GuidZP400 |
c86df271-345e-49d0-926b-69c4b6b6bb92
|
Biuletyn |
574586-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet w Białymstoku
|
Regon |
50562207000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świerkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 457 117,
|
Zamawiajacy fax |
085 745 70 73
|
Zamawiajacy email |
ac-dzp@uwb.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.uwb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest realizowany z projektu Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z218/18.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.uwb.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uwb.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20 B, 15-328 Białystok, pokój 1, parter - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Białymstoku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” - przetarg II
|
Numer referencyjny |
Dzp-391/30/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
24
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
24
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1, 2, 6: Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej;
Zadanie nr 3, 7, 8: Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych;
Zadanie nr 4, 10, 11, 12: Dostawa materiałów laboratoryjnych;
Zadanie nr 5: Dostawa rękawic jednorazowych;
Zadanie nr 9: Dostawa preparatów mikroskopowych;
Zadanie nr 13: Dostawa celek pomiarowych z poliwęglanu;
Zadanie nr 14: Dostawa pryzmatu;
Zadanie nr 15: Dostawa modelu szkieletu człowieka;
Zadanie nr 16: Dostawa modelu czaszki człowieka;
Zadanie nr 17: Dostawa szkieletów zwierząt na podstawie;
Zadanie nr 18: Dostawa okazów zatopionych w tworzywie sztucznym;
Zadanie nr 19: Dostawa zestawów doświadczalnych;
Zadanie nr 20: Dostawa modelu anatomicznego „Płuca z krtanią”;
Zadanie nr 21: Dostawa modelu anatomicznego „Mikroanatomia układu pokarmowego”;
Zadanie nr 22: Dostawa preparatów mikroskopowych;
Zadanie nr 23: Dostawa probówek laboratoryjnych;
Zadanie nr 24: Dostawa młotków neurologicznych.
Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający skorzysta z ogólnie dostępnych baz danych (dotyczy KRS, CEIDG).
b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty:
a) W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.
b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ppkt 4) lit. a) SIWZ Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).
Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Wykonawca składa wszystkie dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem
na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).
2) Dokumenty:
a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 3 do SIWZ),
b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ),
powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).
3) Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym
w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym integralną część SIWZ - załącznik nr 5.1 i 5.2.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy,
w przypadku konieczności dostarczenia innego odczynnika lub materiału, wynikającej z faktu, że zaoferowany przedmiot umowy przestał być dostępny na rynku, bez względu na przyczynę niedostępności, jednakże bez zmiany ceny określonej w niniejszej umowie i z zachowaniem tożsamych lub wyższych parametrów technicznych zaoferowanego odczynnika lub materiału.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, gdy:
1) wystąpiła okoliczność, o której mowa w § 11 ust. 2 umowy – o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy lub jego części,
2) wystąpiła siła wyższa, w rozumieniu § 8 umowy, uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami – o czas występowania siły wyższej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT bez zmiany ceny netto przedmiotu umowy, a uwzględnienie nowej stawki podatku VAT nastąpi automatycznie od daty określonej w przepisach wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, bez zawierania odrębnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic jednorazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatów mikroskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów mikroskopowych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa celek pomiarowych z poliwęglanu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa celek pomiarowych z poliwęglanu. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pryzmatu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pryzmatu. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa modelu szkieletu człowieka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modelu szkieletu człowieka. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa modelu czaszki człowieka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modelu czaszki człowieka. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szkieletów zwierząt na podstawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkieletów zwierząt na podstawie. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa okazów zatopionych w tworzywie sztucznym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa okazów zatopionych w tworzywie sztucznym. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów doświadczalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów doświadczalnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa modelu anatomicznego „Płuca z krtanią
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modelu anatomicznego „Płuca z krtanią. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa modelu anatomicznego „Mikroanatomia układu pokarmowego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modelu anatomicznego „Mikroanatomia układu pokarmowego”. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu preparatów mikroskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu preparatów mikroskopowych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa probówek laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek laboratoryjnych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa młotków neurologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa młotków neurologicznych. Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |