Dostawa urządzeń laboratoryjnych, odczynników chemicznych oraz oprogramowania dla Wydziału Biologii i Biotechnologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projektu nr POIR.04.04.00-00-1792/18-00 pt. „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578189-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 380000005, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych, odczynników chemicznych oraz oprogramowania dla Wydziału Biologii i Biotechnologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projektu nr POIR.04.04.00-00-1792/18-00 pt. „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d000bda-4467-4d20-b0c2-4b823450dc6e
Biuletyn 578189-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej, w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pokój 310
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń laboratoryjnych, odczynników chemicznych oraz oprogramowania dla Wydziału Biologii i Biotechnologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projektu nr POIR.04.04.00-00-1792/18-00 pt. „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Numer referencyjny 242/2020/PN/DZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych, odczynników chemicznych oraz oprogramowania dla Wydziału Biologii i Biotechnologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projektu nr POIR.04.04.00-00-1792/18-00 pt. „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.
Cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na elektronicznej platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu w zakładce postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca może przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej poprzez platformę zakupową w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub pisemnie w formie oświadczenia sporządzonego w oryginale przesłanego pocztą, kurierem bądź złożonego osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 1.4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione: a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty, b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów (część nr 3): 2.1. kart charakterystyki oferowanego produktu. Dokument będzie musiał zawierać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, okres trwałości, datę produkcji jeśli Wykonawca złoży ofertę z produktem równoważnym; 2.2. próbek do testów. Próbki powinny wystarczyć na dokonanie analizy mogącej potwierdzić, iż zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego a jego użycie nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych jeśli Wykonawca złoży ofertę z produktem równoważnym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 5a, 5b oraz 5c do niniejszej SIWZ. 2. Część nr 3 – Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty jeśli zmiana dotyczy wycofania z produkcji produktu znajdującego się w ofercie Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i wprowadzeniu zamiennika o tych samych lub lepszych właściwościach. 3. Warunkiem zmiany umowy w oparciu o wyżej wspomnianą okoliczność, jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego produktu wraz oświadczeniem Wykonawcy o nazwie proponowanego zamiennika. Do dokumentów Wykonawca musi załączyć karty charakterystyki wraz z ceną jednostkową brutto, która nie może być wyższa niż cena jednostkowa brutto produktu wycofanego z produkcji. 4. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria zużywalne do chromatografów gazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Filtry wirówkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pęseta antymagnetyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw do ekstrakcji fazy stałej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)