Dostawa sprzętu multimedialnego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chodowie

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Siedlce
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578470-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chodowie.
1) dostawa komputerów do ZGK w ilości 3szt. o parametrach nie mniejszych niż:
Przekątna ekranu: min. 23.8''
Proporcje obrazu: 16:9
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080)
Powierzchnia matrycy: Matowa
procesor min. 2-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 4170. Jako datę aktualizacji testu należy przyjąć dzień 17.08.2020r. Dla ułatwienia zamawiający przygotował pliki zawierające dane zawierające aktualizacje testu na na ww dzień. Procesor wprowadzony do sprzedaży nie wcześniej niż w 2019 roku
Zainstalowana pamięć RAM: 8 GB
Rodzaj pamięci: DDR4
Typ dysku: SSD M.2
Pojemność SSD: min. 256 GB
Interfejs sieciowy (wbudowany): 1 x 10/100/1000 Mbit/s
Napęd optyczny: DVD
Porty USB: min. 4 x USB 3.0 Type-A
Kamera internetowa: min. 2,0 MPix
Obudowa: All-In-One
klawiatura i myszka bezprzewodowa
Zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Pro. PL 64-bit z licencją lub równoważny*.
Parametry równoważności:
Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2019
Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI.
Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu.
Pełna obsługa ActiveX
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 10
Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważny*.
Parametry równoważności:
Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika.
Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy –zgodny z Visual Basic for Application).
Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).
Licencja bezterminowa
Edytor tekstów umożliwiając:
Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty;
wstawianie oraz formatowanie tabel;
wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych;
wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne);
automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków;
automatyczne tworzenie spisów treści;
formatowanie nagłówków i stopek stron;
sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników;
nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;
określenie układu strony (pionowa/pozioma);
wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną;
zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
Arkusz kalkulacyjny umożliwiający:
Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych; b)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu;
tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych;
wyszukiwanie i zamianę danych;
wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego;
nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; g)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;
formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem;
zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku;
zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające:
Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu;
nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji;
opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera;
umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo;
umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego;
odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym;
tworzenie animacji obiektów i całych slajdów;
prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera,
Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; zarządzanie kalendarzem;

Zamawiający wymaga aby system operacyjny był fabrycznie preinstalowany przez producenta komputera. Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy
2) Dostawa drukarki do ZGK w ilości 1szt. o parametrach nie mniejszych niż:
Szybkość – do 33 str./ min, Duplex, Czas nagrzewania – ok. 14 sek., Czas wydruku 1 strony – 5,5 sek., Wyświetlacz LCD, klawiatura numeryczna, Kaseta na 250 arkuszy, Taca uniwersalna – min 100 arkuszy, Drukowanie zabezpieczone, Drukowanie z pamięci USB ( JPEG, TIFF, PDF )
Interfejsy – USB, Karta Sieciowa LAN, WiFi
Toner o wydajności – min. 10 000 stron
Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy
3) Dostawa ksero do ZGK w ilości 1szt. o parametrach nie mniejszych niż:
Laserowe Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne :
szybkość A4 do 20 str.
szybkość A3 do 15 str.
Format A3
Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie, przechowywanie dokumentów,
Duplex
Panel dotykowy kolorowy 10 cali
Pamięć RAM min. 3GB
Dysk Twardy – min. 320GB
Interfejsy – LAN, USB, Sieć bezprzewodowa,
Pojemność papieru – min 2 kasety na papier po 550 arkuszy,
Gramatura papieru do 300 g/m
Podstawa pod urządzenie,
Podajnik oryginałów dwustronnych,
Czas rozgrzewania od włączenia – maks. 10 sek.
Rozdzielczość druku max. 1200 x 1200
Skanowanie / wysyłanie plików – TIFF, JPEG, PDF ( z możliwością przeszukiwania ), XPS, OXML ( Power point, Word )
Toner kolorowy na min. 18000 stron – założenie producenta
Toner czarny na min. 35000 stron – założenie producenta
Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy (wyposażone w komplet tonerów)
4) Dostawa przełączników sieciowych do ZGK w ilości 2szt. o parametrach nie mniejszych niż:
Przełączniki sieciowy (switch) typu desktop (biurkowy) – liczba portów: min. 8 10/100/1000

2. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Chodowie, Chodów, ul. Sokołowska 2, 08-119 Siedlce.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, bez wad.
4. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty zamówienia są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
Równoważne rozwiązania techniczne.
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania.
Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego.
Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego.
Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważne”.
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f975db09-ffc3-4b30-9ebc-f627ff6083a1
Biuletyn 578470-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Siedlce
Regon 71158255200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Asłanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 633 25 40 wew. 56
Zamawiajacy fax 256 323 630
Zamawiajacy email gmina@gminasiedlce.pl
Adres strony url www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą lub osobiście na adres Urzędu Gminy Siedlce
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ulica M. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, biuro podawcze (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu multimedialnego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chodowie
Numer referencyjny OZF.271.83.2020.PJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chodowie. 1) dostawa komputerów do ZGK w ilości 3szt. o parametrach nie mniejszych niż: Przekątna ekranu: min. 23.8'' Proporcje obrazu: 16:9 Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080) Powierzchnia matrycy: Matowa procesor min. 2-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 4170. Jako datę aktualizacji testu należy przyjąć dzień 17.08.2020r. Dla ułatwienia zamawiający przygotował pliki zawierające dane zawierające aktualizacje testu na na ww dzień. Procesor wprowadzony do sprzedaży nie wcześniej niż w 2019 roku Zainstalowana pamięć RAM: 8 GB Rodzaj pamięci: DDR4 Typ dysku: SSD M.2 Pojemność SSD: min. 256 GB Interfejs sieciowy (wbudowany): 1 x 10/100/1000 Mbit/s Napęd optyczny: DVD Porty USB: min. 4 x USB 3.0 Type-A Kamera internetowa: min. 2,0 MPix Obudowa: All-In-One klawiatura i myszka bezprzewodowa Zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Pro. PL 64-bit z licencją lub równoważny*. Parametry równoważności: Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2019 Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI. Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. Pełna obsługa ActiveX Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 10 Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważny*. Parametry równoważności: Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika. Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy –zgodny z Visual Basic for Application). Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami). Licencja bezterminowa Edytor tekstów umożliwiając: Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty; wstawianie oraz formatowanie tabel; wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych; wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne); automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków; automatyczne tworzenie spisów treści; formatowanie nagłówków i stopek stron; sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników; nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności; określenie układu strony (pionowa/pozioma); wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną; zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. Arkusz kalkulacyjny umożliwiający: Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych; b)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu; tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych; wyszukiwanie i zamianę danych; wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego; nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; g)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności; formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem; zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku; zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające: Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu; nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji; opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera; umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; tworzenie animacji obiektów i całych slajdów; prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; zarządzanie kalendarzem; Zamawiający wymaga aby system operacyjny był fabrycznie preinstalowany przez producenta komputera. Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy 2) Dostawa drukarki do ZGK w ilości 1szt. o parametrach nie mniejszych niż: Szybkość – do 33 str./ min, Duplex, Czas nagrzewania – ok. 14 sek., Czas wydruku 1 strony – 5,5 sek., Wyświetlacz LCD, klawiatura numeryczna, Kaseta na 250 arkuszy, Taca uniwersalna – min 100 arkuszy, Drukowanie zabezpieczone, Drukowanie z pamięci USB ( JPEG, TIFF, PDF ) Interfejsy – USB, Karta Sieciowa LAN, WiFi Toner o wydajności – min. 10 000 stron Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy 3) Dostawa ksero do ZGK w ilości 1szt. o parametrach nie mniejszych niż: Laserowe Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne : szybkość A4 do 20 str. szybkość A3 do 15 str. Format A3 Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie, przechowywanie dokumentów, Duplex Panel dotykowy kolorowy 10 cali Pamięć RAM min. 3GB Dysk Twardy – min. 320GB Interfejsy – LAN, USB, Sieć bezprzewodowa, Pojemność papieru – min 2 kasety na papier po 550 arkuszy, Gramatura papieru do 300 g/m Podstawa pod urządzenie, Podajnik oryginałów dwustronnych, Czas rozgrzewania od włączenia – maks. 10 sek. Rozdzielczość druku max. 1200 x 1200 Skanowanie / wysyłanie plików – TIFF, JPEG, PDF ( z możliwością przeszukiwania ), XPS, OXML ( Power point, Word ) Toner kolorowy na min. 18000 stron – założenie producenta Toner czarny na min. 35000 stron – założenie producenta Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy (wyposażone w komplet tonerów) 4) Dostawa przełączników sieciowych do ZGK w ilości 2szt. o parametrach nie mniejszych niż: Przełączniki sieciowy (switch) typu desktop (biurkowy) – liczba portów: min. 8 10/100/1000 2. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Chodowie, Chodów, ul. Sokołowska 2, 08-119 Siedlce. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, bez wad. 4. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty zamówienia są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. Równoważne rozwiązania techniczne. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego. Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważne”. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 6.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 6.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 10.2. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. 10.3. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 10.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium 10.5. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 8.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Dostawa sprzętu multimedialnego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chodowie”. 8.6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.09.2020 r. o godz. 10:00. 8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 8.9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)