będzie przynależeć do tej samej grupy kapitałowej – powinien złożyć nowe oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca powinien złożyć nowe oświadczenie również w sytuacji, gdy działając w błędzie złożył oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , podczas gdy w rzeczywistości przynależy do tej samej grupy kapitałowej. Złożenie przez wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w sytuacji, gdy miał wiedzę, że przynależy do tej samej grupy kapitałowej (zamierzone działanie wykonawcy w celu wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu), skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 16 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób co najmniej jednej, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami-według wzoru załączonego do SIWZ. b) usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty-według wzoru załączonego do SIWZ. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY-PZP Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega na zasobach i zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów w/w udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane(art. 22a ust. 4). W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda: 1) oświadczenia podmiotu udostępniającego określającego: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.(załącznik do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 3. Forma składanych oświadczeń i dokumentów: 3.1. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3.2. poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 4. Wykonawca powinien załączyć do oferty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 5. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 6.1. dokument lub oświadczenia, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). 6.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż odpowiednie dokumenty wskazane w punktach 6.1.1. które zastępują odpowiednio. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument, o którym mowa, w pkt 6.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega w zakresie wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu – kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 8.1. wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – oryginał dokumentu (pełnomocnictwa) należy dołączyć do oferty. 8.2. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 9. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów lub oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów (art. 26 ust. 2f). 11. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym. 13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r.poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek do: - wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego – z podaniem nazwy lub numeru postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane. Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne, - lub wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy – w zakresie: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązującego prawa - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego; 2) działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji mimo pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec, zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniają realizacje usługi. Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności np. pożar, stan epidemii, brak dostaw prądu dłuższych niż 5 dni itp. – w zakresie koniecznym, (na okoliczność wystąpienia wymienionego faktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która wymaga potwierdzenia zamawiającego i tym samym zwróci się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesuniecie terminu wykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin zakończenia prac, który nie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy); 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z wymogów technologicznych; 4) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony; 5) gdy z przyczyn niezależnych od stron umowy konieczna będzie zmiana końcowego terminu realizacji umowy; 6) konieczności zmiany osoby/osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu umowy, w sytuacji: a) ich śmierci, przewlekłej choroby lub innych zdarzeń losowych, b) nie wywiązywania się przez te osoby/osób z obowiązków wynikających z Umowy, c) rezygnacji w formie pisemnej tych osoby/osób z wykonywania swoich obowiązków, pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje na ich miejsce nowe osoby, które będą spełniały wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i będą legitymować się doświadczeniem na co najmniej takim samym poziomie jak osoby rezygnujące; 7) zmiany lub dopuszczenia lub rezygnacji z Podwykonawcy, o ile zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości wykonania usług stanowiących Przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy, przy czym: 8) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 9) jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia i inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. 3. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej po rygorem nieważności. 4. Zmiana oznaczenia stron umowy wynikająca ze zmiany formy prawnej stron umowy, zmiana danych niezbędnych do wystawienia faktury, zmiana adresu korespondencyjnego, a także zmiana numerów telefonów, nie stanowi zmiany treści umowy i wymaga tylko pisemnego powiadomienia. wykonania zamówienia przez wykonawcę – dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia. 5. Szczegółowy opis warunków i zakresu zmian zawiera projekt umowy – stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV 6 1 sposob udostepniania 11. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wyjaśnienia wraz z podaniem podstaw prawnych i uzasadnienia faktycznego, zastrzeżonych przez siebie dokumentów, jako Tajemnica przedsiębiorstwa. W przypadku braku pisma uzasadniającego zastrzeżenie, zamawiający uzna, że informacje nie zostały w sposób skuteczny zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa, czego konsekwencją będzie udostępnienie oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą bez żadnych ograniczeń. 12. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena (C) – waga kryterium 60 % 2. Okres gwarancji i rękojmi (G)- waga kryterium 40 % Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt. 1) Oferta w kryterium cena może uzyskać od 0 do 60 punktów, przy czym oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt. Pozostałym ofertom zostaną wyliczone punkty wg następującego wzoru: C min. C = --------------- x 60 % C bad. gdzie: C – ilość punktów oferty badanej C min. – cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu C bad. – cena oferty badanej 2) KRYTERIUM „OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI” Oferta w kryterium termin gwarancji i rękojmi może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Pozostałym wykonawcom zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru: Wartość punktowa = Rk Tn / Tmax Rk - waga kryterium Tn - termin gwarancji oferowany w aktualnie ocenianej ofercie Tmax -największa liczba punktów osiągnięta przez którąkolwiek z ofert w ramach kryterium nr 2 Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna 0 punktów bez poddawania porównywaniu z innymi ofertami. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia uzyskując najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”),na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy. 4. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu, 4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 4.3. gwarancjach bankowych - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Zasady jego wniesienia oraz zwrotu określają przepisy Ustawy; 6. Gwarancje muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 6.1. bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty ZNWU na wezwanie Zamawiającego, 6.2. informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji (określenie przedmiotu przetargu), 6.3. wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.4. wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5. wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6. określenie terminu ważności gwarancji. 7. Poręczenia muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1. wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty , o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokonuje poręczenia, 7.2. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3. kwoty, do wysokości, której bank – poręczyciel lub podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - będą zobowiązane, 7.4. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu, wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 81 1020 4391 0000 6502 0201 7887. 9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi na rzecz Wykonawcy: 1) 70% - w ciągu 30 dni od dnia przekazania przez wykonawcę robót i przyjęcia ich przez zamawiającego, jako należycie wykonanych, 2) pozostałą część nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę czynności, bezpośrednio związane z cyfryzacją materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, utworzenie i zasilenie do obsługi tak utworzonej bazy czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r poz. 1320 z późn. zm.) tj. stosunek pracy jest zobowiązaniem pracownika względem pracodawcy do wykonywania wyznaczonego rodzaju pracy, która przebiega w określonym przez pracodawcę miejscu i czasie, a także odbywa się pod jego kierownictwem. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji zamówienia, do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników); imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)