GuidZP400 |
1e57286f-dbe6-4bad-a78a-66aeb800ae5b
|
Biuletyn |
578502-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
|
Regon |
34005769500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chodkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 419 100
|
Zamawiajacy fax |
523 608 206
|
Zamawiajacy email |
zampub@ukw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ukw.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.ukw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Szkoła Wyższa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ukw.edu.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
Numer sprawy: UKW/DZP-281-D-94/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2,3, do SIWZ (Formularze cenowe), oraz w projekcie Umowy przedstawionej w Rozdziale 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
UWAGA!
Przed przystąpieniem do realizacji Zamawiający wymaga sporządzenia projektu – wizualizacji dla każdej z pozycji przedmiotu zamówienia i przedstawienia w formie elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji w terminie nie później niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do się do wskazówek Zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia, w szczególności Zamawiający może wnieść uwagi do przedstawionego projektu, a Wykonawca ma obowiązek zastosować się do tych uwag pod rygorem nieprzyjęcia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dotyczące przygotowania projektów zostały zawarte w § 2 projektu umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) doświadczenie zawodowe
Warunek udziału w postępowaniu spełni Wykonawca, który wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:
• 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) - dla części nr 1
• 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) - dla części nr 2
• 5 000 zł (pięć tysięcy złotych) - dla części nr 3
z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz minimum 2 usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż odpowiednio dla: Część nr 1 – 1 000 PLN Część nr 2 – 1000 PLN Część nr 3 – 5 000 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Ofertę stanowi wypełniony: załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” , Formularz cenowy (zał. nr 2) oraz
w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) próbki oferowanego materiału promocyjnego tj.
dla części 1
• poz. 1 - 1 szt. próbki w postaci przedmiotu zamówienia w każdej z pozycji
dla części 2
• poz. 1 - 2 - po 1 szt. próbki w postaci przedmiotu zamówienia w każdej z pozycji
dla części 3
• poz. 1 - 9 - po 1 szt. próbki w postaci przedmiotu zamówienia w każdej z pozycji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferowanego materiału promocyjnego tj. dla części 1 • poz. 1 - 1 szt. próbki w postaci przedmiotu zamówienia w każdej z pozycji dla części 2 • poz. 1 -2 - po 1 szt. próbki w postaci przedmiotu zamówienia w każdej z pozycji, dla części 3 • poz. 1 - 9 - po 1 szt. próbki w postaci przedmiotu zamówienia w każdej z pozycji.
Przedkładane próbki muszą być zgodne z parametrami zamówienia określonymi w załącznikach nr 2.1, 2,2, 2.3 do SIWZ. Logowanie/oznakowanie ma prezentować oferowaną jakość i formę oznakowania zamawianego materiału promocyjnego. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wcześniejsze realizacje wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami punktu 8 i 9 SIWZ; 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują zmianę treści umowy w szczególności z następujących przyczyn:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania zaakceptowanych projektów graficznych w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy,
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), przy czym zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
3) zmiany obowiązujących przepisów jeżeli, konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
2. wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, Zmiana umowy może nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, jeżeli nie doprowadzi do naruszenia przepisów powszechnie obowiązujących.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2,3, do SIWZ (Formularze cenowe), oraz w projekcie Umowy przedstawionej w Rozdziale 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
UWAGA!
Przed przystąpieniem do realizacji Zamawiający wymaga sporządzenia projektu – wizualizacji dla każdej z pozycji przedmiotu zamówienia i przedstawienia w formie elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji w terminie nie później niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do się do wskazówek Zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia, w szczególności Zamawiający może wnieść uwagi do przedstawionego projektu, a Wykonawca ma obowiązek zastosować się do tych uwag pod rygorem nieprzyjęcia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dotyczące przygotowania projektów zostały zawarte w § 2 projektu umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2,3, do SIWZ (Formularze cenowe), oraz w projekcie Umowy przedstawionej w Rozdziale 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
UWAGA!
Przed przystąpieniem do realizacji Zamawiający wymaga sporządzenia projektu – wizualizacji dla każdej z pozycji przedmiotu zamówienia i przedstawienia w formie elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji w terminie nie później niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do się do wskazówek Zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia, w szczególności Zamawiający może wnieść uwagi do przedstawionego projektu, a Wykonawca ma obowiązek zastosować się do tych uwag pod rygorem nieprzyjęcia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dotyczące przygotowania projektów zostały zawarte w § 2 projektu umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2,3, do SIWZ (Formularze cenowe), oraz w projekcie Umowy przedstawionej w Rozdziale 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
UWAGA!
Przed przystąpieniem do realizacji Zamawiający wymaga sporządzenia projektu – wizualizacji dla każdej z pozycji przedmiotu zamówienia i przedstawienia w formie elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji w terminie nie później niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do się do wskazówek Zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia, w szczególności Zamawiający może wnieść uwagi do przedstawionego projektu, a Wykonawca ma obowiązek zastosować się do tych uwag pod rygorem nieprzyjęcia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dotyczące przygotowania projektów zostały zawarte w § 2 projektu umowy.
|
| |