| GuidZP400 |
711643ab-1bec-4252-8c46-a71507ac63ad
|
| Biuletyn |
578764-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Badań Kosmicznych PAN
|
| Regon |
67548800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bartycka
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-716
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 840 37 66
|
| Zamawiajacy fax |
022 840 31 31
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@cbk.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.cbk.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt „openSPACE - repozytorium otwartych danych wysokiej wartości z obserwacji Ziemi i kosmosu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” (typ II projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)”.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut naukowo-badawczy PAN z osobowością prawną
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cbk.waw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cbk.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Badań Kosmicznych PAN, ul. Bartycka 18A, 00-716 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego Cz.1 Dostawa monitorów komputerowych, Cz. 2 Dostawa przenośnego sprzetu komputerowego
|
| Numer referencyjny |
KP.ZP.26.14.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego: 10 monitorów oraz 10 laptopów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Uwaga: W przypadku składania oferty
wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej
ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. deklaracje zgodności UE („CE” – Conformité Européenne) dla zaoferowanego sprzętu;
2. opisy w formie katalogów lub prospektów (ewentualnie zdjęć), w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry techniczno-eksploatacyjne przedmiotu zamówienia są
zgodne z wymaganiami Zamawiającego (w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Parafowany i podpisany na ostatniej stronie projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
‒ część I: dostawa monitorów komputerowych – 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych 0/100) przed upływem terminu składania ofert;
‒ część II: dostawa przenośnego sprzętu komputerowego – 1700,00 złotych (słownie: tysiąc siedemset złotych 0/100) przed upływem terminu składania ofert
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|