Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego (C0VID-19)

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578349-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1. Pakiet 1 – KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.1)
2. Pakiet 2 - ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3)
3. Pakiet 3 - URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.3)
4. Pakiet 4 - MACERATOR - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.4)
5. Pakiet 5 – KARDIOMONITORY - 6 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.5)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1521b19-46d0-4c56-b171-30c1356d3be5
Biuletyn 578349-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Regon 28109884000000
Zamawiajacy adres ulica Komeńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 239 44 01, 55 239 44 95,
Zamawiajacy fax 55 239 45 77
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl,
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego (C0VID-19)
Numer referencyjny ZP/25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Pakiet 1 – KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.1) 2. Pakiet 2 - ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3) 3. Pakiet 3 - URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.3) 4. Pakiet 4 - MACERATOR - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.4) 5. Pakiet 5 – KARDIOMONITORY - 6 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.5)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym elektronicznie zaszyfrowane: 1) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Zestawienie parametrów technicznych - załączniki 1.1 – 1.5 – tylko oferowane. 3) dokumenty wymienione w pkt VI. pkt 1 i 2 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, tj:, a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. c) Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. d) Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę. 4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, 5) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. 4. Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie/odszyfrowanie ofert nastąpi w dniu 04.09.2020r. od godz. 09:05 za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 22, Elbląg

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis KAPSUŁA DO TRANSPORTU CHORYCH – 1 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.1)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis ŁÓŻKA MEDYCZNE - 8 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.3)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MACERATOR - 2 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis MACERATOR - 2 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.4)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa KARDIOMONITORY - 6 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis KARDIOMONITORY - 6 SZT. (zgodnie z załącznikiem nr 1.5)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)