GuidZP400 |
f3db11a4-3a1f-44cb-a7b3-815dcdd40aaf
|
Biuletyn |
579241-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Regon |
89031444000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Adres strony url |
https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19” Nr RPDS.06.02.00-02-0001/20
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
ZP/44/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla :
Pakietu nr 01 – Dostawa aparatu do EKG,
Pakietu nr 02 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia zegarowy z mankietem do dezynfekcji,
Pakietu nr 03 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny z wyposażeniem,
Pakietu nr 04 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny bez wyposażenia,
Pakietu nr 05- Dostawa defibrylatorów,
Pakietu nr 06- Dostawa koncentratorów tlenu,
Pakietu nr 07- Dostawa maski do wentylacji CPAP,
Pakietu nr 08- Dostawa nebulizatorów,
Pakietu nr 09- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dorosłych,
Pakietu nr 10- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dzieci,
Pakietu nr 11- Dostawa ssaka mobilnego,
Pakietu nr 12- Dostawa termometrów do pomiaru ciała,
Pakietu nr 13- Dostawa worków AMBU wraz z wyposażeniem,
Pakietu nr 14- Dostawa lampy UV,
Pakietu nr 15- Dostawa butli tlenowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
33123200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (CEiDG), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – w formie oryginału. Do złożenia tego oświadczeni nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, na potwierdzenie, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajaćego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
1) właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny
z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r. (Dz. U. 2019 r., poz. 175) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności, certyfikaty CE IVD / deklaracje zgodności wg wymagań dyrektywy 98/79/WE) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przedłożenie jest niezbędne na podstawie odrębnych przepisów, wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu dotyczą.
2) opisy, katalogi, specyfikacje techniczne z danymi, itp., z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia, wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu dotyczą. Autentyczność ww. dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje załączone do oferty wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego produktu i pozycji w pakiecie dotyczą.
2. 1. Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 1 pkt do formularza ofertowego Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w formie oryginału oraz powinno być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału 1ub kopii poświadczonej notarialnie.
3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1).
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
6) Wykaz asortymentowo-cenowy dla danego Pakietu, na który składana jest oferta – załącznik nr 1-15.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt Umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca składa oświadczenie w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ,
że zawarte postanowienia w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, zostały przez niego zaakceptowane i zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy PZP dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku zmiany: stawki podatku VAT od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 01 – Dostawa aparatu do EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 01 – Dostawa aparatu do EKG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 02 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia zegarowy z mankietem do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38423100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla pakietu nr 02 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia zegarowy z mankietem do dezynfekcji,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 03 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38423100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 03 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny z wyposażeniem,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 04 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny bez wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38423100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 04 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny bez wyposażenia,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 05- Dostawa defibrylatorów,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 05- Dostawa defibrylatorów,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 06- Dostawa koncentratorów tlenu,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35157810-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 06- Dostawa koncentratorów tlenu,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 07- Dostawa maski do wentylacji CPAP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 07- Dostawa maski do wentylacji CPAP,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 08- Dostawa nebulizatorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 08- Dostawa nebulizatorów,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 09- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 09- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dorosłych,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 10- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11- Dostawa ssaka mobilnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 11- Dostawa ssaka mobilnego,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12- Dostawa termometrów do pomiaru ciała
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38412000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 12- Dostawa termometrów do pomiaru ciała,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13- Dostawa worków AMBU wraz z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157700-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 13- Dostawa worków AMBU wraz z wyposażeniem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14- Dostawa lampy UV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31515000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 14- Dostawa lampy UV,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15- Dostawa butli tlenowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39226210-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla Pakietu nr 15- Dostawa butli tlenowej.
|
| |