„Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących używanych w prokuraturach okręgu bielskiego tj. w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuraturze Rejonowej w Żywcu”

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578365-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r.poz. 1843, z późn.zm. ).
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych tzw. oryginalnych, tj. autoryzowanych przez producenta technicznych urządzeń biurowych (kopiarek, faksów, skanów, drukarek itp. ) lub materiałów równoważnych o parametrach jakościowych, wydajnościowych i funkcjonalnych, porównywalnych z materiałami tzw. oryginalnymi wraz z ich dostawą i wniesieniem do siedziby n/w prokuratur okręgu bielskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3314b7af-cb83-4426-bf04-aeafbbaa7f5f
Biuletyn 578365-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
Regon 56943800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Legionów
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 033 4758100, 4758101
Zamawiajacy fax 334 758 105
Zamawiajacy email poczta@wba.pobb.pl
Adres strony url www.bb.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bb.po.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bb.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących używanych w prokuraturach okręgu bielskiego tj. w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuraturze Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuraturze Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuraturze Rejonowej w Żywcu”
Numer referencyjny PO VII WB 261.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r.poz. 1843, z późn.zm. ). Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych tzw. oryginalnych, tj. autoryzowanych przez producenta technicznych urządzeń biurowych (kopiarek, faksów, skanów, drukarek itp. ) lub materiałów równoważnych o parametrach jakościowych, wydajnościowych i funkcjonalnych, porównywalnych z materiałami tzw. oryginalnymi wraz z ich dostawą i wniesieniem do siedziby n/w prokuratur okręgu bielskiego.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 185000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, na wezwanie Zamawiającego, składa następujące dokumenty: a. Wykaz dostaw potwierdzający, że dostawy (co najmniej 3) zostały wykonane należycie a ich wartość wynosić winna co najmniej 120.000,00 złotych brutto każda - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu 3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, na wezwanie Zamawiającego, składa następujące dokumenty: a. Wykaz dostaw potwierdzający, że dostawy (co najmniej 3) zostały wykonane należycie a ich wartość wynosić winna co najmniej 120.000,00 złotych brutto każda - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie danych adresowych, nazwy firmy, zmiany numeru NIP, zmiany numeru REGON, zmiany numeru KRS oraz na zasadach określonych w SIWZ - umowa i ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiany w swoim zakresie również dotyczyć mogą zmiany osób reprezentujących - wymagana forma pisemnego oświadczenia zaakceptowana przez strony umowy, zmiany stawek podatku od towarów i usług VAT - będącej następstwem zmian ustawodawcy.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku złożenia ofert cenowo wyższych niż Zamawiający dysponuje w budżecie oraz braku możliwości przesunięcia dodatkowych środków finansowych Zamawiający postępowanie unieważni w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)