Dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Miejscowość Buczek
Województwo łódzkie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice robocze,
  • Akcesoria ochronne,
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578128-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 351134003, 188100000, 181430003, 181410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: 3.1. dla części 1, 2,3 –załącznik nr 8a do SIWZ 3.2. dla części 4,5,6 – załącznik nr 8b do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym
– załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 11. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 13. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
14. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone.
15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00:
15.1. dla części 1,2,3 w magazynie służby mundurowej,
15.2. dla części 4,5,6 w magazynie służby ZZLT. 16. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) dla części 4-6 jednorazowo w ramach danej części.
17. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy.
18. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy.
19. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
21. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6cf755fa-2871-4e30-bf62-da9f6ec90aff
Biuletyn 578128-N-2020
Zamawiajacy nazwa 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Regon 73009757200000
Zamawiajacy adres ulica Gucin
Zamawiajacy adres numer domu 58 A
Zamawiajacy miejscowosc Buczek
Zamawiajacy kod pocztowy 98-113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 261 554 591
Zamawiajacy fax 261 554 709
Zamawiajacy email 32bltprz@ron.mil.pl
Adres strony url https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa-Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać na adres zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście (również przesyłki kurierskie) w siedzibie zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask (dla wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 32 Baza Lotnictwa Taktycznego Gucin 58A, 98-113 Buczek (adres dla przesyłek kurirskich i doreczeń osobistych)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych
Numer referencyjny 36/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: 3.1. dla części 1, 2,3 –załącznik nr 8a do SIWZ 3.2. dla części 4,5,6 – załącznik nr 8b do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 11. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 13. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 14. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: 15.1. dla części 1,2,3 w magazynie służby mundurowej, 15.2. dla części 4,5,6 w magazynie służby ZZLT. 16. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) dla części 4-6 jednorazowo w ramach danej części. 17. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 18. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 19. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 21. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie dla części 1-3 zostanie zrealizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do 16.11.2020 r. 2. Zamówienie dla części 4-6 zostanie zrealizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do 26.11.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę „Produkty Równoważne” podając dokładną nazwę produktu (producent, typ, model, numer itp.) Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne”) świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego-załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). 5. Zobowiązanie podwykonawcy– załącznik nr 7 do SIWZ 6. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt. 6.2 – 6.13 SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 300,00 zł dla całości zamówienia lub: Część 1 – 1400,00 zł; Część 2 – 200,00 zł; Część 3 – 100,00 zł; Część 4 – 100,00 zł; Część 5 – 400,00 zł; Część 6 – 100,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 36/PN/2020” Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.09.2020 r. o godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 9. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 12. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby mundurowej. 14. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) 15. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 16. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 17. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Specjalistyczna odzież dla członków ratownictwa medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej odzieży dla członków ratownictwa medycznego. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 9. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 12. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby mundurowej. 14. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) 15. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 16. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 17. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Obuwie robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18810000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 9. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 12. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby mundurowej. 14. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) 15. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 16. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 17. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów ochronnych. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby ZZLT. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części. 12. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 13. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 14. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 16. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jednorazowe akcesoria ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych akcesoriów ochronnych. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby ZZLT. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części. 12. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 13. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 14. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 16. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rękawice robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic roboczych. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby ZZLT. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części. 12. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 13. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 14. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 16. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)