Dostawa materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Miejscowość Tomaszów Mazowiecki
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578895-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411111
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87525d97-f098-452e-9325-5aa6d6bfc373
Biuletyn 578895-N-2020
Zamawiajacy nazwa Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Regon 10055873300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Tomaszów Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 97-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 257 235,
Zamawiajacy fax 447 257 251
Zamawiajacy email centrum@tomaszow.org.pl,
Adres strony url https://szpitalwtomaszowie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitalwtomaszowie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalwtomaszowie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pok. 6 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny ZP/26/Sp./2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). 2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale. 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski 6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2. 7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 2A do SIWZ. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy. kartę techniczną produktu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem w SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczy)
Inne dokumenty niewymienione 1. FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowy powinien być wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem), 2. Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2a SIWZ), 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.: Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie lub że oferowany przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym i w związku z tym nie wymaga uzyskania dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgonie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.: Dz. U.2017 poz. 211 ze zm.) (wg zał. nr 5 do SIWZ)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa; b) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa; c) przekształcenia firmy; d) nie wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 3 Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w § 2 umowy – poprzez wydłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego; e) zmiany opakowania asortymentu objętego Umową, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. W przypadku zmiany wielkości opakowań należy przeliczyć pozostałą ilość opakować, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej umowy; f) zakłóceń w dostawie przedmiotu zamówienia, wynikających m.in. z: wstrzymania, zakończenia lub wycofania asortymentu z produkcji – w takim wypadku Strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników asortymentu objętego umową, przy czym cena odpowiednika nie może być wyższa niż cena oferowanego przelotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od zaoferowanego asortymentu – Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku zawiadomić Zamawiającego na piśmie o wprowadzeniu odpowiedników. Zmiana może być dokonana jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; g) okresowych zmian cen produktów objętych umową, w przypadku ustalenia cen promocyjnych przez producenta. 2. Wartość Umowy nie może ulec podwyższeniu podczas trwania niniejszej umowy z wyjątkiem przypadku: a. zmiany podatku od towarów i usług, b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, które w ramach niniejszej umowy następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę. d. gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizacje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowienia 3. Zmiany do umowy o którym mowa w ust. 2 będą wprowadzone do umowy w przypadku kiedy Wykonawca wykaże, że mają wpływ na koszty wykonania podmiotowego zamówienia.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Materiały opatrunkowe 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Materiały opatrunkowe 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Materiały opatrunkowe 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – Materiały opatrunkowe 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Materiały opatrunkowe 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Materiały opatrunkowe 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Gaza hemostatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 – Opatrunki specjalistyczne 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 – Opatrunki specjalistyczne 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 – Opatrunki specjalistyczne 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 – Opatrunki specjalistyczne 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 – Opatrunki specjalistyczne 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 – Opatrunki specjalistyczne 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 – Opatrunki specjalistyczne 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15 – Opatrunki specjalistyczne 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16 – Opatrunki specjalistyczne 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są Materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17 – Przylepce, plastry opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18 – Lignina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19 – Opaski gipsowe i opaski pod gips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)