„Dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznych, mechanicznych w ZSTiO w Limanowej i ZSTI w Mszanie Dolnej w ramach projektu: „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”.

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Limanowej
Miejscowość Limanowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578441-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznych, mechanicznych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej i Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR oraz budżetu państwa. Zamówienie podzielono na 16 zadań częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49a3f48f-4f56-4677-8dce-e2721a11beca
Biuletyn 578441-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Limanowej
Regon 49189332200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefa Marka
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Limanowa
Zamawiajacy kod pocztowy 34-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 33 37 800,
Zamawiajacy fax 18 33 37 880
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.limanowski.pl,
Adres strony url www.powiat.limanowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”, współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR oraz budżetu państwa.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, I piętro, budynek B .
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznych, mechanicznych w ZSTiO w Limanowej i ZSTI w Mszanie Dolnej w ramach projektu: „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”.
Numer referencyjny BZ.272.21.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznych, mechanicznych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej i Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR oraz budżetu państwa. Zamówienie podzielono na 16 zadań częściowych.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 240
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 240 dni od dnia zawarcia umowy – dotyczy wszystkich zadań częściowych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) 2 dostawy, gdzie zakres każdej z nich obejmował co najmniej tokarkę CNC - dla zadania częściowego nr 1; 2) 2 dostawy, gdzie zakres każdej z nich obejmował co najmniej dostarczenie frezarki – dla zadania częściowego nr 4; 3) 2 dostawy, gdzie zakres każdej z nich obejmował co najmniej dostarczenie stanowiska do badania maszyn elektrycznych – dla zadania częściowego nr 12. Jako wykonanie (zakończenie) należy rozumieć co najmniej podpisanie Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu. Przez „dostawę” Zamawiający rozumie realizację dostawy w ramach jednej umowy/zamówienia/zlecenia itp. Dla pozostałych zadań częściowych Zamawiający nie formułuje warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 7 niniejszej SIWZ. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ. 1.5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.6 ppkt 2 SIWZ. 1.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ. 2. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 2.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. 2.2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w pkt 9 Formularza oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 2.3. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie ponadto Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6 SIWZ. 3.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełnione oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 8.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w pkt 11 Formularza oferty dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych wówczas Zamawiający pobierze go samodzielnie z tej bazy danych (np. https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/). 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8.6. ppkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz dostaw będzie wymagany dla zadań częściowych nr 1, 4 i 12.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – dotyczy Wykonawców składających ofertę na zadania częściowe nr 1, 4 i 12. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, co nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w § 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl; b) Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa tokarki CNC z płaskim łożem do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych tokarki CNC z płaskim łożem do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa tokarki konwencjonalnej do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych tokarki konwencjonalnej do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa frezarko – wiertarki do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych frezarko – wiertarki do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa frezarki do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych frezarki do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa nożyc uniwersalnych do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych nożyc uniwersalnych do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 12 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Dostawa szlifierki do płaszczyzn do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych szlifierki do płaszczyzn do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Dostawa wiertarki stołowej do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych wiertarki stołowej do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, w ilości 2 sztuk, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 12 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa „Dostawa Postprocesora + EdgeCam do frezarki CNC do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Wytwarzania CAM dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. Bezterminowa licencja wielostanowiskowa dla minimum 16 stanowisk, wersja dla ucznia i nauczyciela z możliwością wykorzystania poza szkołą. 2. Przedmiot zamówienia obok oprogramowania CAM 3D obejmuje dodatkowo: zestaw ćwiczeń i przykładów obróbczych, zestaw programów uzupełniających (program doboru parametrów obróbki, katalog obrabiarek sterowanych numerycznie, katalog narzędzi skrawających, katalog osprzętu dla obrabiarki sterowanej numerycznie), zestaw materiałów edukacyjnych i podręczników w wersji drukowanej, przeszkolenie z wykorzystania zakupionego oprogramowania CAM wraz z postprocesorem oraz współpracą z obrabiarkami CNC zainstalowanymi w szkole. 3. Opis przedmiotu zamówienia określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 12 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa „Dostawa beztrzpieniowej mechanicznej giętarki do rur do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych beztrzpieniowej mechanicznej giętarki do rur, do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa „Dostawa tokarki uniwersalnej z odczytem cyfrowym do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych uniwersalnej tokarki konwencjonalnej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa „Dostawa grawerki laserowej – ploter do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych grawerki laserowej – plotera do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa „Dostawa stanowisk do badania maszyn elektrycznych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych stanowisk do badania maszyn elektrycznych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) stanowisko do badania trójfazowego silnika indukcyjnego klatkowego – 1 szt, 2) stanowisko do badania silnika bocznikowego prądu stałego – 1 szt, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa „Dostawa stanowisk do badania energii odnawialnej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych stanowisk do badania energii odnawialnej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) stanowisko do badania energii odnawialnej (panel słoneczny z jednostką sterującą) – 1 szt, 2) przewodowy system sterowania inteligentny dom – 1 szt, 3) rozdzielnica elektryczna wraz z wyposażeniem – 1 szt, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi każdego urządzenia. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa „Dostawa szafy sterowniczej z wyposażeniem do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych szafy sterowniczej z wyposażeniem do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, w ilości 1 sztuka, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa „Dostawa laptopów 17 – 17,3” do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych sprzętu komputerowego – laptopów 17 – 17,3”, w ilości 10 sztuk (zestawów) wraz z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa „Dostawa szafki na laptopy do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 240
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i prawnych szafki na laptopy, w ilości 1 sztuka, do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, o parametrach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na okres 24 m-cy. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)