Zakup komputerów przenośnych, stacjonarnych, drukarki wraz z dostawą dla AWF w Krakowie

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579316-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup komputerów przenośnych, stacjonarnych, drukarki wraz z dostawą dla AWF w Krakowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5b8252e-0150-4a58-b7e2-e9fd61797be0
Biuletyn 579316-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Regon 32784700000000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 683 15 16,
Zamawiajacy fax 012 648 12 10
Zamawiajacy email agnieszka.arnold@awf.krakow.pl,
Adres strony url www.awf.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Komputery All in One z zadania częściowego nr 3 są finansowane z projektu POWR 03.05.00-00-ZR66/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.awf.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą posłańca, kurierem lub za pomoca operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie Sekcja Zamówień Publicznych al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup komputerów przenośnych, stacjonarnych, drukarki wraz z dostawą dla AWF w Krakowie
Numer referencyjny K-2.381/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup komputerów przenośnych, stacjonarnych, drukarki wraz z dostawą dla AWF w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ ) wraz z wypełnioną szczegółową specyfikacją oferowanego sprzętu dla danego zadania częściowego na formularzu ofertowym. 2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 3 Projekt umowy –załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) terminu realizacji umowy w przypadku, gdy dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe wskutek kataklizmów lub klęsk żywiołowych, np. powódź, huragan lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. b) wycofania z produkcji danego asortymentu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może w przypadku zaistnienia ww. okoliczności zaproponować Zamawiającemu równoważnik produktu będącego przedmiotem Umowy jednak w cenie nie przekraczającej ceny zamienianego produktu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o wycofaniu zamienianego produktu z rynku. Zamawiający nie jest zobowiązany do kupna zaproponowanego równoważnika, c) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą.” 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup komputera przenośnego wraz z dostawą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup komputera przenośnego wraz z dostawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup drukarki atramentowej dla potrzeb wydawania dyplomów ukończenia studiów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup drukarki atramentowej dla potrzeb wydawania dyplomów ukończenia studiów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą 12 komputerów AIO do realizacji zajęć dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą 12 komputerów AIO do realizacji zajęć dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup komputera przenośnego wraz z dostawą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą pięciu komputerów stacjonarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą pięciu komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)