„Dostawa wyposażenia na potrzeby poprawy jakości edukacyjnej przedszkola MP 21 w Zielonej Górze"

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedszkole nr 21 z Oddziałem Integracyjnym
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578540-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu terapeutycznego, pomocy i zabawek dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, wyposażenia placu zabaw oraz mebli niezbędnych dla funkcjonowania jednostki przedszkolnej oraz do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2/1 do 2/5 dla Miejskiego Przedszkola nr 21 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt „ Razem w świat” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś 8. Nowoczesna edukacja; Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej; Poddziałanie 8.1.1. realizowane poza formułą ZIT Zielona Góra.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
- Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
- Część 2 – dostawa pomocy terapeutycznych
- Część 3 – dostawa sprzętu multimedialnego z montażem
- Część 4 – dostawa wyposażenia placu zabaw z montażem
- Część 5 - dostawa mebli z montażem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 373d11cb-a718-496f-aeba-7db764096e95
Biuletyn 578540-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedszkole nr 21 z Oddziałem Integracyjnym
Regon 97032428900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydza-Śmigłego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-610
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 453 10 55
Zamawiajacy fax 68 453 10 55
Zamawiajacy email mp21zgora@wp.pl
Adres strony url www.bip.przedszkole21.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „ Razem w świat” Nr RPLB.08.01.01-08-0027/19 – 00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.przedszkole21.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.przedszkole21.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w języku polskim i napisana czytelnie w formie pisemnej. Oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedszkole Nr 21 z oddz. integracyjnymi im. „ABC…”, ul. Rydza – Śmigłego 5 , 65-001 Zielona Góra
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia na potrzeby poprawy jakości edukacyjnej przedszkola MP 21 w Zielonej Górze"
Numer referencyjny 01.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu terapeutycznego, pomocy i zabawek dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, wyposażenia placu zabaw oraz mebli niezbędnych dla funkcjonowania jednostki przedszkolnej oraz do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2/1 do 2/5 dla Miejskiego Przedszkola nr 21 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt „ Razem w świat” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś 8. Nowoczesna edukacja; Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej; Poddziałanie 8.1.1. realizowane poza formułą ZIT Zielona Góra.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: - Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek - Część 2 – dostawa pomocy terapeutycznych - Część 3 – dostawa sprzętu multimedialnego z montażem - Część 4 – dostawa wyposażenia placu zabaw z montażem - Część 5 - dostawa mebli z montażem
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Zakresie warunkow udzialu 1) Formularz oferty- załącznik nr 1 ; 2) Formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do 1.5; 3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- załącznik nr 3; 4) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4;
Inne dokumenty niewymienione a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ pkt 20.3
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 17:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych i zabawek. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 2.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa pomocy terapeutycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy terapeutycznych.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu multimedialnego z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego:radioodtwarzacz, laptopy, monitory interaktywne, słuchawki, tablety, magiczna ściana oraz pianino cyfrowe. szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 2.3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia placu zabaw z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie placu zabaw: zjeżdżalnia, piaskownica, hustawki, słupek sprawnościowy,piramida linowa, zestawy sprawnościowe,kolorowa gąsienica, ławeczki i stół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa mebli z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli do sal przedszkolnych wraz z montażem. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.5
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryterium społeczne- zatrudnienie
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)