GuidZP400 |
4fc04606-fcbe-4adf-9729-483c67a285b2
|
Biuletyn |
577473-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
|
Regon |
381750668
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wielopole
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31- 072
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 616 8602, 12 616 8602
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@ztp.krakow.pl,
|
Adres strony url |
http://ztp.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=616&mmi=15479
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=616&mmi=15479
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków, pokój 107
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie Systemu Informacji Miejskiej w rejonie ul. Zwierzynieckiej i Powiśle wraz z pl. Kossaka w Krakowie
|
Numer referencyjny |
TI.26.7.2020
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie i montaż słupków i tablic w ramach pilotażu Systemu Informacji Miejskiej w rejonie ul. Zwierzynieckiej i Powiśle wraz z pl. Kossaka w Krakowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 90 dni od dnia podpisania umowy (termin ten może zostać skrócony zgodnie z ofertą Wykonawcy – stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.: Wykonawca uzyskał przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż: a) w przypadku złożenia oferty na część 1 – 250 000,00 zł, b) w przypadku złożenia oferty na część 2 – 100 000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na obie części należy uzyskać przychody w wysokości odpowiadającej sumie warunków opisanych w lit. a i b.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie warunki udziału wskazane powyżej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku dostaw okresowych również wykonuje): a) w przypadku złożenia oferty na część 1 - dostawy wraz z montażem elementów informacji miejskiej na sumaryczną kwotę minimum 250 000,00 zł brutto, w tym co najmniej: - słupków z tablicami prezentującymi nazwy ulic, alej, placów, rond, mostów, skwerów, - słupów z tablicami informacji kierunkowej drogowej, włączając w to znaki drogowe kierunku i miejscowości w rozumieniu rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. 2019 poz. 2310); b) w przypadku złożenia oferty na część 2 - dostawy wraz z montażem podświetlanych elementów informacji miejskiej na sumaryczną kwotę minimum 100 000,00 zł brutto. W przypadku dostaw nadal wykonywanych w ocenie spełniania warunków uwzględnia się wyłącznie część dostaw już wykonaną. 2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą wykonywać określone funkcje w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) w przypadku złożenia oferty na część 1 - projektantem-konstruktorem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) w przypadku złożenia oferty na część 2 - : - projektantem-konstruktorem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - projektantem instalacji elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Ta sama osoba może być użyta do wykazania kilku wymogów określonych powyżej, w tym do wykazania spełnienia warunków w obu częściach.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie warunki udziału wskazane powyżej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku warunki udziału wskazane powyżej wykonawca i takie podmioty mogą spełniać łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa powyżej składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumenty, o których mowa powyżej składa także każdy z takich podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia opisanego w pkt III.1.3 (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ); 2) dowody określające, czy dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami opisanego w punkcie III.1.3 (według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ); 4) rachunek zysków i strat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu lub rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty –za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres – na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w punkcie III.1.2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku. 5) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z dokumentami wskazanymi w ust. 1-4 składa dowody, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot ten zrealizuje roboty lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) w przypadku złożenia oferty na część 1 zamówienia – 2500 zł, 2) w przypadku złożenia oferty na część 2 zamówienia – 1000 zł. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadiów dla obu części, tj. 3500 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy: 1) okaże się, że przedmiot umowy da się wykonać w inny sposób, niepogarszający kwestii technicznych i wizualnych nośników SIM przewidzianych do realizacji, zaakceptowany przez Zamawiającego w toku prac prototypowych, w ramach weryfikacji założeń projektowych przez Wykonawcę, co spowoduje, że jednostkowy koszt produkcji nośników SIM zmniejszy się w stosunku do jednostkowego kosztu wskazanego w ofercie Wykonawcy. W takim przypadku zmianie może ulec wynagrodzenie umowne Wykonawcy o kwotę równą kwocie obniżenia kosztów jednostkowych, 2) ze względu na wystąpienie na okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, a które będą miały wpływ na termin jej wykonania, W takim przypadku zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy o czas równy okresowi trwania okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim. Zmiany zawarte w pkt 1 mogą dotyczyć zmiany rodzaju i grubości użytych materiałów, zmiany sposobu montażu, zmiany konstrukcji nośnika. Strony uzgadniają nowe ceny wykonania i montażu nośników proporcjonalnie do wpływu wprowadzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na sposób wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w § 1 umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności powyżej.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i montaż słupków i tablic w ramach pilotażu Systemu Informacji Miejskiej w rejonie ul. Zwierzynieckiej i Powiśle wraz z pl. Kossaka w Krakowie/ Zakres podstawowy: tablice informacji drogowej montowane na słupach (osiowo lub asymetrycznie), tablice informacji drogowej montowane na istniejących podporach (osiowo lub asymetrycznie), moduły informacyjne montowane na elewacjach, moduł informacyjny pulpitowy, tablice kierunkowe piesze montowane na słupkach, tablice kierunkowe piesze montowane na istniejących podporach, tablice oznakowania toalety publicznej montowane na ogrodzeniu, tablice ulicowe dwustronne montowane na słupkach, tablice ulicowe dwustronne montowane na istniejących podporach, tablice ulicowe jednostronne montowane na elewacjach. Demontaż istniejących nośników informacji miejskiej (stalowych, aluminiowych, żeliwnych lub z tworzywa sztucznego) wskazanych przez Zamawiającego, z uzupełnieniem ubytków, śladów po demontażu, tj.: tablic ulicowych na słupach sygnalizacji świetlnej, latarniach lub słupach energetycznych, naściennych tablic ulicowych, słupków z tablicami ulicowymi, słupków z tablicami ulicowymi z pozostawieniem części sztycy, do której będzie montowany nowy słupek SIM, słupków z tablicami pieszej informacji kierunkowej, słupków z tablicami oznakowania toalet miejskich, naściennych tablic oznakowania toalet miejskich, naściennego modułu informacyjnego o patronie. Zakres opcjonalny: tablice adresowe montowane na elewacjach, tablice ulicowe jednostronne montowane na elewacjach, tablice z nazwą zarządcy budynku montowane na elewacjach. Demontaż istniejących nośników informacji miejskiej (aluminiowych lub z tworzywa sztucznego) wskazanych przez Zamawiającego, z uzupełnieniem ubytków, śladów po demontażu, tj.: naściennych tablic adresowych, naściennych tablic z nazwami zarządcy budynku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i montaż nośników przestrzennych w ramach pilotażu Systemu Informacji Miejskiej w rejonie ul. Zwierzynieckiej i Powiśle wraz z pl. Kossaka w Krakowie: nośnik mapy jednostronny (podświetlany), nośnik regulaminu pulpitowy, punkt informacyjny szeroki (podświetlany). Demontaż istniejących nośników informacji miejskiej (stalowych, aluminiowych lub żeliwnych) wskazanych przez Zamawiającego, z uzupełnieniem ubytków, śladów po demontażu, tj.: wolnostojącej mapy wielkoformatowej niepodświetlanej wraz z betonową podstawą, wolnostojącego regulaminu parkowego niepodświetlanego.
|
| |