GuidZP400 |
055de6b9-99b8-4e44-9f86-e9e83b0ee78f
|
Biuletyn |
578150-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30005000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poduchowne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Turek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
63 2805600
|
Zamawiajacy fax |
63 2788400
|
Zamawiajacy email |
zam-pub@szpital.turek.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.turek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.turek.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
PN XX/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu opieki Zdrowotnej w Turku, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy e) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, Wykonawcy zagraniczni A. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.: a) podpunkt a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) podpunkty e), f) i d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, B. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, (terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio). C. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 1. podpunkcie a), składa dokument, o którym mowa w podpunkcie 1) a), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, (terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) wypełniony formularz ofertowy opracowany w oparciu o Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione zestawienie asortymentowo – cenowe opracowane w oparciu o Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie załącznika w zakresie składanego pakietu), c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, d) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. e) Opisy, foldery, ulotki, fotografie, katalogi, materiały informacyjne, instrukcje jednoznacznie potwierdzające, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy, w sytuacji:
a) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wartość brutto, wartość netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikająca ze stawki tego podatku obowiązująca w chwili powstania obowiązku podatkowego,
b) zmiany polegające na zmianie numerów katalogowych,
c) zmiany polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, w wyniku przekształceń),
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Maska tlenowa z drenem, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Końcówki i dreny do odsysania pola operacyjnego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Filtr oddechowy bakteryjny mechaniczny typu HEPA, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawka z końcówką do cewników tzw. Żaneta 50ml, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice jednorazowe diagnostyczne nitrylowe, kolor fioletowy, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ostrza chirurgiczne, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opaska identyfikacyjna dla dzieci, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw pooperacyjny z przeźroczystym workiem stomijnym,, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczotka do mycia narzędzi, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczotka chirurgiczna do przedoperacyjnego mycia rąk, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kapcie włókninowe, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cewnik urologiczny Pezzer, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe medyczne pokrowce na nosze, niejałowe , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody do kardiowersji, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki foliowe, jednorazowe, do podawania posiłków na oddziałach, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice jednorazowe, diagnostyczne, lateksowe niejałowe, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kapturki ochronne do termometrów ThermoScan, końcówki jednorazowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice jednorazowe diagnostyczne nitrylowe o właściwościach bakteriobójczych, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lancety do nakłuwaczy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Staza gumowa bezlateksowa uciskowa, , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |