GuidZP400 |
5060990f-e4af-45a9-a21a-def2b1d89bce
|
Biuletyn |
578877-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
47307330800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-419
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 725 937,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
biurozp@umed.lodz.pl,
|
Adres strony url |
www.umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, al. Kościuszki 4, w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 20
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych z logo.
|
Numer referencyjny |
ZP/75/2020/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa
materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity
Line Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załączników nr 2a do 2c
SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-20T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o
którym mowa w ust. 5.2 pkt. 1 lit. c) SIWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Wykonał, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Pakiet I - co
najmniej 1 dostawę materiałów promocyjnych z logo o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto. co
potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty. W
przypadku, gdy wartość dostaw wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny
spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty
w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w
dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi
załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wartość dostaw wyrażona będzie w walucie innej niż
PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości
po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji
ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje
|
Inne dokumenty niewymienione |
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. 6.4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny,
terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
12.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wypełnione i podpisane Formularze asortymentowo-cenowe wg załączników nr 2a-c do SIWZ.
3) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ.
4) Opcjonalnie: Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
12.2. Dokumenty składane po otwarciu ofert:
1) Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp):
Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ.
12.3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie później niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, sposób zapłaty wynagrodzenia, termin i sposób realizacji gwarancji, przedmiotu umowy, zasad wynagradzania, wysokości wynagrodzenia, zakresu dostawy, sposobu odbioru towaru.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w szczególności w przypadku:
a) działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.);
b) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
c) konieczności realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących;
d) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa
kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert;
f) zmiana ustawowej stawki podatku VAT.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa
materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line
Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załącznika nr 2a do SIWZ:
Słomka bambusowa z logo na woreczku Eco notes z długopisem i karteczkami Głośnik bluetooth z pszenicy
Kubek bambusowy wielorazowy Powerbank z panelem solarnym Bawełniany woreczek na żywność Pudełko
na lunch ze sztućcami eko Niebieski długopis bambusowy z końcówką do ekranów dotykowych Notes z
długopisem Torba bawełniana na zakupy .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa
materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line
Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załącznika nr 2b SIWZ: Magnes z
logo Kolorowe zakreślacze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa
materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line
Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załącznika nr 2c SIWZ:
Dmuchana poduszka podróżna.
|
| |